דף הבית קניות וצרכנות ביקורות מוצרים איך לבחור בר מים לבית
איך לבחור בר מים לבית
שיר שום 01/05/11 |  צפיות: 3830

תיכף מגיע החום הגדול של הקיץ, אתם חושבים הלחות האינסופית של תל אביב. בקיץ הישראלי הדי ארוך יש דברים טובים ודברים פחות טובים, מה שבטוח אתם חייבים לשתות מים , המון מים, בכל מצב וכל הזמן, המומחים ממליצים לשתות לפחות ליטר וחצי ביום ובכלל רצוי שניים. תחשבו כל זה העיקר שתתחלף הזיעה שגורמת לכם להתאדות, בנוזלים חדשים ורצוי ממש אבל ממש קרים. חשוב שבטווח של הישג יד יהיו איפשהו מים כדי שלא תתיבשו. בבית אפשר להנותמהמתקן הצבעוני היפיוף הזה של תמי 4 הוא ישב על השיש, יתחבר לצנרת המים הרכזית, בתוכו יעברו המים סינון ובקדמתו, בתוך שקע מיוחד תוכלו לשים כוס מים, תלחצו על הכפתור ואופס יש לכם מים קרים קרים אבל גם ולא פחות חשוב מסוננים ומאוד טעימים. האמת היא שלא רק מים קרים אפשר לקבל מהמיני בר החדש אלקטרה בר המוצר החדש של אלקטרה. אפשר גם לקבל מים רותחים מהם אפשר להכין קפה נמס איכותי או ערבב עם מטרנה

הבנתם שאתם צריכים ספק של מים והשאלה הנשאלת אם אלו יהיו מים מינרלים של מי עדן או מים מסוננים מבית תמי 4 או אלקטרה הינה כמה שיקולים שכדאי לכם לחשוב עליהם.

מים מינרלים זה אומר שני דברים, הראשון משרת, רצוי מישהו שרירי וסבלני שמסוגל לסחוב לפחות שתי שישיות בקבוקים עד לקומה שלישית או רביעית בלי מעלית, הוא גם צריך להיות פנוי עשרים וארבע שעות ביממה שבעה ימים בשבוע, לפחות מיוני עד אוקטובר. אחרת כשיגמרו המים בשתיים בלילה והברז יתחיל להשפריץ רק מים חומים תהיו ממש בבעיה, באמצע אוגוסט להשאר בלי מים קרים במרחק קטן מכם זה כמעט כמו להיות בלי להיות עם אוויר. האמת היא שקשה למצוא בחורים ענקיים, סבלניים שזמינים עשרים וארבע/שבע בייחוד אם אנחנו רוצים אותם בחינם.

הפתרון השני של מים מינרליים הוא המתקן הגדול הזה שצריך בשבילו יד של שוורצנגר כדי להפוך את המיכל הענק ולשים אותו בדיוק במקום בלי לתפוס את הגב. רצוי שגם יהיה בסביבה אריכטקט מדופלם שיתן המלצות ורצוי חמות חמות היכן לשים את מערום הבקבוקים. בדירת תל אביבית לא גדולה במיוחד אין המון מקום למען האמת אין מקום נקודה.

זוכרים את המיני בר מתחילת המאמר, זהו הוא הגיע בדיוק כמו האקדח המפורסם מההצגה. כנראה שמיני בר קטן אלגנטי, צבעוני, מעוצב, עם מלא כפתורים עם תאורה כחלחלה מסביבם הוא הפתרון הכי נכון עבורכם. בתור אנטי בשלנים די גדולים אתם יכולים להרשות לעצמכם להפריש חתיכה קטנטנה של שיש לטובת הצעצוע החדש. תחשבו על שתי ככרות לחם שחור אחת ליד השנייה, זה כל מה שצריך בשבילו. זה לא נשמע המון לעומת העובדה שאתם עומדים להכניס אליכם הביתה את מקור החיים החדש לפחות ליולי אוגוסט וקצת ספטמבר הקרובים.אתם יודעים מה גם בחורף הבא תמשיכו להנות ממנו, פתאום הקפה יהיה קצת יותר טעים שלא לדבר על התה מרווה שאתם כה אוהבים לשתות.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 שיר שום


 


מאמרים נוספים מאת שיר שום
 
איך לבחור בר מים לבית
תיכף מגיע החום הגדול של הקיץ, אתם חושבים הלחות האינסופית של תל אביב. בקיץ הישראלי הדי ארוך יש דברים טובים ודברים פחות טובים, מה שבטוח אתם חייבים לשתות מים , המון מים,
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI