דף הבית רפואה ובריאות ניתוחים פלסטיים טיפים על ניתוחים פלסטיים
טיפים על ניתוחים פלסטיים
רותם שרון 25/07/11 |  צפיות: 2327

אין אנשים שלא אוהבים להרגיש נהדר, אין תחושה יותר טובה מאיזה תספורת מטופחת או מ בגדים יפים וחדשים שנראים יפה עלייך ומדגיש את האיכות שלנו (או אולי מטשטש את האזורים הבעייתיים), העניין הוא ש לעיתים רבות הגנים והזמן משנים אותנו, ובמקרים האלה מתעניינים ב יתרונות הרפואה המציעה לנו המון פיתרונות לשינוי המראה החיצוני ואתו גם הביטחון והאישיות וכל זה בלי הצורך לעשות חור גדול בכיס שלנו.

מה יש לשאול שמתעניינים לעבור הגדלת חזה? וממה הכי חשוב להיזהר הנה כמה טיפים שימושיים שיאפשרו לכם לקבל את כל המידע.

אל תשכחו לבקש שיראו לכם עבודות קודמות של המטפל שאיתו אתם נפגשים, זו דרך שבאמצעותה יהיה אפשר להתוודע ל היכולות ולהתרשם מה ניתוחי אף שהוא עשה בעבר.

השתדלו שלא לבקר את תוצאת הניתוח ישר אחרי הסרת התחבושת, חשוב להתאזר בסבלנות תוך שבועיים-שלושה הנפיחות תרד והאף מקבל את הצורה המושלמת.

ניתוחים באף- בימים לאחר הניתוח מאוד מומלץ לשמור על הראש מוגבה מעט כאשר נכנסים למיטה זה בשביל לצמצם מעט כל הנפיחות ובשביל שלא תסבלו מ בצקות בחלקו של האף.

ניתוח לייזר- אם אתם מסתייעים ב עדשות או משקפיים מומלץ מאד לקנות עדשות ראייה בגלל ש לאחר טיפול הלייזר בלתי אפשרי לשים משקפיים לתקופה של 4-5 שבועות.

ניתוח הגדלת חזה- אסור ללכת על ניתוח חזה לפני התחלה של הורדה במשקל שהרי החזה שלנו משתנה בזמן הירידה במשקל וצורת החזה משתנה לפיכך עדיף תחילה להוריד מעט במשקל ורק אחר כך לגשת לעשות את הניתוח.

מרפאות רבות יעניקו לכם הדמייה ויזואלית ממוחשבת אפשר לבקש מהמומחה שיראה לך כיצד הגוף יהיה כשהסתיים הטיפול ולאחר כמה שבועות, באופן זה תחושי בטוחה כי בחרת את המידה המתאימות לך.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 רותם שרון


 


מאמרים נוספים מאת רותם שרון
 
ניתוח אף גברים
שאיתו אתם נפגשים שידגים לכם איך תוכלו להיראות כשיסתיים הטיפול ולאחר הורדת

ניתוח עפעפיים עליונים
במהלך פגישתך עם רופא המומחה לניתוחי חזה חשוב לבדוק את עבודותיו של המומחה, ככה המידע

מרקיזה למרפסת
04/10/12 | שיפוצים
מספר הצעות מחיר מפורטות כולל מחירי התקנה. לפעמים עדיף לשלם קצת יותר

צריכים הדברת עשבים?
04/10/12 | שיפוצים
אופן לא לעשות ספונג'ה כללית. בנוסף, במידה ויש חיות מחמד בבית בררו מתי תוכלו להכניס אותם לדירה

כמה עולה אינסטלטור?
04/10/12 | שיפוצים
בתוקף. השוק מלא בטכנאים ומומחים לדודי שמש אבל מעטים מהם גם הוסמך מקצועית כאינסטלטור

שיפוץ גג איסכורית
04/10/12 | שיפוצים
לעגן את הכל בחוזה מסודר יחד עם כל הסעיפים כמו שינויים בתעריף העבודה, זמני הביצוע וגם את

מחפשים שירותי הובלות?
04/10/12 | מעבר דירה
בדקו כל מוצר ישן כמו למשל: צעצועים ישנים והחליטו מה הולך לפח ומה לתרומה. לבסוף שתגיעו לבית החדש תהיה לכם פחות עבודה ויהיה לכם קל יותר לפרוק

קורס ניהול סיכונים
בתחום שהעתיד בו מוגבל. לכן לא כדאי למהר. בדקו היטב את אפשריות התעסוקה משכורות אפשריות ותנאים הביקוש שקיים – או שלא ורק לאחר שתעשו

מה עם לימודי ראיית חשבון?
חוות דעת של גולשים, בררו אודות המחירים, כמה זמן ימשכו הלימודים ואת כל הפרטים בשביל למצוא את הקורסים והמוסדות המוצלחים אתם מוכרחים למצוא כמה

קנייה של מערכת אזעקה
04/10/12 | בית חכם
הקנייה של מערכת האזעקה, כדאי להתייחס לכל נושא ההתקנה ולבדוק שהמתקין של החברה מורשה לכך והחשוב ביותר מהימן, זאת כדי למנוע כל בעיה,
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI