דף הבית בית משפחה וזוגיות גיל הזהב חיתולים למבוגרים - הנחיות לרכישה ראשונה!
חיתולים למבוגרים - הנחיות לרכישה ראשונה!
דורון כהן 24/05/11 |  צפיות: 2698

קהל הפונים לרכישת חיתולים למבוגרים, הוא לרוב לא המבוגר הסובל מהבעיה,אלא אחד מבני המשפחה הדואגים לשלומו. ברוב הפעמים יהיה זה הבן או הבתלהורים מבוגרים. בשל כך נוצרת סיטואציה עדינה. הבן או הבת שפונים ברכישההראשונה, וודאי נמצאים בתוך תחושת אי נוחות גדולה של מבוכה. להם כדאי לקרואאת ההנחיות לרכישה נבונה של חיתולים למבוגרים, כדי להגיע מוכנים עם תחושתביטחון טובה יותר.

הפעם הראשונה שרוכשים חיתולים למבוגרים תהיה יותר קשה מבפעמים הבאות.לאחר שמוצאים את המוצר המתאים, אין צורך להחליפו למשך שנים ארוכות. מידע עלחיתולים למבוגרים יעזור לכם להגיע מוכנים לרכישה בעת הפנייה. יכולים להגיעבשתי דרגות. מבוגרים יכולים לסבול מדרגות שונות של דליפת שתן. התחתוניםהסופגים מתאימים לדליפת שתן בינונית. התחתונים הסופגים נמצאים בשימוש גםבקרב מבוגרים עצמאיים, כיוון שהם מותאמים לפעילות יומית שוטפת. הם צמודיםלגוף כתחתונים לכל דבר ולכן הם בלתי מורגשים. תחתונים סופגים מותאמיםלגברים ולנשים בנפרד.
הדרגה השנייה של דליפת שתן היא אי שליטה על הסוגרים. חיתולים מותאמיםלמבוגרים שאינם שולטים על הסוגרים. לעיתים מבוגרים העושים שימוש בחיתולים,עלולים לסבול מגירויים שונים בעור. הבד שממנו עשוייים החיתולים למבוגריםצריך להיות עדין וללא גירוי. עדיף לעשות שימוש בחיתולים למבוגרים העשוייםמבד ולא מפלסטיק. רק בשבועות הראשונים לשימוש עשויים להופיע גירויים קליםבלבד בעור. אם הגירוי נמשך יש להחליף את סוג החיתולים. הקפידו לשאול לגביסוג הבד ממנו עשוי החיתול בעת הרכישה. כך במידה ויתעוררו גירויים ממושכיםתדעו שצריך להחליף לסוג אחר. חיתולים למבוגרים שאינם בעלי שליטה על הסוגריםמותאמים לספיגה לשעות ארוכות. לעיתים קיימת אי שליטה חלקית על הסוגרים.במקרים כאלה המבוגר יכול להגיע לשירותים בכוחות עצמו, אך לא תמיד. במקרהכזה הרבה פעמים הדבק שעל החיתול צריך להתאים לסגירה רב פעמית.

על פי הנחיות אלו, עליכם לבחון בכנות את המצב ולבחור את המוצר הטוב לכםביותר. צוות טיטולי תל אביב ישמח לעזור לענות על כל שאלה. אין שום סיבהלהתבייש, זוהי בעיה שקיימות לה פתרונות שיחזירו את חייכם למסלולם.

http://www.tadiapers.co.il/

diapers.ta @gmail.com

1700-700-951
שירות 24 שעות. דיסקרטיות מלאה. משלוחים חינם. בד ללא גירוי העור. סגירה רב פעמית.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 דורון כהן


 


מאמרים נוספים מאת דורון כהן
 
חיתולים למבוגרים - הנחיות לרכישה ראשונה!
24/05/11 | גיל הזהב
קהל הפונים לרכישת חיתולים למבוגרים, הוא לרוב לא המבוגר הסובל מהבעיה, אלא אחד מבני המשפחה הדואגים לשלומו. ברוב הפעמים יהיה זה הבן או הבת להורים מבוגרים. בשל כך נוצרת סיטואציה עדינה. הבן או הבת שפונים ברכישה הראשונה, וודאי נמצאים בתוך תחושת אי נוחות גדולה של מבוכה. להם כדאי לקרוא את ההנחיות לרכישה נבונה של חיתולים למבוגרים, כדי להגיע מוכנים עם תחושת ביטחון טובה יותר.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI