דף הבית אינטרנט והחיים ברשת עיצוב אתרים היום, כל ילד יכול לבנות לך אתר אינטרנט!
היום, כל ילד יכול לבנות לך אתר אינטרנט!
כרמי איתן 20/04/11 |  צפיות: 2686

רבים מוכנים לבנות לך אתר אינטרנט, כמעט בחינם, העיקר שאחסון האתר יהיה אצלם.  למען האמת, כמעט כל ילד יכול לבנות לך אתר אינטרנט. במיוחד לאור ריבוי האתרים שמציעים לכל המעוניין, תבניות קבועות לבניית אתר. האם כזה אתר אינטרנט היית רוצה? אתר שעליך להתאים את עצמך ליכולות המוגבלות שלו ולמבנה הסטנדרטי שכמוהו יש לאלפים, או עדיף לך אתר שמתאים במיוחד לך ולצרכים שלך? ואולי החשוב מכל – האם היית רוצה אתר שלא מגרה ומרתק את  הלקוחות שלך לגלוש בו?

ובדיוק בהקשר של עיצוב ובניית אתר אינטרנט שיש לו "כוח משיכה", פועלת תפיסת העולם של google:

תפיסת העולם של google רואה אך ורק

את טובת הגולש - כלומר - הלקוח שלך.

זו גם תפיסת עולמי – גם אני רואה רק

את טובת הלקוח שלי - אותך.

ומכיוון שכך, אני משתמשת בכל הכלים (החוקיים) כדי לבנות ולעצב לך אתר אינטרנט אטרקטיבי, מיוחד ומושך תשומת לב. אתר אינטרנט  ששפתו העיצובית והטקסטואלית מגרה את הלקוחות לגלוש אליך, ליהנות מהגלישה אצלך ובשורה התחתונה - לגבש עליך תדמית חיובית ואף לרכוש את המוצר או השירות שיש לך להציע להם, להשאיר פרטים, ליצור קשר, להמליץ עליך לאחרים, לרצות לחזור אליך שוב. הרי אתר האינטרנט שלך

הוא הבמה להציג את האיכויות שלך, היתרונות, התדמית החיובית ובשלוש מילים: כרטיס הביקור שלך.

יהיה זה אתר אינטרנט מכירתי... תדמיתי... דינאמי... סטטי... אינטראקטיבי... תמיד כלי הבנייה, העיצוב, השפה וסגנון הכתיבה יהיו כאלה שישרתו את המטרות לשמן רצית להקים אתר. ותמיד הם יהיו כאלה שישימו את הגולש במרכז ויעשו הכול כדי:

  • למשוך אותו לאתר שלך
  • לגרום לו להישאר אצלך ולא להמשיך בחיפושים
  • לעניין אותו, לגרות אותו, ולסקרן אותו
  • לתת לו את התחושה שהוא במקום הנכון
  • להניע אותו לפעולה (רכישה, יצירת קשר, המלצה לאחרים).

האם שמת לב, שהכתיבה כאן שונה בסגנון, בתוכן ובדרך הכתיבה מרבים מהאתרים אליהם גלשת עד היום? האם היה לך מעניין לקרוא? האינפורמציה עושה הגיון? נשענת על עובדות? מסיקה את המסקנות הנכונות? מציגה בפניך נתונים דברים שצריך לדעת ולא רק מילים שהיית רוצה לשמוע?

ככה הנמלה עובדת. חשיבה מקורית, הבנת השטח, כנות, דיוק, יושר, מיוחדות ו...חריצות. ככה אני מעצבת ובונה אתרים. גם את אתר האינטרנט שלך.

לפרטים: הנמלה – כרמלה כרמי – [email protected]


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 כרמי איתן


 


מאמרים נוספים מאת כרמי איתן
 
היום, כל ילד יכול לבנות לך אתר אינטרנט!
אתר אינטרנט. היום זה חלק בלתי נפרד מהתנהלותו של עסק. זהו כרטיס הביקור שלך, מדף המכירות, חלון הראווה למוצרים ולשירותים המוצעים, הקופה הרושמת, מחלקת ההזמנות, התקשורת עם לקוחות ולא פחות חשוב.... הערוץ המרכזי שלך לשמור על לקוחות קיימים ולהגדיל את מספרם. נו... ואת כל זה נותנים לילד לעשות? גם אם מציעים לך אתר בחינם? כולנו כבר יודעים: בחיים האמיתיים אין 'חינם'. והזול הוא בסופו של דבר יקר.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI