דף הבית בידור ופנאי צילום צילום הריון - צילום ילדים אומנותי
צילום הריון - צילום ילדים אומנותי
noam 16/06/11 |  צפיות: 2945

בעת צילום ילדים או צילום הריון חשוב שתהיה כימיה בין המצלמת או המצטלמים צלם ושיוחלט מראש על תפאורה, אביזרים, עיצוב ואיפור המקובלים על כל הצדדים. כך למשל ישנן נשים אשר אינן אוהבות להתאפר ולכן אין להכריחן לעשות זאת דווקא בעת צילום הריון. עם זאת מומלץ להציע, על מנת שהאישה תצא במיטבה בתמונה, איפור עדין להענקת מראה טבעי ולכיסוי פגמים הנגרמים לעיתים עקב ההריון כמו כתמי פיגמנטציה וסימני מתיחה. כמו כן צריך צלם צילום הריון לחוש את אופי האישה ולהתאים את סגנון צילום הריון לאישיותה. באופן זה אישה שמרנית תעדיף בוודאי להצטלם  בתנוחות ובבגדים סולידיים, ולעומתה – מצטלמת נועזת יותר תסכים לחשוף את בטנה אל מול עין המצלמה ואף ללבוש לבוש חושפני במידה מסויימת.

לגבי תפאורת צילום הריון , יש צלמים המציעים תפאורת סטודיו ביתית ולעומתם – אלו הפתוחים גם לצילומי צילום הריון בחיק הטבע במקומות כמו פרדס או מטע, אתר תיירות , נמל ואפילו מדבר. בכל מקרה חשוב לוודא שהאישה מתחברת לרקע ובמידה ויש בעת צילום הריון שילוב של אחד או יותר מבני המשפחה בתמונה – שהתפאורה מקובלת גם עליהם.    

בדומה לתמונות הריון, גם צילום ילדים חשוב שייעשה בשיתוף פעולה ותוך הסכמה של כל הנפשות הפועלות: בדרך כלל ייערך צילום ילדים בסטודיו ביתי עם תאורה רכה ונעימה אך גם כאן יש מקום להציע מקומות בחיק הטבע ובמיוחד כאלו האהובים על הילד. גם החפצים המלווים את המצטלם בעת צילום ילדים צריכים להיות כאלו אשר הילד מתחבר אליהם: יכולים אלו להיות צעצועים  המתאימים לגילו, כובעים נחמדים המכניסים לתמונה אוירה עליזה , צעיפים, מחרוזות ואפילו תחפושות התורמים לכך שהילד יתנהג בטבעיות אל מול המצלמה.  

טרם ההתקשרות עם הצלם יש לוודא כי בסטודיו שלו יש ציוד המתאים לזמן ממושך של הצילום כגון עמדת החתלה, הפעלות, צעצועים, עמדה להאכלה ואפילו להנקה. לגבי המשתתפים בעת צילום ילדים - יש הורים המבקשים שצלם צילום ילדים יתמקד אך ורק בילד עצמו ולעומתם, כאלו המעוניינים כי בצילום יופיעו בני משפחה אחרים כמו אחים והורים. במקרה זה יש להדגיש בצילום את הקשר עם ההורים או האחים.      


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 noam


 


מאמרים נוספים מאת noam
 
צלם חתונה יקר או זול?
13/02/13 | צרכנות
במאמר זה נדבר על צלמי אירועים במרכז, צלם אירועים במרכז וכמו כן, על צלם חתונה, למידע נוסף אודות צלמי אירועים במרכז היכנסו לכאן

חברות ניקיון | שירותי ניקיון משרדים במרכז
מחפשים חברת ניקיון במרכז ? שירותי ניקיון משרדים הינם לא עסק פשוט - אישורים , עבודה נקייה, עמידה בלו"ז . כדאי להכיר כמה פרטים לפני .

צלמים במרכז מקצועיות זה לא הכל
12/02/13 | צרכנות
במאמר זה נדבר איתכם על צלמים במרכז וכמו כן, על צילום ארועים, למידע נוסף אודות צלמים במרכז ובכלל היכנסו לכאן.

שירותי ניקיון למשרדים
המשרד מלוכלך ? זה הזמן לקרוא לאנשי מקצוע! כל מה שצריך לדעת לפני הזמנה של ספק שירותי ניקיון - הכנסו והכירו את הפרטים

צלם חתונה מקצועי ואמין איך מוצאים?
12/02/13 | צרכנות
במאמר זה נדבר על צלם חתונה וכמו כן, על צילום אירועים במרכז, למידע נוסף אודות צלם חתונה היכנסו לאתר ותקבלו מידע רלוונטי

עטים עם לוגו + הדפסה על מוצרים
12/02/13 | מיתוג
בעולם הפרסום והשיווק של היום יש המון מסרים שיווקים . הדפסה על מוצרים, ועטים עם לוגו כדוגמא זו הדרך להגיע ללקוח שלכם.

על צלמי חתונות והדרך הקלה אליהם
11/02/13 | צרכנות
במאמר זה נדבר על צלמי חתונות, וכמו כן, על צילום בר מצווה והדרך הקלה למציאת צלמי חתונות מקצועיים. למידע נוסף אודות צלמי חתונות היכנסו לאתר.

הדרך הקלה למציאת צלמים לאירועים וחתונות
11/02/13 | צרכנות
במאמר זה נדבר על צלמים לאירועים ובעיקר על צילום חתונות, למידע נוסף אודות צלמים לאירועים היכנסו לאתר.

צילום בת מצווה על ידי צלם אירועים איכותי
10/02/13 | צרכנות
במאמר זה נדבר על צלם אירועים והדרך למציאת שירות צילום בת מצווה איכותי ומקצועי. למידע נוסף אודות צלם אירועים היכנסו לאתר.

הכל אודות צילום אירועים איכותי ומקצועי
05/02/13 | צרכנות
במאמר זה נדבר על צילום אירועים וכמו כן, על צילום וידאו ברמה גבוהה, על מנת לדעת יותר על צילום אירועים היכנסו לאתר
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI