דף הבית עיצוב ואדריכלות עיצוב פנים דלתות כניסה כמבוא לעיצוב הבית
דלתות כניסה כמבוא לעיצוב הבית
שרון אריק דרורי 07/05/11 |  צפיות: 2130

דלתות כניסה אינן כבר אותו אלמנט משעמם שעומד בפתח הבית, הן כבר מזמן הפכו לתכשיט עיצובי המשפיע מאד בהחלטה על סגנון העיצוב של הבית.

יצרני דלתות מכל הארץ העבירו את הענף תהליך מדהים של טרנספורמציה, בכך הפכו את עיצוב הבית למורכב ומעניין יותר, זאת ע"י שינוי תפיסתם בעניין עיצוב הדלת הראשית שהיא למעשה הפנים של הבית.

גם בדירות מגורים כבר לא מתקינים את אותן דלתות כניסה משעממות של פעם. רוב קבלני הבניין האיכותיים בוחרים אותן מראש כשהן מעוצבות בדגמים שונים ומשונים תוך הקשבה עמוקה לרחשי השוק הישראלי.

הבחירה של מעצבי העל וקבלני הבניין הנחשבים עברה גם היא שינוי מהותי וכיום הם מחפשים מוצרים מקיפים לבית תוך חשיבה על פרקטיות, איכות, אמינות ועיצוב שהפך להיות חלק דומיננטי מאד בבתים של היום.

מעצבי על וקבלנים אלו מחפשים את המוצרים הטובים ביותר עבור לקוחותיהם והם שמים לרגלם גם את עניין הביטחון האישי של לקוחותיהם תוך שהם דורשים עמידה איתנה בדרישות התקנים הישראליים, לכן הבחירה של אותם גורמים הופכת להיות מורכבת יותר.

דרישתם של מעצבי העל וקבלני הבניין הפכה להיות יותר מקצועית בעלת ידע רב והם מבקשים דלתות כניסה עם בריחים עבים יותר, ארוכים יותר, רבים יותר ואפילו הגדילו לעשות ודרשו להוסיף עוד ציר לכל דלת. ככה שהדלתות שהם מזמינים תמיד תהיינה בעליונות ביחס לדרישות החוק (תקנות התכנון והבניה).

מענה מסוגים אלו לא ניתן בקלות ויש להערך לו מבחינה ייצורית, לכן כמות החברות שיודעות לתת את המענה מוגבלת, למעשה בישראל ישנה רק אחת מוכרת.

אז...לפני שקונים דלתות לבית, חשוב להכיר את היצרן, לדעת באילו תקנים הוא עומד ואילו אפשרויות יש לו להציע מבחינת העיצוב.

עצבו לכם את הביטחון האישי שלכם.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 שרון אריק דרורי


 


מאמרים נוספים מאת שרון אריק דרורי
 
דלתות כניסה כמבוא לעיצוב הבית
אם פעם לא ראינו את דלתות כניסה כאלמנט עיצובי המשפיע על החלטותינו בעניין עיצוב פנים הבית, הריי שהיום זה שונה והן משפיעות מאד.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI