דף הבית עסקים עסקים בינלאומיים רישום חברת אופשור במלטה - האופנה החדשה?
רישום חברת אופשור במלטה - האופנה החדשה?
יניבכהן 17/04/11 |  צפיות: 3754


בשנים האחרונות רוב הישראלים המעונינים להקים חברה באירופה, רושמים חברה בקפריסין, בעיקר בגלל אחוז המס הנוח והקבוע (10%) והימצאותה של קפריסין באיחודהאירופי.  אך יחד עם זה, נראה שמדובר גם באופנה. קפריסין זוכה לחשיפה גדולהוהיא אכן יעד נוח מאד לניהול עסקים וחברות זרות.

אך האם היא היעד הנכון ביותר???

במאמר זה, נספק במה גם ליעד אופשור אירופאי וותיק שלא מקבל מספיק חשיפה: מלטה. רישום חברות אופשור במלטה:

עם כמה איים קטנים ופחות מחצי מליון תושבים, מלטה הפכה להיות יעד אופשור נוח מאד ואף קרוב גיאוגרפית לישראל. רישום חברה זרה במלטה הוא אמנם תהליך קצת מורכב ולא מהיר במיוחד, אך היעילות הגדולה שלסקטור נותני השירותים לחברות (עורכי דין, רו"ח, נוטריון וכו) והאדיבות,הנחמדות של העם המלטזי, הופכים את החוויה להרבה יותר נסבלת. סקטור נותניהשירותים ביחס לגודל האוכלוסיה, הוא מהגדולים בעולם. דבר שהופך את תהליך הקמת חברה במלטה לתהליך פשוט.

מיסויהחברות במלטה אמנם נראה מאד גבוה ועומד על 35% מס חברות. אך למעשה, חברותזרות במלטה, המבצעות פעילות עסקית מחוץ למלטה, זכאיות להטבות מס משמעותיותשהן למעשה החזר מס שמגיע עד ל 6 שביעיות מהמס ששולם. כן.. כמו שאתם שומעים,למרות שיש חובה לשלם את המס, אתם יכולים לקבל החזר של עד 30% מהרווחיםכלומר - תשלום מס של 5%  בלבד.

מלטה חברה מן המניין באיחוד האירופימה שהופך את החברה שלכם לחברה אירופאית לכל דבר ועניין ומקל על כל ההתנהלותהפיננסית במיוחד אם אתם עובדים עם מדינות באירופה ובארה"ב.

אז האם מלטה תהפוך להיות הקפריסין החדשה? רק ימים יגידו...ואנחנו נשמח תמיד לעזור בעניין


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 יניבכהן


 


מאמרים נוספים מאת יניבכהן
 
מעכשיו, חברות גיימינג באינטרנט, יוכלו לעבוד בג'רזי
האי ג'רזי (איי התעלה) מנסה להתחרות אחר חברות זרות חדשות שיפתחו בטריטוריה שלו ונכנס חזק לתחום הגיימינג וההימורים המקוונים, תחום שלמרות הכסף הרב שסובב אותו, סובל מבעיות קשות של רגולציה. האם נראה בקרוב בית חדש לחברות הגיימינג?

רישום חברת אופשור במלטה - האופנה החדשה?
ישראלים רבים מקימים חברות זרות בכל רחבי העולם. אך כשמדובר בחברה אירופאית, כולם רצים לקפריסין - אך האם זה היעד היחיד באירופה שמציע הטבות מס?
בואו להכיר את היעד החדש במלטה

     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI