דף הבית תחבורה ורכב ליסינג והשכרה השכרת רכבים והשכרת רכב לנהג צעיר.
השכרת רכבים והשכרת רכב לנהג צעיר.
olatasa 13/07/11 |  צפיות: 3628

אני נהג צעיר, וחדש, ומתחת לגיל 21 כל המגרעות שיכולות להיות לנהג ישראלי חדש, אה ואני גם נוסעת עוד עם חונך, אני יודעת שזה דכאוני ושהייתי יכולה לפתוח את הבלוג עם משהו קצת יותר משמח כמו 'עברתי טסט' איזה כיף!

זהו, אז לא שזה לא כיף לעבור טסט, זה מאוד מאוד כיף אבל כמות הקשיים שמרעיפים על הנהגים החדשים במדינתינו לפעמים נראה אפילו לי מוגזם קצת.. טוב אולי בגלל שבי זה פוגע.. לא יודעת.. אבל רציתי לספר לכם קצת מהקורות אותי בתחום הנהיגה..
אני נוהגת טוב, עברתי טסט ראשון ואני נוהגת בבטחון גמור.. אבל מה לעשות שאין כל כך הרבה צדיקים בסדום ואנ נשארת עם הרישיון שלי, חסרת כל יכולת.

נשמע לכם אומלל מידי? קנטרני? יכול להיות אבל מה אני אמורה לעשות שחברת השכרת רכב הבודדות שעוד עושות השכרת רכב לנהג צעיר, לוקחות עבור השירות הון כסף? אה? מה זה אשמתי שישנם נהגים צעירים רבים שנוהגים בחוסר זהירות? טוב, אני יודעת שאני סתם מקטרת כי השכרת רכב לנהג צעיר זה סיפור, זה ישמע לכם מאוד רע אבל הסיכוי שהוא יחזיר את האוטו שלם פשוט קטן יותר זה הכל..

אז מה עושים? מחכים בסבלנות.. לא מצאתי תשובה יותר טובה.. מה לעשות? ואני מתנצלת מראש בשם כל הנהגים הצעירים החדשים והפזיזים, כן מה לעשות? אנחנו יותר פזיזים פחות מבינים את הסיכונים של הכביש םחות מכירים את הכביש ומטבע הדברים פחות טובים עליו.

אבל אל דאגה חברות השכרת רכב לנהג צעיר יקרות..כי אנחנו עוד נגדל ונלך לחברת השכרה ופשוט נשכיר רכב לבד בלי אבא שיבוא לחתום כי אני עוד לא בת שמונה עשרה.. ולא יעשקו אותי בשביל הרכב.. ואני כבר לא יהיה פריירית שלכם כדי לשכור רכב. אני יוכל לעשות זאת בכל מקום.

אז השכרת רכבים יהיה בעזרת ה' עוד כמה שנים משהו קל בהרבה אבל דאגה חברות יקרות כי פריירים לא מתים, הם רק מתחלפים.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 olatasa


 


מאמרים נוספים מאת olatasa
 
רשלנות רפואית, או רק טעות אנוש?
כולנו בני אדם, כולנו עושים טעויות, אבל הרמה שלנו נמדדת דווקא אחרי הטעות, מה אנחנו עושים ואיך אנחנו מכפרים על הטעות, כי אם אנחנו בסך הכל בני אדם ולכן אנחנו עושים טעויות הרי שאחרי הטעות עלינו להיות בני אדם ולהודות בה.

חברות סיעוד שלא נדע.
13/07/11 | גיל הזהב
חס וחלילה לא מאחלת לאף אחד להגיע למצב הזה, בו הוא יזדקק לשירותי סיעוד אבל איך אומרים? צריך להקדים רפואה למכה,ואם מדובר בהבנת כל הנושא של חברות סיעוד שירותי סיעוד שזה משהו שלא דורש מאמץ גדול מידי רק קריאת תוכן שיוכל לעזור ביום מן הימים, אז למה לא? כי באמת שאין לכם מה להפסיד..

השכרת רכבים והשכרת רכב לנהג צעיר.
אני נהג צעיר, וחדש, ומתחת לגיל 21 כל המגרעות שיכולות להיות לנהג ישראלי חדש, אה ואני גם נוסעת עוד עם חונך, אני יודעת שזה דכאוני ושהייתי יכולה לפתוח את הבלוג עם משהו קצת יותר משמח כמו 'עברתי טסט' איזה כיף!

ריצוף ועיצוב הבית.
13/07/11 | שיפוצים
ריצוף עושה את כל ההבדל. ואני יודעת שכל אחד מנסה לשכנע כי מה שוהא מוכר עושה את כל ההבדל יש שיגידו כי אלא הקירות ויש שיגידו שזה דווקא המקרר ויש שיגידו שדווקא הספה שממוקמת בסלון עושה הכל.. בקיצור, אני מודעת היטב לעובדה כי יש אנשי מכירות מצוינים היום אבל בכל זאת אני נשארת בעמדתי כי ריצוף הוא הכי חשוב. רוצים הוכחה? במאמר שלפניכם.

חשמלאי מוסמך לעבודות חשמל
13/07/11 | שיפוצים
אם נתקלתם בעבודות חשמל אילו או אחרות שניזקקתם להם בוודאי אתם יודעים מדוע צריך חשמלאי, אבל ישנם כאלה רבים וטובים שלא יודעים מדוע צריך חשמלאי ומדוע כדאי מאוד להקפיד על חשמלאי מוסמך. אבל החשיבות היא רבה וכדאי מאוד לדעת ועל כך נדבר במאמר הבא.

לימוד אימון אישי, מה שנקרא- בא בהפוכה.
כולנו אוהבים ללמוד, להחכים, למלא את קורות החיים שלנו בהשכלה שלנו, אין הרבה אנשים שאוהבים ששואלים אותם מה למדת? או במה אתה עוסק? ואין להם תשובה או שהתשובה היא אני מנהלת פיצוציה.. לימוד אימון אישי, אומנם נשמע כמו עוד קורס שניתן לקחת כדי להעשיר את הידע, אבל האמת? זה הרבה יותר מזה.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI