דף הבית בידור ופנאי קולנוע סרטים לצפייה ישירה ברשת האינטרנט
סרטים לצפייה ישירה ברשת האינטרנט
strm 07/05/11 |  צפיות: 6069

לכל אדם ישנם סדרי עדיפויות שונים, תחביבים שונים ופרטים המעסיקים אותו במשך הזמן. פעילות אחת שניתן להגיד שמשותפת לרוב האוכלוסייה היא צפייה ישירה בסרטים בזמן הפנוי, צפייה שלעיתים מתחילה כאמצעי להעברת הזמן ובהמשך כתחביב לכל דבר.

ישנם המעדיפים ללכת לקולנוע, להזמין פופקורן וקולה, להתרווח על כיסא הקולנוע ולצפות בסרט האהוב עליהם ואחרים לעומתם מעדיפים לראות סרט בבית לבד או עם חבר/חברה בשיטת סרטים לצפייה ישירה ברשת האינטרנט.

אתרי סרטים לצפייה ישירה – היכן אתה רוצה לראות?

היום ניתן למצוא ברשת האינטרנט אלפי ספריות בהם ניתן לראות סרטים לצפייה ישירה המסודרים לפי סוגים, ז'אנרים, זמני הוצאה לאור, רייטינג, פופולריות, שחקנים ועוד מגוון רחב של קטגוריות. בין שלל הקטגוריות הפופולריות ניתן למצוא פעולה, מתח, דרמה, קומדיה ועוד.

בשנים האחרונות חלה עליה בשיעור הצפיות בסרטים לצפייה ישירה בעולם בכלל ובישראל בפרט שכן אופציה זו נוחה במיוחד. אתה יכול להפעיל את הסרט במהירות, לקחת פופקורן ולראות סרט מבלי לצאת מהבית.

היתרון העיקרי בגללו רבים בוחרים באתרי סרטים לצפייה ישירה ברשת האינטרנט הינו היתרון הכלכלי העצום שכן נוכל לצפות בכל סרט שנרצה, באיכות טובה, באיזה זמן שנרצה ללא שום תשלום חד פעמי או חודשי. לעומת סרטים בקולנוע או בספריות הטלוויזיה השונות (VOD) אנו יכולים לצפות בכל סרט או סדרה שנרצה בחינם.

סיבה נוספת המושכת את קהל הגולשים לצפות בסרטים דווקא באינטרנט היא זמני ההמתנה הקצרים במיוחד. מהכניסה לאינטרנט ועד לבחירת הסרט והפעלתו אין צורך בזמני המתנה או הורדת הסרט למחשב, ניתן לראות את הסרט תכף ומיד ללא זמני המתנה.

למעשה, הדעה היום היא כי ניתן לצפות בכל סרט בחינם, ללא תשלום ובאיכות גבוהה בצורה ישירה ללא צורך בהורדת קבצים או בפחד כי ייכנס ווירוס למחשב, הרי אין אנו מכניסים דבר למחשב. כל אלו מושכים גולשים רבים ברחבי העולם להעדיף לצפות בסרטים ברשת האינטרנט.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 strm


 


מאמרים נוספים מאת strm
 
יעד סופי 5 לצפייה ישירה
05/07/11 | קולנוע
הסרט החמישי בסדרת הסרטים שלעולם לא נמאס לראות. למי שלא מכיר סדרת הסרטים "יעד סופי" היא ז'אנר בין סרט אימה ולבין סרט מתח עתיר שבחים בעל עלילה המותירה את הצורה במחשבות גם לאחר הצפייה בסרט.

סופר 8 לצפייה ישירה
05/07/11 | קולנוע
סופר 8 לצפייה ישירה הינו סרט מבית היוצר של סטיבן ספילברג והבמאי ג'יי ג'יי אברהמס. בסרט צפוי להיות סצנות שונות בין סצנות פעולה, מדע בדיוני ואימה. מכולם יוצא הסרט עם עלילה מרתקת ביותר שמביאות לסרט סופר 8 לצפייה ישירה הרבה ביקורות שונות.

בדרך לחתונה עוצרים בבנגקוק לצפייה ישירה
21/05/11 | קולנוע
הסרט בדרך לחתונה עוצרים בבנקוק לצפייה ישירה הינו המשך לקומדיה הקורעת וההיסטרית "בדרך לחתונה עוצרים בווגאס" שסחפה את העולם בשנת 2009.
הפעם החבורה הולכת לחתונה של סטו אשר מתקיימת בבנגקוק וההסטוריה חוזרת על עצמה.


שודדי הקאריביים 4 לצפייה ישירה
18/05/11 | קולנוע
שודדי הקאריביים 4 לצפייה ישירה: זרמים זרים (באנגלית: Pirates of the Caribbean: On Stranger Tides) הינו סרט הרפתקאות מבית היוצר של דיסני הפקות, זהו הסרט הרביעי בסדרת סרטי שודדי הקאריביים.

סרטים לצפייה ישירה ברשת האינטרנט
07/05/11 | קולנוע
שימוש סרטים לצפייה ישירה - לכל אדם ישנם סדרי עדיפויות שונים, תחביבים שונים ופרטים המעסיקים אותו במשך הזמן. פעילות אחת שניתן להגיד שמשותפת לרוב האוכלוסייה היא צפייה ישירה בסרטים בזמן הפנוי, צפייה שלעיתים מתחילה כאמצעי להעברת הזמן ובהמשך כתחביב לכל דבר.

מהיר ועצבני 5 לצפייה ישירה
30/04/11 | קולנוע
הסרט מהיר ועצבני 5 לצפייה ישירה אשר יצא בתאריך ה12/05/11 לאקרנים בישראל מגולל את הסיפור של חברותו של דומיניק (מגולם על ידיי וין דיזל), הפעם דום ובריאן (פול ווקר) נמלטים מידי החוק עקב סיכסוך עם המשטרה וה- FBI מפני שהם התעסקו עם סחר בסמים.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI