דף הבית אינטרנט והחיים ברשת תכניות שותפים תוכניות שותפים - הכנסה קבועה מהאינטרנט
תוכניות שותפים - הכנסה קבועה מהאינטרנט
קידום אתרים - SEO Israel 26/04/11 |  צפיות: 3265

במידה ואתה בקיא ולו מעט ברשת האינטרנט, ייתכן מאוד ששמעת כבר על תוכניות שותפים. נתקלת בסיפורים על מאות אנשים שמשדרגים את הכנסתם החודשית באמצעות התוכניות הללו, ואחרים שמתקיימים רק מהן. מעוניין להבין במה מדובר ומהן האפשרויות הגלומות בדרך זו. רוצה לדעת אם באמת ניתן לעשות כסף באינטרנט? המשך לקרוא.

מה הן תוכניות שותפים?

זה לא סוד שהאינטרנט הפך למקום בעל פוטנציאל שיווקי עצום. תוכניות שותפים הן המילה האחרונה מהבחינה הזו. הן מבוססות על שיתופי פעולה בין גורמים ברשת לצרכי שיווק אתרים, כאשר המודל פשוט מאוד: בעלי אתרים שונים עורכים ביניהם הסכם, במסגרתו האחד מפנה אנשים אל האתר השני - ומקבל תמורה על כל אדם שנכנס דרכו לאתר המפרסם, נרשם לשירות שהאחרון מציע או מבצע פעולה איכותית אחרת (מבחינה שיווקית).

לרוב, ההפניה נעשית באמצעות פרסומת באתר או דרך פורמט הפופ אפ, כלומר - פרסומות קופצות. בהקשר הזה, ניתן למצוא מספר צורות באמצעותן בעל אתר מקבל כסף במסגרת תוכנית שותפים: תשלום לפי חשיפה, מכירות בפועל, הקלקה, הפנייה, פרסום לידים (כלומר, השארת פרטי הלקוח באתר החברה המפרסמת) ועוד.

המטרה העיקרית של תוכניות שותפים

לרוב, המפרסמים דרך תוכניות שותפים הם בעלי אינטרס כלכלי מובהק. בין אם המדובר הוא במכירת מוצר או שירות, בהורדת תוכנה, בהשארת פרטים באתר ועוד - החברות זקוקות לאנשים אשר יגיעו לאתר שלהן ויבצעו את הדברים האלה בפועל. כאשר לא מדובר בחברה גדולה ומוּכרת שסביר שיבקרו באתרה, שיתופי הפעולה האלה מהווים דרך מצוינת להשגת לקוחות.

ההבדל בין פאסיבי לאקטיבי

במרבית המקרים, תוכניות השותפים מקושרות עם המונח 'הכנסה פאסיבית'. משמעותו היא שבעל האתר לא נדרש למעשה לעשות דבר לצורך קבלתה, והיא נקבעת רק על פי תנועות הגולשים באתרו. בכמה כסף מדובר? זה כבר תלוי בפעולות הגולשים ובהסכם הספציפי. ניתן רק לציין שבמרבית המקרים התגמול בהחלט נאה.

עמלה. לא משכורת

חשוב להבין שבדרך כלל, ההסכם המנוסח בין החברות במסגרת תוכניות שותפים הוא על בסיס תוצאות בלבד, כלומר - עמלות על מכירה או הרשמה. במילים אחרות: המפרסם מתחייב על פרסום אתרים מסוימים בעמוד שלו, ומקבל תגמול רק על סמך הפעולות של הגולשים, ולא על כך שהפרסומת תתנוסס לה באתר.

מלבד זאת, יש להדגיש כי הפרסום לא גורר הוצאות. הוספת פרסומות לאתרי אינטרנט נחשבת לפשוטה באופן יחסי, ומצריכה ידע בסיסי בלבד בענייני האינטרנט השונים. כך, למעשה, המשווק לא מפסיד דבר, מלבד גורמים אשר יסיחו במעט את תשומת לב הגולשים באתרו, בחלק מהזמן.

המפתח להצלחה: חיבור אמיתי בין האתרים

על מנת שתוכנית שותפים תהיה יעילה באמת, נדרש קשר, ולו הבסיסי ביותר, בין תכני האתרים. דבר זה חשוב, מאחר והרבה יותר סביר לדוגמא, שנשים אשר מבקרות באתר העוסק בדיאטה ייכנסו, במסגרת תוכנית שיווק שותפים, לקישור על רכישת מזון בריאותי ונטול קלוריות. לגברים המבקרים באתר העוסק בסרטי אקשן, פרסומת כזו לא תתאים.

כיצד מוצאים שותף עסקי במסגרת תוכניות שותפים?

חברות רבות משתמשות בתוכניות שותפים. קיימים מספר אתרי אינטרנט אשר מרכזים את החברות המפרסמות, לצד אחרים המהווים מעין חברות כוח אדם בנושא. האתרים הללו מתווכים בין הצדדים ויוצרים תוכניות שותפים, כולל אחריות על תשלום העמלות. כך, נמנע הקושי שבמציאת משתפי הפעולה והתהליך הופך לפשוט ואמין יותר.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 קידום אתרים - SEO Israel

המאמרים פורסמו באידבות חברת אס.אי.או ישראל, המספקת שירותי כתיבה שיווקית באינטרנט.



 


מאמרים נוספים מאת קידום אתרים - SEO Israel
 
תוכניות שותפים - המדריך המלא
תוכניות שותפים מאפשרות לכל אחד לעשות כסף באינטרנט. מכיוון שהתוכניות השיתופיות מבוססות על תוצאות,הרווחיות של השותפים תגדל ככל שלאתר/בלוג/רשימת תפוצה וכדומה, יהיה ערך מסחרי משמעותי יותר לחברה המפרסמת.

מוניטיזציה לאתר בעזרת תוכניות שותפים
עבור כל תנועת לקוחות מן האתר המשתף לאתר החברה המקדמת את מוצריה מקבל בעל האתר המשתף עמלות משתנות, על פי טיב אופן ההתקשרות. עמלות אלו יכולות להצטבר מדי חודש לסכום הכנסה משמעותי. העמלות מוענקות עבור:

בחירה נכונה של בית אבות
12/07/11 | גיל הזהב
כל אחד מאיתנו שהוריו מגיעים לגיל המתקדם מודאג לגבי אופן הטיפול בהם. בית אבות הינה מסגרת אידיאלית למבוגרים הזקוקים לטיפול שוטף ואין באפשרות בני המשפחה לעמוד לרשותם מסביב לשעון. בית אבות איכותי יעניק לקרובים שלנו את הטיפול המסור,האוהב והבטוח ביותר לו הם זקוקים וראויים.

בית מוגן בישראל
12/07/11 | גיל הזהב
כיום, ניתן למצוא מבחר הולך וגדל של אפשרויות לדיור מוגן בישראל. ההיצע הרב נמצא לאורכה של המדינה מצפון ועד דרום ומאפשר לכל אחד לבחור את המקום האידיאלי עבורו תוך כדי שמירה על קשר גיאוגרפי עם הקרובים אליו.

האם יש חשיבות למותג בעולם צילום הוידאו
22/06/11 | צרכנות
תחום מצלמות הוידאו לא זר לפנסוניק. בל נשכח שתחום ההתמקצעות של פנסוניק היה מאז ומעולם מצלמות וידאו בכלל, ומצלמות טלוויזיה בפרט. אם תבדקו ברוב חברות ההפקה בישראל, סביר להניח שהם מחזיקים מצלמות מקצועיות של פנסוניק.

סקודה סופרב מול פורד מונדיאו - השוואת רכבים
23/05/11 | רכב
כמו המונדאו, גם סקודה סופרב, אשר נוצרה על ידי חברת הרכבים הצ'כית, הינה רכב משפחתי רחב, שיכול לשמש גם כרכב מנהלים. הדגם החדיש ביותר נמכר כיום בשלוש גרסאות שונות, כולן מאופיינות בתא נוסעים מרווח.

מחירי הדלק במדינה שלנו
18/05/11 | רכב
בכדי לנסות לחסוך בדלק, הפתרון המהיר והמיידי הוא לנסוע פחות אולם לא תמיד הדבר מתאפשר מסיבות שונות. עם זאת, עם קצת מאמץ, אפשר להשיג חיסכון משמעותי בצריכת הדלק באמצעים שונים.

שברולט קרוז מול יונדאי i30 - השוואת רכבים קצרה
09/05/11 | רכב
עיצובה של הקרוז עשיר ומעוצב יותר, בעל תא מטען גדול יחסית ותא נוסעים מרווח ומזמין. היא הארוכה ביותר מבין כל המשפחתיות ונראית ממש כאחותה של המאליבו. השברולט קרוז מציגה סביבת נהג מפנקת עם גלגל הגה מרופד ונעים. הנהג יושב בנינוחות על כיסא מפנק בעל משענת צדית. יתרונה הגדול של השברולט קרוז הוא במראֵה, בגודל ובאבזור.

טיול מאורגן ליפן והיכרות עם תרבותה
מתי מומלץ לבחור בטיולים מאורגנים? כשרוצים לבקר במדינה זרה לחלוטין בפעם הראשונה, למשל. טיול מאורגן ליפן הוא אחת הדוגמאות המושלמת לכך

היתרונות המרכזיים של טיול מאורגן למרוקו
פתיח מרכזי: עומדים בפני יציאה לטיול למרוקו? טיול מאורגן יכול לספק לכם יתרונות רבים, במיוחד במדינה כמו מרוקו. רוצים ללמוד מדוע? קראו את המאמר.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI