דף הבית רפואה ובריאות דיאטה ותזונה כל מה שרציתם לדעת על כל סוגי הדיאטות...
כל מה שרציתם לדעת על כל סוגי הדיאטות...
מורן ממן 28/04/11 |  צפיות: 4089

קיימים המון סוגים של דיאטות, דיאטת חלבונים, דיאטת סנדוויצ'ים, דיאטת כרוב והרשימה עוד ארוכה, במאמר זה, אביא לפניכם את כל סוגי הדיאטות הכי פופולאריות, מה היתרונות שלהן ? מה החסרונות שלהן ומהי הדיאטה המהירה ביותר ?

דיאטת אטקינס- היא דיאטה שהתפריט שלה עשיר בחלבונים ושומנים ודל בפחמימות, לפי האיגוד האמריקאי לתזונה כמות הפחמימות היומית המומלצת היא 130 גרם, כאשר בדיאטת אטקינס כמות הפחמימות מוגבלת ל 30 גרם, הירידה במשקל עם תפריט שכזה היא משמעותית ביותר כ 2 ק"ג בשבוע בממוצע.

דיאטת סנדוויצ'ים - כן, לא התבלבלנו, היא דיאטה שמיועדת לאנשים שלא מסוגלים להוריד את הלחם מהתפריט היומי ולכן הפתרון הוא תפריט המורכב מכ - 6-8 סנדוויצ'ים ליום מלחם קל כמובן, רצוי ומומלץ למרוח בנדוויצ'ים אך ורק ממרחים בעלי אחוזי שומן נמוך כמו למשל גבינה לבנה 5% שומן, טונה במים, פסטרמה דלת שומן וכד', דיאטה זו מכילה כ 1200-1500 קק"ל ביום, הירידה במשקל יכולה להגיע לעד 1 ק"ג בשבוע ימים.

דיאטת שלוש השעות - כשמה כן היא, דיאטה שמורכבת מתפריט בו הארוחות הן בכל 3 שעות ביממה, כאן מדובר בארוחות מאוזנות, ארוחות בוקר מלאות, צהריים וארוחות ביניים, לדיאטה זו יתרון בולט בשמירה על אורח חיים בריא תוך ירידה משמעותית במשק לשמירה על התוצאות לטווח הארוך -  הירידה במשקל הין בין 1-2 ק"ג בשבוע - דיאטה מומלצת.

דיאטת dash - diatery aprauch to stop hipertension - דיאטת דש - דיאטה זו נועדה לטפל באנשים שסובלים מיתר לחץ דם, מרכיבי הדיאטה הינם - פירות וירקות, דגנים מלאים, הפחתת שומן רווי, ופע"ג.  דיאטה זו תורמת לאיזון לחץ הדם וכן לירידה של כ 10% מהמשקל ההתחלתי בפרק זמן של   כחצי שנה.

בברכת בריאות - דיאטן קליני וספורט - אבי ממן.

דיאטה בצפון | מאמן כושר אישי


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 מורן ממן


 


מאמרים נוספים מאת מורן ממן
 
כל מה שרציתם לדעת על כל סוגי הדיאטות...
המון סוגים של דיאטות - מה הכי כדאי? מה הכי מתאים לי ?

אימון אישי | אימון כושר אישי
מאמן כושר אישי ודיאטן קליני עד הבית! לאיכות חיים טובה יותר.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI