דף הבית ביטוח ביטוח - אחר השוואת ביטוח נסיעות: הראל ביטוח נסיעות לחו"ל מול מגדל נסיעות לחו"ל
השוואת ביטוח נסיעות: הראל ביטוח נסיעות לחו"ל מול מגדל נסיעות לחו"ל
דן ליס 23/06/11 |  צפיות: 3785

למה אתם חייבים שיהיה לכם ביטוח נסיעות

יש לכם חבר טוב מהעבודה, לפני כחודשיים הוא יצא לנסיעה של פאן בצפון איטליה, קצת סקי, קצת יין, חופש לשמו. באחד הימים תוך כדי נסיעה בכביש מתפתל בינות לכפרים הציוריים של האלפים האיטלקים, האיש החביב הזה, איבד שליטה על הרכב נכנס בעמוד ונפצע, מצד אחד הוא בחיים, מאידך כמה שברים פתוחים סדק בגולגולת ועוד מרעין בישין. בארץ מין הסתם הכול היה פשוט, אבל בצפון איטליה, לבד בלי הבנת השפה הכול נהיה פתאום מסובך, אחרי שלושה שבועות הוא חזר לארץ על אלונקה לשיקום די ארוך. הדבר הראשון שהוא סיפר לכם ואפילו באריכות זה שהיה לו המון מזל שגיסו שכנע אותו ממש יום לפני הנסיעה לעשות ביטוח נסיעות של חברת ביטוח גדולה ולא להסתמך על ביטוחי חינם. הוא גם טרח לעשות לכם השוואה על סמך הניסיון שלו, מה היה קורה אילו.

רוב חברות הביטוח מוכרות ביטוחי נסיעות בינם ניתן למנות את הראל ביטוח נסיעות ובנוסף גם את מגדל ביטוח נסיעות מעבר לכך שלושת קופות החולים הגדולות"שרותי כללית, מאוחדת ומכבי מוכרות ביטוחי נסיעות. ובטוח שיצא לכם להכיר גם את ביטוחי הנסיעות של חברות כרטיסי האשראי. ביטוחים אלו ניתנים בחינם למחזיקי כרטיסי אשראי בינלאומיים והם נותנים כיסוי מופחת לעומת ביטחים של חברות הביטוח וקופות החולים.

הפרטים החשובים אותם כדאי שתדעו לפני שאתם עושים ביטוח נסיעות

המצב הרפואי העדכני של כל המתכוננים לנסיעה מילדים קטנים ועד אנשים בגיל השלישי. הסטטוס הרפואי של כל הנוסעים היא נקודת המפתח הכי משמעותית כרוכשים ביטוח נסיעות לחו"ל. חשבו היטב מאילו בעיות רפואיות סובלים הנוסעים מאלרגיות שעלולות להתפרץ דרך רגישויות למזגי אוויר ועד למחלות חרוניות כגון סכרת, אסטמה, אפילפסיה, עודף לחץ דם, סכרת וסרטן. אל תשכחו שכל אחד הלוקה מחלות כאלו ואחרות רגיל לרופא שלו בארץ ואם יסבול בחוץ לארץ ויזדקק לשרותיו של רופא, הוא עלול למצוא את עצמו במצב בעייתי אם לא התכונן כראוי. חשוב שיחד עם חברת הביטוח תכינו רשימת רופאים אופציונלים במדינות בהן אתם עומדים לבקר.

רשימה של תרופות מרשם אותם לוקחים קבוע המשתתפים בנסיעה ובאיזה מצב הם לוקחים אותן. במידה ואתם נתקעם מכל סיבה שהיא בלי התרופות שלכם, זה עלול להיות מאוד לא נעים ואף מסוכן. חשוב מאוד לחשוב על כך, להכין רשימה מדויקת של התרופות, מה החלופות ולכמה זמן אתם יכולים להרשות לעצמכם להסתדר בלעדיהן.

חשוב מאוד להכין רשימת מדינות יעד אליהן אתם מתכוונים להגיע, ויותר מכך מקומות אותם אתם מתכוונים לבקר, אם בינכם ישנם גם כאלו הסובלים ממחלות או מצבים בריאותים בעייתים חשוב להכין רשימת רופאים ביעדים על מנת שתוכלו לקבל טיפול בשעת צרה אם מינימום חוסר נוחות. חשוב למצוא רופאים דוברי אנגלית או כל שפה אחרת אותה אתם גם דוברים. ידוע שמכשול השפה בעייתי בלשון המעטה כאשר באים לתאר בעיה רפואית לרופא שלא בשפת האם.

חשוב להכין רשימת תכולה אותה אתם עומדים לקחת איתכם בייחוד אם יש בה ציוד בעל ערך כספי גבוה במיוחד כדוגמת לפטופ חדש ויקר ערך או מצלמה דיגטלית משוכללת.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 דן ליס


 


מאמרים נוספים מאת דן ליס
 
השוואת ביטוח נסיעות: הראל ביטוח נסיעות לחו"ל מול מגדל נסיעות לחו"ל
יש לכם חבר טוב מהעבודה, לפני כחודשיים הוא יצא לנסיעה של פאן בצפון איטליה, קצת סקי, קצת יין, חופש לשמו. באחד הימים תוך כדי נסיעה בכביש מתפתל בינות לכפרים הציוריים של האלפים האיטלקים, האיש החביב הזה, איבד שליטה על הרכב נכנס בעמוד ונפצע, מצד אחד הוא בחיים,

איזה ביטוח נסיעות הכי משתלם
אתם עומדים לנסוע לחו"ל ואתם זקוקים לרכוש ביטוח נסיעות אחרי לא מעט סיפורים הבנתם שהעניין הזה של ביטוח נסיעות הוא לא כל כך פשוט כמו שהוא נשמע. אתם חייבים לקחת לא מעט
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI