דף הבית תיירות ונופש תיירות ונופש - אחר ספא – תענוג שממשיך איתכם לכל היום
ספא – תענוג שממשיך איתכם לכל היום
קופירייטינג פלוס 26/06/11 |  צפיות: 3379

אין כמו לקחת יום אחד חופש מהחיים ולהחליט שהפעם עושים משהו מיוחד, הפעם יוצאים מהשגרה, הפעם לא נכנעים למונוטוניות המרדימה של חיינו. כל אחד מאיתנו צריך לקחת פסק זמן קצר של מנוחה, לסדר את המחשבות בראש ולתת לגוף להירגע, אבל באמת כמו שצריך. כמה שעות של ספא עושות בדיוק את זה. יום של ספא מאפשר לנו להפיג מתחים, לנוח מעט ולצבור כוחות לקראת המשך השבוע. אפשר להזמין כמה שעות של ספא ליחיד או לבן זוג וליהנות מבילוי מענג ומרגיע כאחד, בילוי אשר אינו גוזל את כל היום, אך ההרגשה שאחריו נמשכת גם כשהיום נגמר. לכמה שעות של ספא אתם מוזמנים לבוא לבדכם או עם בן זוגכם וליהנות ממגוון אטרקציות ופינוקים, ביניהם ג'קוזי גדול ומבעבע, אמבטיות שמנים, ארוחת בוקר בריאותית או ארוחה רומנטית לזוג וכמובן - גולת הכותרת - מסאז' מפנק על ידי מיטב המסאז'יסטים בארץ.

ספא זוגי או ספא יחיד

אנו מזמינים אתכם ליהנות ממגוון חבילות הספא שלנו ביניהן ספא ליחיד או ספא זוגי. לבוא עם בן זוג וליהנות משלל פינוקים זהו כיף כפול ולכן אנו ממליצים על חבילת ספא זוגי שתעשה לכם את היום. חבילת ספא זוגי כוללת בין היתר טבילה באמבט חם המריח משמנים ארומאטיים שלאחריו תיכנסו יחדיו לחדר טיפולי נעים ומרגיע אשר בו תוכלו ליהנות ממסאז'ים מסוגים שונים על ידי מיטב המסאז'יסטים שלנו.

בואו ליהנות ממגוון רחב של חבילות ספא

אצלנו תוכלו ליהנות ממגוון חבילות ספא ביניהן חבילת ספא ליחיד, לזוג, חבילות ספא יוקרתיות בווילה פרטית משלכם, חבילות ספא במלונות, שאנטי ספא ועוד. כל חבילת ספא היא מיוחדת במינה ומקנה חוויה בלתי נשכחת.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 קופירייטינג פלוס


 


מאמרים נוספים מאת קופירייטינג פלוס
 
ספא – חגיגת הפינוקים המושלמת
מסיבה טובה צריכה להיות שמחה ולעשות טוב לאנשים, רוצים גם אלכוהול טוב? קבלתם. קצת כיבודים? בפנים! ואין כמו הטיפולים המפנקים שיעשו את הכלה או החתן הכי מאושרים, תוך כדי שהחברים שלהם מתפנקים איתם והמסיבה הופכת למאורע שמח במיוחד.

האופציות הרבות שמעניק ספא תל אביב לחוגגים מסיבת רווקות
יש הרבה דרכים להעביר את הזמן, ליהנות ולחגוג אירועים מיוחדים, אך יותר ויותר אנשים בוחרים ספא בתור המקום האוניברסאלי לכל מטרה. כיצד הפך פורמט מנוחה שקט ומרגיע לאחד שמתאים לכל מסיבת רווקות פרועה?

ספא בשלל סגנונות מזמין אתכם לחוויה מדהימה בכל הארץ
מכוני ספא רבים מחכים לכם האורחים שתגיעו ליהנות מכלל פינוקי הספא ברחבי הארץ. כל מכון ספא מייחד עצמו באווירה משלו כך שתמיד תוכלו למצוא בדיוק מה שאתם אוהבים. ספא בתל אביב וספא הרצליה גם הם מיוחדים במינם ומציעים אטרקציות רבות בלב הארץ.

תכשיטים עבודת יד - צריך לראות כדי להאמין
16/01/12 | נשים - אחר
תכשיטים עבודת יד, הם ללא ספק אחד האופציות הנפלאות לבחור בהם, כמתנה לאדם אהוב או כמובן כמתנה עצמית בשבילינו על מנת לפנק את עצמנו.

הליך פינוי ירושות - שלב אחרון בהחלט לפני פרידה
פינוי ירושות הוא עסק בפני עצמו. אנשים שהתמזל מזלם והם מקבלים בית בירושה- בהחלט יכולים להיות מרוצים. חשוב לזכור שלמעשה תהליך פינוי ירושות מתבצע קצת אחרי האבל על יקירינו שאינם.

שרשראות מיוחדות - כי את מיוחדת!
26/11/11 | נשים - אחר
שעטנז זו לא עוד חנות תכשיטים, זה מקום שבו תוכלו לקנות שרשראות מיוחדות שיבטאו את האישיות שלכם או של אדם מיוחד, לו אתם רוצים להזמין שרשראות מיוחדות במתנה.

ספא מול הים, אטרקציות, מסיבות רווקים- בהחלט כיף גדול
31/10/11 | אטרקציות
איך אתם חוגגים את האירועים המשמחים של חייכם, ישנן לא מעט אופציות נהדרות לחגוג אירועים ומאורעות משמחים בחיינו. הנה כמה מהם לפניכם – ככה על קצה המזלג אבל בהחלט מספקים יופי של חומר למחשבה.

ספא, מסיבת רווקות, מסיבת רווקים -עולם שכולו קסם
31/10/11 | אטרקציות
ספא- מצלצל נפלא לא? מה לא נאמר על ספא. כמעט הכל. ספא הוא הפינוק האידיאלי לגוף ולנשמה. אז למה כדאי ללכת לספא, מדוע ספא הוא כמו תרופה, ואיך אנחנו משלבים ספא באירועים אחרים בחיינו? התשובות מיד!!

במילה אחת – ספא!
חוויית ספא היא חוויה מיוחדת, שלא בטוח שיש עוד אחת כמוה. ספא הוא יום רב עוצמה ואנרגיה, יום של שלווה ונחת ובעיקר יום של הפסקה מהכול.

ספא – לתת לעצמכם את מתנת ההנאה
כמה מאיתנו חיים מדי יום ביומו, מפללים למשהו טוב יותר בחיים שלנו? כמה מאיתנו מרגישים מותשים מהמאבק האינסופי הזה של החיים, וחושבים שחייבת להיות דרך יותר טובה?
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI