דף הבית עבודה וקריירה משאבי אנוש שירותי כח אדם
שירותי כח אדם
קידום אתרים - SEO Israel 07/04/11 |  צפיות: 3594

כמעט כל אחד מאיתנו נזקק לפחות פעם אחת בחייו לעזרתם של שירותי כח אדם. השירותים הניתנים על ידי חברות כח אדם הינם מגוונים. בין השירותים שמספקות חברות כח אדם נמנים הכוונה וייעוץ למחפשי עבודה, עזרה בהשמה ואספקת כח אדם לפרויקטים.

לחברות כח האדם שני סוגים של לקוחות וההתנהלות שלהן נעשית בשני ממשקים - ממשק המועמדים וממשק המעסיקים. מחד, תהיה חברת כח אדם מעוניינת למשוך כמה שיותר מועמדים בכמה שיותר תחומים. מאידךף היא תרצה לשמור על מוניטין בקרב המעסיק ולבצע כמה שיותר השמות איכותיות.

חברות כח אדם כמעניקות ייעוץ והכוונה

תפקידן של חברות כח אדם בממשק המועמדים רחוק מלהסתכם בהשמה עצמה. אם אתה מחפש עבודה ונרשמת לאחת מחברות כוח האדם, דע לנצל את השירותים שהן מציעות לך עד תום. הן תלמדנה אותך כיצד להתנהל בעצם תהליך חיפוש העבודה כך שנקודת המוצא שלך תהיה טובה יותר.

בין השירותים שמציעות חברות כח אדם נכללים:

  • ייעוץ ועזרה בכתיבת קורות חיים
  • הכנה לראיון עבודה או מרכזי הערכה
  • מידע לגבי מיקומך בטבלאות השכר (דע כמה אתה שווה)
  • ייעוץ לגבי זכויותיך אצל המעסיק (דיני עבודה)

חברת כח אדם כמבצעת השמה

כעת כשהמועמד עבר את ההכשרה הנדרשת, תפקידן של חברות כוח האדם למצוא לו עבודה. בתחום ההשמה יש חברות רציניות יותר ופחות. כמעסיק, עליך לדעת כשאתה מחפש חברת כח אדם, שיש הלוקחים את האחריות הזו ברצינות רבה ויש ש'מחפפים'.

למה הכוונה? יש חברות שדואגות להיפגש אישית עם המועמדים. הן לא מסתפקות בשיחת טלפון ובמעבר על קורות החיים. התנהלות זו הינה גם לטובת המועמד שכן היא מאפשרת לרדת לעומקם של דברים ולוודא שהמועמד אכן יודע מה הוא רוצה. ישנו גם ריבוי של תחומים וישנן חברות רציניות המעדיפות להחזיק נציגים לכל אחד מהתחומים. וכך יש נציג דרושים ביוטק, נציג בדיקות תוכנה וכדומה.

חברת כח אדם כספקית של כוח עבודה

כאן יש לעשות הבחנה בין חברות כח אדם וחברות השמה. בהשמה מדובר בהתקשרות חד פעמית לצורך מציאת עבודה למועמד וגיוסו אצל המעסיק. מאותו רגע החברה אליה גויס, הופכת למעסיק הבלעדי של המגויס. למגויס אין שום מחויבות כלפי חברת ההשמה. לעומת זאת, אצל חברות כוח האדם מדובר באספקת משאבי אנוש לפרויקט. המעביד פה הוא חברת כח האדם ולא הארגון בו שובץ.

בדרך כלל מציעות חברות כוח האדם הון אנושי סביב תחום התמקצעות מסוים - אם אלו שירותים אדמיניסטרטיביים, או שירותי סיעוד, או אנשי בדיקות תוכנה וכדומה. שיבוץ האנשים אצל הלקוח יכול להיות קצר מועד לתקופה של כמה חודשים, אבל יכול להיות גם לתקופה ארוכה.

האתגרים בפניהם עומדות כיום חברות כח אדם

ישנה תחרות גדולה בקרב חברות כח אדם. מי מכם שחיפש עבודה בשנה שנתיים האחרונות ודאי שם לב לתופעה- כניסתן של הרשתות החברתיות לזירת התעסוקה. פייסבוק, טוויטר ובמיוחד לינקד-אין הפכו לשחקניות מרכזיות בתחום. ישנן רשתות חברתיות שהוקמו מלכתחילה עבור מחפשי העבודה.

האיום השתנה מעט. לפני כמה שנים המתחרות הגדולות היה חברות ההשמה האינטרנטיות, שאיימו להכחיד את החברות המסורתיות כמו דרושים שירות לקוחות. אל מול כל התחרות הזו, חברות כח אדם יכולות למנף את ההבדל הזה לטובתן האישית. אם הן תשכלנה לחדד את העובדה שהן טורחות להכיר את המועמדים ונתונות יחס אישי לכל אחד מהם. זו גם הזדמנות להרחיב את מעגל השירותים ולהציע גם שירותי כח אדם ולא רק השמה.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 קידום אתרים - SEO Israel

המאמרים פורסמו באידבות חברת אס.אי.או ישראל, המספקת שירותי כתיבה שיווקית באינטרנט.



 


מאמרים נוספים מאת קידום אתרים - SEO Israel
 
תוכניות שותפים - המדריך המלא
תוכניות שותפים מאפשרות לכל אחד לעשות כסף באינטרנט. מכיוון שהתוכניות השיתופיות מבוססות על תוצאות,הרווחיות של השותפים תגדל ככל שלאתר/בלוג/רשימת תפוצה וכדומה, יהיה ערך מסחרי משמעותי יותר לחברה המפרסמת.

מוניטיזציה לאתר בעזרת תוכניות שותפים
עבור כל תנועת לקוחות מן האתר המשתף לאתר החברה המקדמת את מוצריה מקבל בעל האתר המשתף עמלות משתנות, על פי טיב אופן ההתקשרות. עמלות אלו יכולות להצטבר מדי חודש לסכום הכנסה משמעותי. העמלות מוענקות עבור:

בחירה נכונה של בית אבות
12/07/11 | גיל הזהב
כל אחד מאיתנו שהוריו מגיעים לגיל המתקדם מודאג לגבי אופן הטיפול בהם. בית אבות הינה מסגרת אידיאלית למבוגרים הזקוקים לטיפול שוטף ואין באפשרות בני המשפחה לעמוד לרשותם מסביב לשעון. בית אבות איכותי יעניק לקרובים שלנו את הטיפול המסור,האוהב והבטוח ביותר לו הם זקוקים וראויים.

בית מוגן בישראל
12/07/11 | גיל הזהב
כיום, ניתן למצוא מבחר הולך וגדל של אפשרויות לדיור מוגן בישראל. ההיצע הרב נמצא לאורכה של המדינה מצפון ועד דרום ומאפשר לכל אחד לבחור את המקום האידיאלי עבורו תוך כדי שמירה על קשר גיאוגרפי עם הקרובים אליו.

האם יש חשיבות למותג בעולם צילום הוידאו
22/06/11 | צרכנות
תחום מצלמות הוידאו לא זר לפנסוניק. בל נשכח שתחום ההתמקצעות של פנסוניק היה מאז ומעולם מצלמות וידאו בכלל, ומצלמות טלוויזיה בפרט. אם תבדקו ברוב חברות ההפקה בישראל, סביר להניח שהם מחזיקים מצלמות מקצועיות של פנסוניק.

סקודה סופרב מול פורד מונדיאו - השוואת רכבים
23/05/11 | רכב
כמו המונדאו, גם סקודה סופרב, אשר נוצרה על ידי חברת הרכבים הצ'כית, הינה רכב משפחתי רחב, שיכול לשמש גם כרכב מנהלים. הדגם החדיש ביותר נמכר כיום בשלוש גרסאות שונות, כולן מאופיינות בתא נוסעים מרווח.

מחירי הדלק במדינה שלנו
18/05/11 | רכב
בכדי לנסות לחסוך בדלק, הפתרון המהיר והמיידי הוא לנסוע פחות אולם לא תמיד הדבר מתאפשר מסיבות שונות. עם זאת, עם קצת מאמץ, אפשר להשיג חיסכון משמעותי בצריכת הדלק באמצעים שונים.

שברולט קרוז מול יונדאי i30 - השוואת רכבים קצרה
09/05/11 | רכב
עיצובה של הקרוז עשיר ומעוצב יותר, בעל תא מטען גדול יחסית ותא נוסעים מרווח ומזמין. היא הארוכה ביותר מבין כל המשפחתיות ונראית ממש כאחותה של המאליבו. השברולט קרוז מציגה סביבת נהג מפנקת עם גלגל הגה מרופד ונעים. הנהג יושב בנינוחות על כיסא מפנק בעל משענת צדית. יתרונה הגדול של השברולט קרוז הוא במראֵה, בגודל ובאבזור.

טיול מאורגן ליפן והיכרות עם תרבותה
מתי מומלץ לבחור בטיולים מאורגנים? כשרוצים לבקר במדינה זרה לחלוטין בפעם הראשונה, למשל. טיול מאורגן ליפן הוא אחת הדוגמאות המושלמת לכך

היתרונות המרכזיים של טיול מאורגן למרוקו
פתיח מרכזי: עומדים בפני יציאה לטיול למרוקו? טיול מאורגן יכול לספק לכם יתרונות רבים, במיוחד במדינה כמו מרוקו. רוצים ללמוד מדוע? קראו את המאמר.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI