דף הבית עסקים נדל"ן תיאום פגישות לענף הבנייה
תיאום פגישות לענף הבנייה
שרית גורן רצבי 20/07/11 |  צפיות: 2940

הגדלת העסק על ידי פגישת לקוחות פוטנציאלים נוספים הוא רצונם של כל בעלי המקצוע בענף הבנייה. בין אם אתה איש אלומיניום, נגר, מעצב פנים או אדריכל, הדרך להגדלת הרווחים היא רק על ידי פגישה מסודרת עם לקוחות. תיאום פגישות עם לקוחות כשאתה בעל מקצוע באחד מתחומי ענף הבנייה היא פעולה לא פשוטה. כשעובדים אי אפשר ואין זמן לפנות ליצירת קשר ללקוחות חדשים, ללקוחות הבאים. כבעל מקצוע עליך לחשוב רק על הלקוחות הקיימים, ולעבוד במסירות על מנת לסיים בזמם את הפרויקטים אליהם התחייבתם. לכן, תיאום פגישות על ידי טלפון ללקוחות חדשים זה תסריט אפשרי מבחינת בעלי המקצוע בענף הבנייה.

חברות תיאום פגישות – נועדו בשבילכם

הרי ברור לכל בר דעת שאם הוא לא רוצה שהלקוחות שלו יעברו רק מפה אוזן ולהמתין בסבלנות עליו ליצור קשר עם לקוחות חדשים. לכן, דווקא עבורכם בעלי המקצוע בתחום ענף הבנייה נועדו חברות תאום פגישות חיצוניות, חברות טלמיטינג, העושים את הפעולות ליצירת קשר ותיאום פגישות בצורה המקצועית ביותר.

חברת תיאום פגישות טלמיטינג מקצועי תעמיד לרשות מזמין השירות מומחי שיווק, אנשי מכירות מוצלחים ביותר האמונים על חיפוש אחרי לקוחות פוטנציאלים, יצירת קשר עם לקוחות חדשים ותיאום פגישה עמם עבורכם. על מנת שכל מה שיישאר לכם לעשות הוא להגיע לפגישה, להציג את השירות שלכם ולתת מחיר הוגן ולזכות בעוד פרויקט לזמן הקרוב.

תיאום פגישות לענף הבנייה בשיטות ייחודיות

כשמדברים על קהל של בוני בתים, משפצי בתים, מאוד קשה לקלוע לאותם האנשים שמעוניינים לשפץ את הבית, ולא סתם בגדר חלום אלא לעשות את זה באמת. השאלה המתבקשת היא הגיוני לעשות טלמיטינג לתחום הזה של ענף הבנייה וכיצד ניתן לאתר את הלקוחות הפוטנציאלים שבאמת רוצים וצריכים אותם כבעלי מקצוע בתחום  ענף הבנייה. ישנם כמובן מספר דרכים על מנת להצליח באמת לקלוע לרשימה של אנשים שמעוניינים בשירות שלכם ובמוצרים שלכם. נכון ייתכן שבתחום הזה המלאכה מפרכת אף יותר, ועל כן יש להשקיע שעות רבות יותר במציאת לקוח פוטנציאלי רציני שמעוניין בפגישה. לכן דווקא בתחום של ענף הבנייה חשוב שבעל המקצוע יעדיף שירות חיצוני, חברת טלמיטינג חיצונית ובכך יוריד עול תפעולי וניהולי כבד מאוד בתחום הפרסום והשיווק שלו.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 שרית גורן רצבי
שרית גורן רצבי
ב – WE DO 4 U אנו עושים עבורכם, את מה שאתם רק חושבים לעשות.

שירותים לעסקים במיקור חוץ
טלפקס: 077-3390032 נייד: 052-2846734
http://www.wedo4u.co.il


 


מאמרים נוספים מאת שרית גורן רצבי
 
תיאום פגישות לענף הבנייה
20/07/11 | נדל"ן
הגדלת העסק על ידי פגישת לקוחות פוטנציאלים נוספים הוא רצונם של כל בעלי המקצוע בענף הבנייה. בין אם אתה איש אלומיניום, נגר, מעצב פנים או אדריכל, הדרך להגדלת הרווחים היא רק על ידי פגישה מסודרת עם לקוחות.

פגישות איכותיות, איך קובעים פגישות, איך להשיג כמה שיותר פגישות?
כולנו מוטרדים מהרצון לקבוע עוד ועוד פגישות – ובכך להשיג עוד ועוד לקוחות.
למי מכם שיש סוכני מכירה וגם לחלקכם שעובדים לבדכם - האם נפח פגישות גדול זה באמת מה שנכון, טוב וחשוב?
נכון שסטטיסטית, לפי חוק המספרים הגדולים, ככל שנעשה יותר שיווק נגיע ליותר מכירה, ככל שנעשה יותר טלפונים יצאו יותר פגישות, ככל שנעשה יותר פגישות יהיו יותר סגירות עסקאות. אבל האם בכל מחיר ובכל מצב? האם זה מתאים לכל אחד?

     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI