דף הבית חוק ומשפט חקירות חקירות כלכליות, איתור רכוש
חקירות כלכליות, איתור רכוש
קידום אתרים - SEO Israel 04/04/11 |  צפיות: 2990

החלטתם שאתם משקיעים את מיטב הונכם וכספכם בעסק, במיזם או בשותפות מסוימת. אתם מפקידים את השקעתכם בידי אדם שאתם סומכים עליו ועל שיקול דעתו, ואז זה קורה: האיש פשוט נעלם, כאילו בלעה אותו האדמה. הלך הכסף, אין השקעה ואתם נמצאים בסיוט. המשטרה חסרת אונים, ולכם לא נותרה ברירה אלא לחפש שירות של חקירות כלכליות.

עם זאת, חקירות מסוג זה לא מתבצעות רק כאשר מדובר במעילת כספים או איתור רכוש גנוב. פנייה לאדם המציע שירות כזה יכולה להתבצע לצרכי גביית חוב, איתור חייבים, קבלת מידע כלכלי אודות אדם או חברה ואפילו לבדיקת רקע כלכלי של ארגון.

חקירות כלכליות – מי מספק אותן?

בדרך כלל, שירותי חקירות כלכליות מוצעות על ידי משרדי חקירות פרטיים. חוקרים פרטיים הם בעלי מקצוע אשר לרוב מחזיקים בעבר משטרתי, ויש להם מיומנויות בביצוע הליכי חקירה על כל המשתמע מכך: ניהול מעקבים, איתור כתובות, איתור מספרי טלפון ובמקרה הצורך שימוש במצלמות נסתרות והאזנות.

במידה ואתם זקוקים לחקירה לצורך איתור רכוש או איתור אדם שחייב לכם כסף, החוקר הפרטי יצטרך להשתמש במיטב הקשרים שצבר עם השנים כדי לקבל גישה למקורות מידע, מסדי נתונים או כל מאגר מידע שעשוי לסייע לו בקבלת קצה חוט למציאת האדם המבוקש.

לכן, במידה ולא תוכלו לספק לחוקר מידע ראשוני מסוים על האדם אותו אתם מחפשים, החוקר ייאלץ לעבוד קשה יותר בכדי למצוא את אותו קצה חוט. שיתוף פעולה מצידכם הוא בבחינת חובה במקרים כאלו.

מחט בערימה של שחת

במסגרת חקירות כלכליות, המשימה המבוקשת ביותר היא לרוב איתור חייבים. מצב שבו אדם נתן לאדם אחר צ'ק ללא כיסוי ומייד לאחר מכן נעלמו עקבותיו, הוא לצערנו בגדר תופעה נפוצה במחוזותינו ובדרך כלל מדובר בסכומי כסף גדולים מכדי שיהיה אפשר פשוט לוותר עליהם.

במצב שבו החייב אכן נעלם, המשימה משולה למציאת מחט בערימה של שחט. כאן בא לידי ביטוי ניסיונו העשיר של חוקר פרטי מקצועי. הניסיון הוא המרכיב החשוב ביותר שעליכם לקחת בחשבון במידה ואתם מחליטים לשכור שירותים של משרד חקירות פרטי, שכן לחוקר מתחיל ולא מנוסה אין אותו ניסיון יקר ערך בעבודה מסוג זה.

חקירות כלכליות - אבל לא רק

בתחילת הדרך, חקירות כלכליות לא יבוצעו כמעט במישור הכלכלי והכספי. בשלבים הראשוניים, על החוקר להשיג תחילה מידע אישי אודות החייב: מי הוא? האם השם בו הזדהה מול הלקוח הוא שמו האמיתי? היכן הוא מתגורר? מי הם בני משפחתו? האם הוא קשור בצורה כלשהי לאנשים מפוקפקים?

לאחר שהשיג את המידע יקר הערך הזה, יפעל החוקר כדי ללמוד על נכסיו של האיש, מה נמצא בבעלותו ומה רשום על שמו. זאת, על מנת לנסות ולהבין האם לאיש יש בכלל מקורות הכנסה והאם הוא מסתיר משהו מהאדם אותו הונה.

במסגרת חקירות כלכליות יפעל החוקר כדי ללמוד על הקשרים העסקיים של החייב. בתוך כך, יתבצע איתור חשבונות הבנק שלו והסניפים שבהם הם מנוהלים. תתבצע חקירה גם במישור הביטוח – האם רכושו והונו של החייב מבוטחים?

כל הבדיקות שמתבצעות במסגרת חקירות אישות חיוניות, כדי שכאשר האדם אכן יאותר, יוכלו הרשויות לבוא אליו ולומר לו בפשטות: אדוני, למדנו עליך, על מקורות ההכנסה שלך, על הפעילות הפיננסית שלך ולכן הגיע הזמן להפסיק לשחק משחקים ולשלם את חובך.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 קידום אתרים - SEO Israel

המאמרים פורסמו באידבות חברת אס.אי.או ישראל, המספקת שירותי כתיבה שיווקית באינטרנט.



 


מאמרים נוספים מאת קידום אתרים - SEO Israel
 
תוכניות שותפים - המדריך המלא
תוכניות שותפים מאפשרות לכל אחד לעשות כסף באינטרנט. מכיוון שהתוכניות השיתופיות מבוססות על תוצאות,הרווחיות של השותפים תגדל ככל שלאתר/בלוג/רשימת תפוצה וכדומה, יהיה ערך מסחרי משמעותי יותר לחברה המפרסמת.

מוניטיזציה לאתר בעזרת תוכניות שותפים
עבור כל תנועת לקוחות מן האתר המשתף לאתר החברה המקדמת את מוצריה מקבל בעל האתר המשתף עמלות משתנות, על פי טיב אופן ההתקשרות. עמלות אלו יכולות להצטבר מדי חודש לסכום הכנסה משמעותי. העמלות מוענקות עבור:

בחירה נכונה של בית אבות
12/07/11 | גיל הזהב
כל אחד מאיתנו שהוריו מגיעים לגיל המתקדם מודאג לגבי אופן הטיפול בהם. בית אבות הינה מסגרת אידיאלית למבוגרים הזקוקים לטיפול שוטף ואין באפשרות בני המשפחה לעמוד לרשותם מסביב לשעון. בית אבות איכותי יעניק לקרובים שלנו את הטיפול המסור,האוהב והבטוח ביותר לו הם זקוקים וראויים.

בית מוגן בישראל
12/07/11 | גיל הזהב
כיום, ניתן למצוא מבחר הולך וגדל של אפשרויות לדיור מוגן בישראל. ההיצע הרב נמצא לאורכה של המדינה מצפון ועד דרום ומאפשר לכל אחד לבחור את המקום האידיאלי עבורו תוך כדי שמירה על קשר גיאוגרפי עם הקרובים אליו.

האם יש חשיבות למותג בעולם צילום הוידאו
22/06/11 | צרכנות
תחום מצלמות הוידאו לא זר לפנסוניק. בל נשכח שתחום ההתמקצעות של פנסוניק היה מאז ומעולם מצלמות וידאו בכלל, ומצלמות טלוויזיה בפרט. אם תבדקו ברוב חברות ההפקה בישראל, סביר להניח שהם מחזיקים מצלמות מקצועיות של פנסוניק.

סקודה סופרב מול פורד מונדיאו - השוואת רכבים
23/05/11 | רכב
כמו המונדאו, גם סקודה סופרב, אשר נוצרה על ידי חברת הרכבים הצ'כית, הינה רכב משפחתי רחב, שיכול לשמש גם כרכב מנהלים. הדגם החדיש ביותר נמכר כיום בשלוש גרסאות שונות, כולן מאופיינות בתא נוסעים מרווח.

מחירי הדלק במדינה שלנו
18/05/11 | רכב
בכדי לנסות לחסוך בדלק, הפתרון המהיר והמיידי הוא לנסוע פחות אולם לא תמיד הדבר מתאפשר מסיבות שונות. עם זאת, עם קצת מאמץ, אפשר להשיג חיסכון משמעותי בצריכת הדלק באמצעים שונים.

שברולט קרוז מול יונדאי i30 - השוואת רכבים קצרה
09/05/11 | רכב
עיצובה של הקרוז עשיר ומעוצב יותר, בעל תא מטען גדול יחסית ותא נוסעים מרווח ומזמין. היא הארוכה ביותר מבין כל המשפחתיות ונראית ממש כאחותה של המאליבו. השברולט קרוז מציגה סביבת נהג מפנקת עם גלגל הגה מרופד ונעים. הנהג יושב בנינוחות על כיסא מפנק בעל משענת צדית. יתרונה הגדול של השברולט קרוז הוא במראֵה, בגודל ובאבזור.

טיול מאורגן ליפן והיכרות עם תרבותה
מתי מומלץ לבחור בטיולים מאורגנים? כשרוצים לבקר במדינה זרה לחלוטין בפעם הראשונה, למשל. טיול מאורגן ליפן הוא אחת הדוגמאות המושלמת לכך

היתרונות המרכזיים של טיול מאורגן למרוקו
פתיח מרכזי: עומדים בפני יציאה לטיול למרוקו? טיול מאורגן יכול לספק לכם יתרונות רבים, במיוחד במדינה כמו מרוקו. רוצים ללמוד מדוע? קראו את המאמר.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI