דף הבית עיצוב ואדריכלות עיצוב מוצר עיצוב ביתנים
עיצוב ביתנים
אוסנת ביתנים 09/08/11 |  צפיות: 4605

עיצוב ביתנים

על מנת להעביר מסרים לקהל היעד בבשיטה ממוקדת זוהתה שיטה חדשנית והיא שימוש בתערוכות. הציבור הרחב שבא לתערוכות בתחום העניין שלו מצפה ורוצה לקבל רמזים שיעלו בקנה אחד עם דעותיו, רצונותיו ודרך החיים שלו. עם זאת, תערוכה למעשה נותנת מענה על האינטרס שלך ושל הלקוח. עיצוב תערוכות הוא חלק חשוב שבא לשרת את האינטרס של הרוכש. על מנת שלקוח ותיק יוכל ללהרגיש טוב עם המותג שהוא כבר אוהב ומכיר, וכן, על מנת שקונה פוטנציאלי יוכל לזהות ולאהוב את השם המסחרי כשהוא נתקל בו לראשונה, יש להשקיע בשם המסחרי הנכון, בעזרת עיצוב התערוכה והביתנים בתערוכה.

לרובנו קרה שנכנסו לחנות ולא הצלחנו לקלוט היכן נמצאים הפריטים אותם אנו רוצים לקנות. התחומים השונים של הגברים והנשים לא מובנים ואי הסדר בדרך יגרום לנו לנטוש את החנות לאחר מספר דקות בודדות בה .עיצוב חנויות מומלץ לכל חנות שקיימת ורוצה להגדיל את הרווחים שלה.

עיצוב ביתנים נכון יגרום לרוכש להסתובב לבדו בחנות ולמצוא את הפריט אותו הוא רוצה. ודרך עיצוב החנויות הלקוחות יוכלו להרגיש יותר בנוח בלי לשאול את המוכרות שאלות מרובות ולהתמצא בעצמם.

לעיתים קורה שאנחנו נכנסים לחנות וחשים מפוחדים דבר שאנחנו לא משתוקקים שיקרה. אנו מעוניינים למצוא פריטים תוך זמן קצר בחנות. האופציה להתמצא בחנות רק יכולה לגרום לנו הקונים תחושת קניה מהנה יותר.

כשאנחנו באים לחנויות,עיצוב החנויות יכול רק לגרור אותנו לתוך החנויות ולגרום לנו להישאר יותר זמן בחנויות, ההרגשה שהלקוח ירגיש בחנות יכולה להשפיע אם הוא יחזור אל החנות או לא.

ההיכרות הראשונית עם החנויות היא חשובה ומשפיע עליה רבות.  עיצוב חנויות ועיצוב ביתנים הוא גורם משמעותי ביצירת לקוח אפשרי שירצה לשוב לחנות באופן תמידי.

הצרכנים אשר מכירים עכשיו את החנות והתענגו מהאווירה בה, יחזרו אליה שוב. בפעם הבאה שיכנסו לפתח החנות ידעו היכן קיים כל פריט וכיצד למצוא פריטים בחנות האהובה עליהם.

עיצוב הקונספט של החנויות הוא הכרחי וגורם חיוני ביצירת לקוח תמידי.

עמוד עם המון דוגמאות של עיצובי ביתנים: עיצוב ביתנים


עיצוב ביתנים


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אוסנת ביתנים


 


מאמרים נוספים מאת אוסנת ביתנים
 
עיצוב ביתנים
מאמר העוסק בעיצוב ביתנים.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI