דף הבית תיירות ונופש תיירות ונופש - אחר ספא – הפתרון המושלם לחיים בריאים ומספקים יותר
ספא – הפתרון המושלם לחיים בריאים ומספקים יותר
קופירייטינג פלוס 26/06/11 |  צפיות: 3062

מה עובר לנו בראש כשאנו שומעים את המילה ספא. אין ספק שרק אנרגיות טובות צצות לפתע. שקט, שלווה רוגע, הרמוניה, בריאות, מים צלולים , אויר נקי- כל המילים האלה ישר עולות בראש כששומעים את מילת הקסם - ספא. ובכל הארץ קיימים עשרות אם לא מאות מתקני ספא מכל הסוגים וכמובן בהרכב שונה.

הנה עוד כמה טיפים שתקבלו אם תרצו ללכת לספא.

ספא- מזור לגוף ולנפש

ספא למעשה קיים למטרה אחת עיקרית- המטרה היא טיפולית. ספא הוא למעשה מכלול של טיפולים לכל חלקי הגוף: ידיים רגליים, גב עליון תחתון, אגן, אשר ניתן לעשות אותם באמצעות מתקנים או כמובן על ידי מעסים מקצועיים. קיימים עשרות מתקני ספא ברחבי הארץ שכוללים: אמבט שמניים, מתקני ג'קוזי, סאונה, בריכות מקורות שהמים בהם מגיעים הישר מים המלח. המילה ספא - משמע, איזור הררי אשר יש בו מעניינות שסגולות הריפוי של המים בהם,  ידועות וקיימות אלפי שנים. כיום ניתן למצוא מתקני ספא לא רק באזורים הררים אלא כמעט בכל עיר בארץ.

ספא זוגי- אטרקציה

ספא זוגי הוא למעשה שדרוג של ספא רגיל, ללכת לספא לבד זה די בנאלי, ספא זוגי הוא כבר יותר אטרקטיבי ומתאים במיוחד לזוגות שזה עתה נישאו או חוגגים ירח דבש. זוגות שמעוניינים לצאת מהשגרה לקצת חופש יכולים לבחור ספא זוגי מפנק ורומנטי שכולל ארוחת בוקר רומנטית, אמבטיית קצף, טיפולי בריאות, וכמובן עיסויים בכל מיני סוגים. ספא זוגי הוא בהחלט שדרוג נהדר וכמובן מקרב בין זוגות ומתכון בדוק לחיי זוגיות בריאים ומוצלחים יותר.

חבילות ספא- מחיר מיוחד

חבילות ספא נועדו בכדי להקל על התשלום. חבילות ספא הם למעשה שילוב של כמה טיפולים במחיר מיוחד, לזוגות או ליחידים. חבילות ספא יכולות לכלול 3 שעות בצימר שכוללות ארוחה, טיפול בעיסויים ואמבטיית שמנים. הכול על פי בחירה של מי שמעוניין בספא מפנק ונעים. לכן טוב שקיימת אופציה כזו של חבילות ספא מיוחדות במחיר שנוח לכל כיס.

ומה נותר לאחל- רק בריאות ואושר. וכמובן ....... ספא נעים לכולם.במקור המילה ספא נהגה לתאר אזור הררי אשר משופע במעיינות חמים אשר סגולות הריפוי שלהם נודעו למרחוק. אלפי אנשים היו נוהרים לאותם מעיינות חמים בבקשה למצוא מרפה לתחלופותיהם. היום תודה לאל אין צורך ללכת כל כך רחוק משום שמרכזי הספא נמצאים בכל מקום וגם באזור השפלה. אין צורך לעמוד


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 קופירייטינג פלוס


 


מאמרים נוספים מאת קופירייטינג פלוס
 
ספא – חגיגת הפינוקים המושלמת
מסיבה טובה צריכה להיות שמחה ולעשות טוב לאנשים, רוצים גם אלכוהול טוב? קבלתם. קצת כיבודים? בפנים! ואין כמו הטיפולים המפנקים שיעשו את הכלה או החתן הכי מאושרים, תוך כדי שהחברים שלהם מתפנקים איתם והמסיבה הופכת למאורע שמח במיוחד.

האופציות הרבות שמעניק ספא תל אביב לחוגגים מסיבת רווקות
יש הרבה דרכים להעביר את הזמן, ליהנות ולחגוג אירועים מיוחדים, אך יותר ויותר אנשים בוחרים ספא בתור המקום האוניברסאלי לכל מטרה. כיצד הפך פורמט מנוחה שקט ומרגיע לאחד שמתאים לכל מסיבת רווקות פרועה?

ספא בשלל סגנונות מזמין אתכם לחוויה מדהימה בכל הארץ
מכוני ספא רבים מחכים לכם האורחים שתגיעו ליהנות מכלל פינוקי הספא ברחבי הארץ. כל מכון ספא מייחד עצמו באווירה משלו כך שתמיד תוכלו למצוא בדיוק מה שאתם אוהבים. ספא בתל אביב וספא הרצליה גם הם מיוחדים במינם ומציעים אטרקציות רבות בלב הארץ.

תכשיטים עבודת יד - צריך לראות כדי להאמין
16/01/12 | נשים - אחר
תכשיטים עבודת יד, הם ללא ספק אחד האופציות הנפלאות לבחור בהם, כמתנה לאדם אהוב או כמובן כמתנה עצמית בשבילינו על מנת לפנק את עצמנו.

הליך פינוי ירושות - שלב אחרון בהחלט לפני פרידה
פינוי ירושות הוא עסק בפני עצמו. אנשים שהתמזל מזלם והם מקבלים בית בירושה- בהחלט יכולים להיות מרוצים. חשוב לזכור שלמעשה תהליך פינוי ירושות מתבצע קצת אחרי האבל על יקירינו שאינם.

שרשראות מיוחדות - כי את מיוחדת!
26/11/11 | נשים - אחר
שעטנז זו לא עוד חנות תכשיטים, זה מקום שבו תוכלו לקנות שרשראות מיוחדות שיבטאו את האישיות שלכם או של אדם מיוחד, לו אתם רוצים להזמין שרשראות מיוחדות במתנה.

ספא מול הים, אטרקציות, מסיבות רווקים- בהחלט כיף גדול
31/10/11 | אטרקציות
איך אתם חוגגים את האירועים המשמחים של חייכם, ישנן לא מעט אופציות נהדרות לחגוג אירועים ומאורעות משמחים בחיינו. הנה כמה מהם לפניכם – ככה על קצה המזלג אבל בהחלט מספקים יופי של חומר למחשבה.

ספא, מסיבת רווקות, מסיבת רווקים -עולם שכולו קסם
31/10/11 | אטרקציות
ספא- מצלצל נפלא לא? מה לא נאמר על ספא. כמעט הכל. ספא הוא הפינוק האידיאלי לגוף ולנשמה. אז למה כדאי ללכת לספא, מדוע ספא הוא כמו תרופה, ואיך אנחנו משלבים ספא באירועים אחרים בחיינו? התשובות מיד!!

במילה אחת – ספא!
חוויית ספא היא חוויה מיוחדת, שלא בטוח שיש עוד אחת כמוה. ספא הוא יום רב עוצמה ואנרגיה, יום של שלווה ונחת ובעיקר יום של הפסקה מהכול.

ספא – לתת לעצמכם את מתנת ההנאה
כמה מאיתנו חיים מדי יום ביומו, מפללים למשהו טוב יותר בחיים שלנו? כמה מאיתנו מרגישים מותשים מהמאבק האינסופי הזה של החיים, וחושבים שחייבת להיות דרך יותר טובה?
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI