דף הבית בית משפחה וזוגיות הריון ולידה מאמר על טיפולי מים
מאמר על טיפולי מים
ילדים דים 23/06/11 |  צפיות: 2771

מאמר בנושא: טיפולי מים בהריון

מי מאיתנו לא אוהב את התחושה שאופפת אותנו ברגע שנכנסים למים, שוחים, צוללים אנו נרגעים מיד.

התחושה המדהימה הזו מתרחשת גם כן ובעיקר בעת טיפולי מים, שמלבד להנאה היא גם מביאה להטבה ואף לריפוי בתקופה הלא כל-כך קלה של הריון ולידה .

טיפולי מים לנשים בהיריון, הינם דרך נהדרת להקל על בעיות וקשיים שמלווים תקופה זאת, אשר שופעת בתחושות בלתי-נעימות, בעיות וכאבים אופייניים בשלל חלקי הגוף.

מטרתן המוצהרת של טיפולי מים היא לעזור, להקל ולרפא את המכאובים ולאפשר לנשים בהיריון לתפקד בצורה טובה יותר לקראת הלידה.

ישנו יתרון נוסף לטיפולי מים: טיפולי מים לנשים בהיריון מכינים את גופן לקראת הלידה, ומאפשרים להן בעזרת טיפולי מים להתכונן פיזית ונפשית כאחד ללידה.

כל מי שמבינה כעת יותר, כי היא הינה זקוקה בתקופת ההיריון לעבור טיפולי מים ומחפשת אחר בריכה שקטה, קטנה ואינטימית ואחר מדריך/מדריכה מוסמכים שיעבירו טיפולי מים על הצד הטוב ביותר בצורה מקצועית ומיומנת ומבלי לגרום לנזק חלילה, תגלה במהרה אחר חיפוש קצר כי ישנם טיפולי מים בהריון שונים לנשים בהיריון וכי היא תוכל בתהליך החיפוש למצוא לעצמה ובקלות טיפולי מים הנוחים והמתאימים לה ביותר.

הסוגים השונים של טיפולי מים הינם: הידרותרפיה, הילינג דאנס, וואסטו ועוד. בכולם בזכות הלחץ ההידרוסטאטי של המים החמימים, נוצרת זרימת דם בגוף המקלה משמעותית על הכאבים השונים. כמו כן מהווים טיפולי מים חיבור עמוק בין האם לעובר ונוצרת חוויה שלמה, ייחודית, קסומה ועצומה של גוף ונפש כאחד.

אז אתן מוזמנות להתחיל בחיפוש אחר טיפולי מים הנכונים לכן, בדרך המהירה קצרה ויעילה דרך האינטרנט באתרים נבחרים כגון: אתר ילדים דים.

טיפולי מים נעימים לכן .


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 ילדים דים


 


מאמרים נוספים מאת ילדים דים
 
מאמר על טיפולי מים
טיפולי מים לנשים בהיריון מכינים את גופן לקראת הלידה, ומאפשרים להן בעזרת טיפולי מים להתכונן פיזית ונפשית כאחד ללידה.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI