דף הבית רפואה ובריאות בריאות אחר TNN גיירה את מערכת מיטות חולה של המובילה העולמית בתחום – Lincor Solutions
TNN גיירה את מערכת מיטות חולה של המובילה העולמית בתחום – Lincor Solutions
אמיר גלעד 22/08/11 |  צפיות: 2401

חברת TNN  טלקום בע"מ מקבוצת רפק, גיירה לעברית את מערכת מיטות חולה – Bed Computing - של חברת Solutions Lincor – המובילה העולמית בתחום,  אותה TNN מייצגת בלעדית בישראל.

יוסי רון, סמנכ"ל TNN, אומר כי מערכת מיטות חולה הן מערכות מתוקשרות המותקנות ליד מיטות מאושפזים בבתי חולים, ומספקות להם שירותי טלוויזיה ואינטרנט, בנוסף למגוון רחב של יישומים ושירותים לצוות הרפואי.

פתרון מיטה מתוקשרת MEDIVista של Lincor, לה יש משרדים בארה"ב, קנדה, צרפת ואירלנד, מותקן ביותר מ- 80 בתי חולים ברחבי העולם, לצד למעלה מ- 20,000 מיטות הנהנות מגישה בזמן אמת לשרותי בידור ופנאי למאושפז, כגון טלוויזיה, אינטרנט, משחקים, טלפון ועוד. בנוסף מאפשר הפתרון גישה למגוון מלא של יישומים קליניים ואבחוניים, למידע וליישומי ניהול בית חולים בנקודת הטיפול.

MEDIVista הינה תוכנה המותקנת על גבי שרת הפועל מול מכשור צד-מיטה המתקדם ביותר בשוק, ומותקנת בתוך מסך מגע ממוחשב על זרוע מול המאושפז, ועוזרת לבתי חולים להעשיר את חוויית המאושפז ולשפר תוצאות קליניות ויעילות תפעולית.

הפתרון משתלב בקלות עם מערכות קליניות, מערכות אירכוב תמונות (PACS), מערכות רשומות רפואיות ומערכת ניהול בית חולים, כדי לענות לצרכים של אנשי רפואה ושירותי עזר בבית החולים.

יוסי רון מציין כי ע"י אספקת גישה מבוקרת למידע, שירותים ויישומים בצד-מיטת המטופל, יכולים בתי חולים לטייב אוטומציה קלינית, בינה עסקית (BI), יעילות תפעולית ואבטחה, תוך שיפור דרמטי בתוצרים קליניים, בטיחות וחוויית מאושפז, ובדגש על "הנעמת זמנו" של המאושפז.

 

אודות TNN Telecom

TNN Telecom מתמחה בפתרונות משולבים מורכבים ואספקת ציוד תקשורת ומולטימדיה מתקדם לחברות התקשורת, תאגידים , לקוחות עסקיים, צה"ל ומערכת הבטחון. לחברה יכולות מוכחות ונסיון עשיר באספקת מגוון רחב של מוצרים מתקדמים ממיטב היצרנים המובילים בעולם ופתרונות משולבים עתירי ידע בתחומי התקשורת והמולטימדיה.


לצוותים המקצועיים ועתירי הניסיון של החברה יכולת לספק שירותים מקצועיים מקיפים וללוות פרויקטים מורכבים מקצה לקצה , החל משלבי התכנון וההנדסה וניהול הפרויקט, במהלך הביצוע והקמת המערכת, הרצה, בדיקות, הדרכה, תחזוקה ותמיכה טכנית ותפעולית.

על לקוחות החברה נמנים ספקי שירותי התקשורת: קבוצת בזק, , סלקום, ', 013 – נטוויז'ן, 012 – סמייל, צה"ל, משהב"ט, ועוד רבים נוספים.

כנמנית על קבוצת רפק תקשורת ותשתיות, נהנית החברה מיכולת למתן פתרונות רחבים ופרויקטים רבי תחומים משולבים. זאת ע"י שילוב יכולות של חברות מובילות אחרות בקבוצה כגון ג'נרל מהנדסים וחברת אלמור – בתחומי אנרגיה, אוטומציה ותשתיות חשמל ותקשורת לתעשייה ולמגזר העסקי, RR/Sat - מובילה עולמית באספקת ערוצי תקשורת וטלוויזיה לוויניים, טקדטה - מפיץ מוביל בתחום המחשוב ומערכות מידע, וכו'. החברה מוסמכת ISO-9001-2008 וברמת איכות A של משהב"ט.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אמיר גלעד


 


מאמרים נוספים מאת אמיר גלעד
 
ליבי טכנולוגיות תוכנה ו- BWise חותמות על הסכם למכירה ושירות של פלטפורמת ניהול הסיכונים המובילה בעולם, בישראל
ליבי טכנולוגיות תוכנה ו- BWise חותמות על הסכם למכירה ושירות של פלטפורמת ניהול הסיכונים המובילה בעולם, בישראל.

יישום פתרונות ושירותים לבדיקת איכות הקול והווידאו ברשתות IP
יישום פתרונות ושירותים לבדיקת איכות הקול והווידאו ברשתות IP מאת אלי דקל, סמנכ"ל הנדסה ותפעול, TNN Telecom

SGI קונה את OpenCFD – המובילה בתוכנות CFD (דינמיקת זרימה חישובית) בקוד פתוח
SGI קונה את OpenCFD – המובילה בתוכנות CFD (דינמיקת זרימה חישובית) בקוד פתוח SGI המובילה במחשוב הנדסי, נחושה לעצב מחדש תכנון מוצרים ע"י הצעת פתרון CFD פתוח ומלא

המוסד לבטיחות ולגיהות, המוביל את נושא הבטיחות והבריאות בעבודה בישראל, מפרסם עצות לעבודה בטוחה בתנאי קור וגשם
06/11/11 | בריאות
המוסד לבטיחות ולגיהות, המוביל את נושא הבטיחות והבריאות בעבודה בישראל, מפרסם עצות לעבודה בטוחה בתנאי קור וגשם

דדי פרלמוטר בכנס התוכנה השנתי של אינטל: אינטל כבר לא רק חברת חומרה, פיתוח התוכנה תופס מקום מרכזי
דדי פרלמוטר בכנס התוכנה השנתי של אינטל: אינטל כבר לא רק חברת חומרה, פיתוח התוכנה תופס מקום מרכזי בכנס התוכנה השנתי של אינטל דנו בפיתוחי העתיד של מחשבים אישיים, פלטפורמות לטלפונים חכמים ומחשבי לוח, שיפורי ביצועים ועוד

העולם הוירטואלי לילדים מוגובי יוצא לראשונה מגבולות האינטרנט לנקודות המכירה
העולם הוירטואלי לילדים מוגובי יוצא לראשונה מגבולות האינטרנט לנקודות המכירה אתר ומותג הילדים המצליח מוגובי משיק לראשונה סדרת מדבקות איסוף בעלות קוד וירטואלי שמבוססות על הדמויות והפריטים של העולם הוירטואלי העשיר שלו

אליעזר שקדי מנכ"ל אל על נפגש עם נציגי חברת 'ניקן סוהונשה' היפנית, החברה הגדולה בעולם לתכשירי קוסמטיקה ובריאות המבוססים על אצות
אליעזר שקדי מנכ"ל אל על נפגש עם נציגי חברת 'ניקן סוהונשה' היפנית, החברה הגדולה בעולם לתכשירי קוסמטיקה ובריאות המבוססים על אצות. סיכמו כי בביקור הבא יחלקו את תחביבם המשותף - משחק גולף.

אתר הילדים המצליח בישראל 'מוגובי' זכה בתואר האתר הבטוח ביותר לילדים, זו השנה השנייה ברציפות, בתחרות השנתית לאתרי אינטרנט ומובייל Webi 2011
אתר הילדים המצליח בישראל 'מוגובי' זכה בתואר האתר הבטוח ביותר לילדים, זו השנה השנייה ברציפות, בתחרות השנתית לאתרי אינטרנט ומובייל Webi 2011 מוגובי הישראלי הוא עולם וירטואלי לילדים המשלב משחקים עם פעילויות בתחומי הטבע, חגים, היסטוריה, ערכים ורשת חברתית בסביבה מוגנת ובטוחה באינטרנט

נשיא המדינה מר שמעון פרס נפגש עם נציגי חברת 'ניקן סוהונשה' היפנית, החברה הגדולה בעולם לתכשירי קוסמטיקה ובריאות המבוססים על אצות
נשיא המדינה מר שמעון פרס נפגש עם נציגי חברת 'ניקן סוהונשה' היפנית, החברה הגדולה בעולם לתכשירי קוסמטיקה ובריאות המבוססים על אצות.

פיצוי בגין הפרת זכויות יוצרים
09/10/11 | כללי
בית משפט השלום בירושלים פסק: חברת החדשות של ערוץ 2 תשלם לצלם שמואל רחמני 125,000 ש"ח ו- 25,000 ₪ הוצאות משפט בגין הפרת זכויות יוצרים
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI