דף הבית עיצוב ואדריכלות עיצוב גרפי שירותי עיצוב אלבומים בבתי דפוס מקצועיים
שירותי עיצוב אלבומים בבתי דפוס מקצועיים
אלי מזרחי 07/08/11 |  צפיות: 3666

הדור החדש של אלבומי תמונות הוא אלבומים דיגיטליים. בתי דפוס מעניקים שירות עיצוב לאלבומים הללו בשני אופנים: עיצוב עצמאי, דרך התוכנה באתר הבית או עיצוב מקצועי, עם שירות העיצוב של מעצב גרפי של בית הדפוס.

אלבום דיגיטלי הוא כמו ספר תמונות. הצילומים מודפסים ישירות על דפי האלבום וניתן לקבוע כל אספקט בו: לקבוע את גודל ומספר הצילומים שיופיעו בכל דף, לכתוב כותרות ותיאורים לכל צילום, לבחור רקעים, להוסיף אלמנטים גרפיים קיימים ובעצם כל מה שיעלה בדמיונכם.

לעצב אלבום דרך האינטרנט

יותר ויותר בתי דפוס הקימו לעצמם אתר אינטרנט שדרכו הם מציעים ללקוחות מכל הארץ להשתמש בשירותיהם. דרך האתר יש גישה לתוכנת עיצוב אלבום דיגיטלי. מעלים את התמונות מהמחשב ומתחילים לעצב אותם בתוך דפי האלבום.

בתוכנה הוירטואלית אפשר להוסיף את כל האלמנטים שהזכרתי קודם ולראות תצוגה מקדימה של האלבום. לאחר שאתם מרוצים שולחים את הקובץ דרך האתר ישירות לבית הדפוס. בתי דפוס שמציעים את השירות מדפיסים לכם את האלבום ושולחים אותו אליכם ישירות בדואר ישראל.

לעצב אלבום עם מעצב גרפי

למי שרוצה לעשות זאת יותר מקצועי, ומוכן להוסיף את התשלום על כך, בתי דפוס מציעים את שירותיו של מעצב גרפי מקצועי. אלו אנשי מקצוע שעובדים בבתי הדפוס עם תוכנת פוטושופ הפופולארית ומסוגלים להציע שלל פתרונות ויזואליים על פי בקשתכם.

אם אתם מעצבים לעצמכם או לקרובים שלכם אלבום חתונה, ודאי תרצו לוודא שהוא יהיה הכי יפה וערוך במקצועיות. חבל יהיה להשקיע באלבום חתונה שבו הכלה תצא חתוכה או החתן לא יהיה בפוקוס. מעצב גרפי של בתי דפוס יודע לשים לב לכל הדברים הללו ולעשות אותם על הצד הטוב ביותר.

מתנה מקורית לכל אחד

אלבום תמונות דיגיטלי הוא מתנה נהדרת לכל אחד. כל גיל ישמח לקבל אלבום שכזה הוא תמיד יהיה עם ימה אישית ובעיצוב מקורי. הצילומים באלבום תמיד יהיו אישיים ובעלי ערך למי שיקבל אותם. הוא לא ימצא משהו דומה בשום חנות וירגיש הכי מיוחד בעולם.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אלי מזרחי


 


מאמרים נוספים מאת אלי מזרחי
 
משלוח שוקולד ליום הולדת
17/08/11 | צרכנות
אחד המוצרים הנפוצים והנמכרים ביותר בעולם הינו השוקולד. בכול פינת רחוב, קניון או שדרת חנויות נמצא אותו קורא לנו ומפתה אותנו ביופיו השחום ובמתיקותו המיוחדת. רבים טוענים שהשוקולד ממכר וכי יש רגעים שהם פשוט חייבים לטעום את טעמו. השוקולד מגיע מפולי הקקאו שמכיל שומנים רבים.

האם לאפשר לילד להוריד משחקים אל המחשב?
אין ספק כי לא צריכים לערוך מחקרים וסקרים מיוחדים בכדי לראות עד כמה הורים רבים חרדים בכל הקשור לילדיהם הגולשים ברשת האינטרנט. הורים רבים מנסים לבדוק ככל יכולתם האם הילדה רק מחפשת משחקי בנות או שהיא חלילה נחשפת לתכנים מסוכנים, או האם ילד שמחפש משחקים להורדה לא מסכן את עצמו.

משחק לבנות – ברבי מאוהבת
אין ספק כי בכל הקשור לנושא של משחקים להורדה הרי שאנו יכולים לראות כיצד הדבר נוגע גם לבנות וגם לבנים. בנות רבות יושבות מול המחשב בחיפוש אחר משחקי בנות שונים, כך שהדבר הוא לא נחלתם רק של בנים בלבד. לכן מפתחי ומשווקי משחקים שונים מבינים זאת והם מציעים מגוון של משחקי בנות.

כללי המשחק מוגובי
כיום יש לא מעט ילדים שגולשים מדי יום ברשת האינטרנט. די ברור שלא תמיד הילדים מחפשים אחרי מידע שיעזור להם בעבודות שונות שהם קבלו מבית ספרם ולכן מבינים ההורים כי רשת האינטרנט היא גם מקום למציאת משחקים להורדה, להתחברות לפייסבוק, לקבלת אימיילים, להורדת תוכנות, ולעוד פעילויות שונות.

לנווט את הדרך שלכם בלוח מודעות
כאשר אתם מחפשים מודעה בתוך לוח מודעות, לפעמים טובעים בתוך הכמות האינסופיות של המודעות שניתן למצוא בעיתונים או בתוך לוח מודעות באינטרנט. לכן צריך לרכוש מיומנות של חיפוש בתוך לוח מודעות. צריך לשים לב איזה דברים אתם מחפשים בדיוק ולפי זה לפעול בחיפוש שלכם אחרי מטרתכם.

שירותי עיצוב אלבומים בבתי דפוס מקצועיים
הדור החדש של אלבומי תמונות הוא אלבומים דיגיטליים. בתי דפוס מעניקים שירות עיצוב לאלבומים הללו בשני אופנים: עיצוב עצמאי, דרך התוכנה באתר הבית או עיצוב מקצועי, עם שירות העיצוב של מעצב גרפי של בית הדפוס.

כיצד נוכל לאתר הזדמנויות עסקיות ברשת האינטרנט?
עסקים למכירה כדאי לפרסם באינטרנט. לפרסם את ההצעה העסקית שלכם בלוח מודעות, בפורום עסקים או בפורטל עסקי. זה לא משנה איזה סוג עסקים למכירה אתם מציעים.

גני אירועים לחתונות
26/06/11 | חתונות
שוק החתונות רווי ומוצף בשירותים שונים ברמות מגוונות , ועל הזוגות המתחתנים מוטלת מלאכה מורכבת אשר בסופה, הם צריכים לבחור את גן האירועים בו תיערך החתונה שלהם ועוד שירותים הנוגעים ישירות או בעקיפין לאירוע שהם מתכננים.

עיצוב אישי של שמלות כלה
יום החתונה קרב ובא ועכשיו הגיעה המשימה הגדולה למצוא שמלות כלה. אין ספק שבחירת שמלה זהו דבר קשה ביותר ויכול להיות אף מתיש ומבלבל עבור הכלה המיועדת.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI