דף הבית עסקים עבודה מהבית הדרך הטובה להשיג עבודה מהבית
הדרך הטובה להשיג עבודה מהבית
אלכסנדר 11/04/11 |  צפיות: 4587

פורום עבודה מהבית מציע לכם מקום נפלא בו תוכלו להציע אחד לשני מקומות עבודה, לספר על חוויות עבודה מהבית וכמו כן לשתף את כל החברים בקהילה בהתלבטויות שיש לך כשאתה עובד מהבית ולתת לך אפשרות ללמוד מניסיון קודם של אנשים.

באמצעות פורום עבודה מהבית, תוכלו למצוא מידע אודות נושאים שונים כגון, עבודה מהבית לנוער, עבודה זמנית, עבודה באינטרנט, איך משיגים הכנסה נוספת, הצעות עבודה מהבית ועוד..

אחד הדברים שלמדתי בפורום עבודה מהבית הוא שינוי היחס לצורת העבודה הנכונה:
עבודה מהבית איכותית ומקצועית היא עבודה המייחסת לחשיבות העבדה שלך את מעמד של עבודה לכל דבר, עם מסגרת לוח זמנים צפוף, מטלות ודיווחים שוטפים. עבודה מהבית איכותית שיכולה להחזיק לאורך זמן היא רק במקרה שהיא כמו שאמרנו מקפידה על כל הכללים של עבודה רגילה כך שלמשל אין זה מעניין אותה מדוע לא הגשת את הפרויקט בזמן ודורשת ממך לפעול על מנת להגיש את הפרויקטים להם הוא התחייב בזמן ומבלי  להתייחס לתירוצים אחרים, שלא מעניינים את הצרכים של החברה. מדוע חשוב כל כך שעבודה כזאת תלחיץ אותך כל כך הרבה ולא תת לן לך מרחב לנשימה? כי הטבע של האדם הוא לדחות דברים, ולסמוך על השעות שאחר כך שבהם אתה תעבוד בו, כאשר דחייה זאת היא מעשה פסול, בעוד שעכשיו אתה יודע שאתה פנוי, אינך יודע מה יהיה אחר כך, ובאלו משימות תצטרך לעמוד.

לאחר שהבנו מה המסגרת הנוקשה שעבודה מהבית מצריכה, המסקנה שאליה הגעתי היא כי יש לדחות יתרונות אחרים על פני היתרון הזה, מכיוון שיתרון זה לא מקנה לך עוד נוחות עבודה או עוד משכורת אלא מוודא כי תוכל להחזיק את העבודה לאורך זמן.

כלל ברזל:
אם החלטת אחרי הכל לעבוד מהבית, תעמוד ביעדים. אם קבעת לעצמך כי בתאריך מסוים תסיים את אחד הפרויקטים, ואתה רואה כי יום זה קרב ואתה לא מספיק, תעשה הכל, כל מה שצריך על מנת שתעמוד ביעד, גם אם זה אומר שאתה לא תישן כמו שאתה רגיל בימים הקרובים. והערך המוסף כאן הוא שלהבא, אתה לא תאחר יותר בשום פרויקט. 


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אלכסנדר

מאגר מידע ומדריכים בנושאים הבאים:
 עבודה מהבית  - מהן הדרכים וכיצד למצוא
 איך לעשות כסף
- שיטות מקוונות ומסורתיות
 כסף באינטרנט
- אינטרנט כמקור הכנסה
 הזדמנויות עסקיות - איך למצוא ולנצל הזדמנות עסקית
 איך לעשות כסף באינטרנט
- סקרים בתשלום, תוכנית שותפים ועוד



 


מאמרים נוספים מאת אלכסנדר
 
הדרך הטובה להשיג עבודה מהבית
בוודאי שמעת על מישהו שניסה לעבוד מהבית ולא הצליח, הוא הוסט פעמים רבות לעשות דברים אחרים, איחר בהגשת המטלות והפרויקטים שלו, ולבסוף פוטר כי לא עמד במשימה. גם אחרי שמוצאים עבודה מהבית לא נגמרת המשימה, יש לדאוג לשמור על מקום עבודה זה כאשר ישנם אמצעים חברתיים באמצעותם ניתן ללמוד ולשתף את הרגשותיך עם אחרים במצבך.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI