דף הבית עסקים שיווק ופרסום איך לבחור מתנה מנצחת לראש השנה?
איך לבחור מתנה מנצחת לראש השנה?
אמייז מוצרי פרסום 13/08/08 |  צפיות: 2832

ראש השנה הוא הזדמנות מיוחדת לרכוש מתנות ומוצרי פרסום על-מנת לחלק אותם לעובדים או ללקוחות שלכם.

צריך להשקיע מחשבה רבה בזמן בחירת המתנות לראש השנה אותן תבחרו לחלק ללקוחות שלכם, מכיוון שזו הזמנות לתת מתנה אישית ולא סטנדרטית שתצור קרבה בניכם לבין הלקוח.

קודם כל, כמה כסף אתם מוכנים להוציא עבורם? שנית, באיזה תחום עוסקים הלקוחות שלכם, מהו הגיל הממוצע שלהם ומהו אורך החיים שלהם? לבסוף, איך זה יעזור לכם לקדם את החברה שלכם ? בואו נתחיל מהתחלה.

לפי הדוגמה שלנו, לקוח ההיפותטי קונה מכם כל חודש בסכום של X שקלים. עליכם לשאול את עצמכם האם המצב יהיה דומה ברבעון הבא. אם אתם רואים שהם הולכים לתת לכם יותר עבודה מבעבר, הייתי אומר שכדאי לקנות להם מוצר שמהווה אחוז מסוים מהסכום שבו הם קנו מכם. אם אתם משערים שתהיה לכם פחות עבודה מהם ברבעון הבא, עליכם לבנות על סכום נמוך יותר.

כעת עליכם לבחון את התחום שבו עוסקים לקוחותיך. אינכם רוצים לתת סט למניקור למי שעוסק בתעשיית מזון. חשוב לבחור מוצר בעל ערך מוסף למקבל, מתנה שתהיה לו שימושית בסביבת העבודה, תתאים לאורך חייו והוא ייהנה ממנה. שימו לב, ישנם מוצרי פירסום שעדיפים על אחרים. לדוגמה, יהיה הרבה יותר יעיל להפיץ כובעים מודפסים מאשר קרם ידיים פרסומי. הסיבה לכך ברורה - הרבה יותר אנשים יראו את הכובע ואת הלוגו שמודפס עליו, ולעומת זאת, מעט מאוד יזכו לראות את הלוגו על בקבוקון של קרם ידיים, שנמצא אצלכם על השולחן.

השוני העיקרי של מתנות לחגים על- פני מוצרי קידום מכירות הניתנים במהלך השנה, הוא שאלו מתנות  המיועדות בדרך כלל לשעות הפנאי של הלקוחות ולאו דווקא לסביבת העבודה שלהם.

מכיוון שמדובר במתנה לחג, תקופה בה אנשים נוהגים לארח ולבלות בחיק המשפחה מתנות לאירוח ומתנות פינוק לבית הן מתנות שתמיד כיף לקבל בתקופת החגים. תקופה זו גם מצוינת לבילוי ונופש בטבע לכן לקוחות רבים ישמחו לקבל צידניות, מחצלות ושאר מוצרי קמפינג ונופש. יתרונם המרכזי של מוצרים אלו הוא השימושיות הרבה ורמת ההיחשפות הגדולה שלהם לקהלים שונים.

בחלוקת מתנה לחג עלינו לחשוב גם על צורת ההגשה שלה ללקוח- אריזת מתנה יוקרתית, צירוף כרטיס ברכה אישי, תוספת צנצנת דבש אישית וכו'.

בנוסף לכך, עליכם לשאול את עצכם מהי התדמית אותה אתם מבקשים לשדר ללקוחות שלכם בעזרת המתנה. בחרו במוצרים אחרים  בין אם תרצו לשדר מסר של יוקרה ובין אם תבחרו לשדר מסר של חברה צעירה וחדשנית.
מהוא היעד השיווקי של המוצר? חשוב לייחד את המוצר ולבחור אותו בהתאם ליעד שאנחנו  מנסים להשיג בעזרתו (אמינות, יושר, הנאות, אכפתיות וכו'). מוצר נכון יזכיר למקבל אותו את השירותים שהחברה מספקת וישדר לו את המסר הנכון. 

בנוסף לכך, רצוי לבחור במתנה מקורית איכותית ומפתיעה, שתחזיק לאורך זמן, תשמש את המקבל אותה ותבדיל אתכם מהמתחרים.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אמייז מוצרי פרסום


 


מאמרים נוספים מאת אמייז מוצרי פרסום
 
בחירת מתנת חג מנצחת לנשים
11/09/08 | מכירות
מגוון המתנות לנשים גדול ומגוון וכאשר פונים לבחור מתנת ראש השנה המיועדת לנשים אנחנו צריכים לשאול את עצמנו מספר שאלות, על מנת לעשות קצת סדר בבלגן.

המדריך המפורט לרכישת עט פרסומי
04/09/08 | מיתוג
כשמעניקים מוצרי פרסום הדבר החשוב ביותר הוא ליצור זהות בינם לבין החברה.
לכן, בנוסף לבחירת מוצר שיתאים לצרכי הלקוחות מומלץ ל"מתג" את המוצר ולהוסיף לו את לוגו החברה ו/או את הסלוגן שלה.
המיתוג יכול להתבצע על-ידי הדפסה, חריטה, רקמה ועוד בהתאם לדרישות הלקוח ולסוג המוצר. איך לבחור את סוג המיתוג, בכמה צבעי הדפסה מומלץ להדפיס ועוד.


המדריך המלא לתערוכות
תערוכה היא אירוע בו מציגים שירותים ומוצרים בתחום מסוים. בתור מציגים עליכם לתת ללקוחות את החוויה הכי נעימה ליד הדוכן שלכם. יש שתי סיבות לכך:
קודם כל, הנכם מעוניינים בלקוחות עתידיים. נוסף על כך הנכם רוצים להראות ללקוחות החדשים שאתם "על הגובה". אנו מבינים שתערוכות יכולות להיות עסק מסובך ומלחיץ, אז הכנו לכם מדריך קטן בנושא כדי שהתערוכה שלכם תהיה הכי מוצלחת שאפשר.


איך לבחור מתנה מנצחת לראש השנה?
ראש השנה הוא הזדמנות מיוחדת לרכוש מתנות ומוצרי פרסום על-מנת לחלק אותם לעובדים או ללקוחות שלכם. לכן, צריך להשקיע מחשבה רבה בזמן בחירת המתנות לראש השנה, מכיוון שזו הזמנות לתת מתנה אישית ולא סטנדרטית שתצור אליכם קרבה.
איך ניתן לבחור מתנה מוצלחת שתשמח את המקבל אותה, תתאים לתקציב שלכם ותשרת קהל יעד מגוון? בואו נעשה קצת סדר בבלאגן.


יתרונות השימוש במוצרי פרסום
בניגוד לאמצעי פרסום אחרים, מוצרי פרסום נוטים להישאר בסביבה, לכן רואים אותם שוב ושוב. הסכומים שתשקיעו בפרסומת באמצעי תקשורת פי כמה וכמה יותר גבוהים מאלה שיש להשקיע במוצרי פרסום.

מוצרי פרסום הם סמלים מוחשיים, פריטים שימושיים או דקורטיביים. בדרך כלל מודפס עליהם שם, לוגו או סלוגן החברה.

     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI