דף הבית ביטוח ביטוח רכב כל מה שצריך לדעת על מחירי ביטוח רכב
כל מה שצריך לדעת על מחירי ביטוח רכב
neri bennun 21/04/11 |  צפיות: 2753

מחירי ביטוח רכב משתנים בין סוגי הביטוח בו בוחרים ובין החברות המציעות אותם. ביטוח רכב בחברה מסוימת יכול להיות במחיר זול יותר, מאשר ביטוח דומה בחברה אחרת, אך סביר להניח שההבדלים יבואו לידי ביטוי בפוליסות עצמן או במילים אחרות בכיסויים. בנוסף, מחירי ביטוח רכב יכולים להשתנות גם בהתאם לסוג הביטוחים בו בוחרים, מכיוון שרכישת ביטוח חובה יחד עם ביטוח מקיף יהיה זול יותר מאשר רכישת ביטוח של כל אחד מהם בנפרד ואצל חברה אחרת.

לא להתייחס רק למחיר

אך מחירי ביטוח רכב הם אינם הפקטור בגללו צריכים בעלי הרכבים לדאוג, משום שניתן להתייחס אל מחירי ביטוח רכב ואל ההוצאות הנלוות אליהם כאל חלק בלתי נפרד מעלויות אחזקת רכב. במילים אחרות, במידה ונבחן מחירי ביטוח רכב, וכמו כן גם נבדוק את האפשרויות העומדות בפנינו נגלה, כי לאחר שהחלטנו לרכוש ביטוח לרכב, הסכום אותו נשלם חשוב פחות מאשר הכיסוי המגיע לנו. אך כיצד ניתן לבדוק לעומק מחירי ביטוח רכב ובאילו נקודות כדאי להתמקד יחד עם סוכן הביטוח?

שני סוגים ביטוחים אותם תצטרכו לחשב

כדאי לחלק את הנושא של מחירי ביטוח רכב לשניים, כמו סוגי הביטוחים: מחירו של ביטוח חובה ומחירו של ביטוח מקיף. למעשה, בניגוד למה שנהוג לחשוב, לא תמיד היו מחירי הביטוח חובה נתונים לתחרות. עד שנת 2004 היה נהוג תעריף ביטוח אחיד, ורק לאחר מכן נפתח השוק לכניסת חברות חדשות במהלך שהשפיע משמעותית על מחירי ביטוח רכב עד היום. ניתן אף לומר, כי באופן כללי ישנה אפילו ירידה של ממש בסכומי מחירי ביטוח רכב אותם נאלצים לשלם כיום המבוטחים, וזו הסיבה בגללה כדאי לבדוק היטב היכן לרכוש את הביטוח.

הביטוח המקיף הוא רשת הביטחון שלכם

מבחינת הביטוח המקיף, מחירי ביטוח רכב הם לרוב פונקציה ישירה של סוג הכיסוי. ביטוח מקיף הכולל גם כיסוי במקרים של פרעות, למשל יהיה יקר יותר מאשר הביטוח המקיף הסטנדרטי, ולכל חברה יש מנגנון שונה לחישוב סכום הביטוח הכללי. עם זאת, התייעצות עם אנשי מקצוע וסוכני ביטוח של החברות השונות יכולה לספק לנו המון אינפורמציה, שתעזור בסינון מחירי ביטוח רכב ובקבלת ההחלטה הנכונה.

השאלות שיספקו לכם את כל התשובות

עליכם לשאול את עצמכם, האם אתם יודעים את ההבדל בין ביטוח חובה לביטוח מקיף, האם אתם מכירים את האפשרות של ביטוח צד ג', כיצד עובדת האפשרות של מימוש הביטוח ומהם התרחישים אליהם כדאי להתכונן. כל אחת מהשאלות הללו תעזור לכם בבדיקת מחירי ביטוח רכב ובבחינת האופציות העומדות לרשותכם.
במידה ואין לכם ניסיון ברכישת ביטוח רכב, אל תתביישו לשאול גם קרובים או בני משפחה בדבר ביטוח מומלץ. למרות שבסופו של דבר השוואת מחירי ביטוח רכב היא למענכם משום שאתם תהיו אלו שתשלמו, ניתן ואף מומלץ לערב גם אנשים אחרים בתהליך. לסיכום, אל תוותרו על תהליך השוואת המחירים אך עשו אותו נכון.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 neri bennun


 


מאמרים נוספים מאת neri bennun
 
לימודי הנדסת מחשבים – לימודי הנדסה לכל דבר
לימוד מחשבים הפך בעשרות השנים האחרונות ללימודים מאד מבוקשים. עולם המחשבים זקוק לאנשי מקצוע מסוגים שונים ובעלי מיומנות שונה בכל תחום ספציפי. הנדסת מחשבים היא תת-תחום בענף במחשבים - מה לומדים במסלול זה?

הסבה מקצועית – לשיפור החיים
בעבר היה אדם מתקבל במקום עבודה והוא היה יכול להיות בטוח שמקומו מובטח לו עד הפנסייה. הזמנים השתנו ומקומות עבודה כאלה לא נשארו כמעט בכלל.

סוכרת – המחלה והטיפול
אורח החיים המלחיץ רבים מאיתנו גורם לרבים להזניח את אורח החיים הבריא, לתזונה לא נכונה הכוללת אוכל שומני ורווי סוכרים, לחוסר פעילות גופנית המביאים לעלייה לא מבוקרת במשקל ולצריכת חומרים ממכרים. אלה הם גורמי הסיכון המרכזיים לסוכרת מסוג 2.

סרטן השד – אבחון מוקדם מציל חיים
03/10/12 | סרטן
סרטן השד הוא סרטן מאד שכיח אצל נשים ומקורו ברקמות השד העוטפות את בלוטות החלב. סרטן השד ידוע כסרטן שיכול לשלוח גרורות לאברים חיוניים בגוף אם לא התגלה בשלב מוקדם.

חשיבות ביטוח בריאות פרטי
בשנת 1995 נחקק חוק בריאות ממלכתי הקובע כי כל אדם במדינת ישראל זכאי לביטוח בריאות מטעם הביטוח הלאומי.

סוגים שונים של ביטוח רכב
03/06/12 | ביטוח רכב
במדינת ישראל קיים חוק הנקרא 'חוק הפיצויים לנפגעי תאונות דרכים' אשר אומר כי כל אדם אשר נפגע בתאונת דרכים זכאי לקבל פיצוי כספי בגין נזק גופני או נפשי אשר נגרם לו, הוצאות רפואיות ועוד.

השוואת ביטוח טובה בשבילכם!
24/04/12 | ביטוח רכב
לרוב האנשים ישנו לפחות סוג רכב אחד שהם חולמים שיהיה להם, ולרוב החלום מתחיל בהיותם צעירים. למרות שישנה דעה כללית כזו שאומרת שרק גברים אוהבים מכוניות, או שגברים יותר אוהבים מכוניות, הרי שבשטח לא כך הדברים, וכמובן שגם לגבי הסטיגמה שנשים נוהגות פחות טוב, ישנם אנשים רבים שיחלקו עליה.

ביטוח צד שלישי – כך תבחרו את הטוב ביותר
11/03/12 | ביטוח רכב
כמו שכולכם בוודאי יודעים, על הכביש אף אחד לא ממש בטוח, בין אם אתם נוהגים ברכב ובין אם אתם הולכי רגל. תאונות לצערנו קורות ואף אחד אינו מחוסן מפניהן. לכן, אם אתם בעלי רכב, עליכם לבטח אותו.

ביטוח צד ג – מה זה ולמי זה מתאים?
11/03/12 | ביטוח רכב
סוף סוף הגשמתם משאלה וקניתם רכב. אין זה משנה אם הרכב שקניתם הוא חדש או ישן, גדול או קטן. אתם צריכים לבטח אותו. קיימים שלושה סוגי ביטוחי רכב – ביטוח חובה, ביטוח מקיף וגם ביטוח צד ג. במאמר זה נעסוק בסוג השלישי, אך לפני כן, נציג סקירה קצרה של כל סוגי הביטוחים.

רכישת ביטוח רכב און ליין - לנסוע עם הזמן
15/01/12 | ביטוח רכב
תחילת המאה ה21 היא תקופה מרתקת מסיבות רבות. ללא ספק מדובר במעין תקופת מעבר, בה אנו עדים לשינויים מרחיקי לכת, אשר משנים מדי יום ביומו את עולמנו ואת הדרך בה אנו מתנהלים.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI