דף הבית בית משפחה וזוגיות בית משפחה וזוגיות - אחר ההורים לוחצים על מקווה בירושלים?
ההורים לוחצים על מקווה בירושלים?
ירון ברודרמן 04/09/11 |  צפיות: 2260

תמיד רציתם חתונה גדולה? לא יודעים מהם סידורי פרחים? עכשיו הגיע הזמן להבין לעומק את כל הסודות הבאמת חשובים אודות אירועים מרהיבים... אתם יכולים להתוודע אל תחום החתונות והארועים: גני ארועים, הפקת ארועים ושמלות כלה!

הזמנתם כבר גן אירועים?

העניין הראשון שצריך לעניין אתכם, הוא אולם האירועים בו יתקיים האירוע. זה עשוי להיות אולם ארועים, ואפשרי שזה יהיה באוויר הפתוח. רק בתום קביעת המקום בו יתקיים האירוע, ניתן לתכנן ברצינות את תאריך האירוע, סוג הארוע ולבחור את כל אותם הפרטים החשובים שיעזרו לעשות את היום הגדול לחוויה חלומית. מוכנים לארגן את החתונה שלכם?

על פי מה עושים בחירה של מקום רומנטי לחתונה? עוד אין לכם מקוואות בירושלים?

לא מעט זוגות יכולים להתלבט שבועות ארוכים לפני שהם בוחרים, ויש לכך הצדקה. גני ארועים נבדלים בפרמטרים רבים; כמות המוזמנים המקסימלית, אופן העיצוב, סגנון הגשת האוכל וכמובן המיקום בארץ. אין ברירה אלא להחליט מראש מה תמיד שאפתם לתכנן, זה מאוד יעזור לכם בחיפוש של אולם האירועים המושלם…

כאשר אתם באים לגן ארועים בכדי לבדוק את המקום, אתם צריכים לשים לב לפרטים האלה: האם המקום נראה לכם נקי וסטרילי? זה בכלל מספיק למספר האורחים? כמה עובדים יעבודו בערב האירוע? איש לא מעריך מקום שממחזר את המזון או, למשל, מקום עם רמת שירותיות נמוכה... כדי להימנע מפאדיחות בזמן ערב האירוע, ודאו שאתם לא שוכחים את השאלות הרציניות!

בבחירה הזאת אסור לטעות!

חתונה תעברו פעם אחת ויחידה (זו לפחות השאיפה...), בגלל זה אין מקום לטעויות. חייבים לדעת כיצד מארגנים את החתונה? הטיפ הטוב ביותר הוא: לא להתפשר לעולם על הפרטים החשובים לכם! דהיינו, בהנחה ותמיד רציתם גן ארועים יוקרתי, אז אין סיבה לא להגשים את החלום…

אז מה הלאה?

אם סוף סוף יש לכם גן ארועים - מומלץ לחשוב ברצינות על כל הפרטים האחרים. לדוגמא, סוג של עיצוב חתונות... אם במקרה עדיין לא ידעתם שזה קיים, אז תדעו לכם שזו אומנות של ממש. באמצעות מומחים שיש להם מעט ניסיון בעולם העיצוב וחן, אפשר בלי בעיה לדאוג לכך שהאירוע הזה יהיה הכי בולט וייחודי. עם שימוש במפות שולחן מעוצבות, לדוגמא, אפשר בלי בעיה לשדרג את את סביבת החתונה. המוזמנים שיגיעו למסיבה ירגישו ממש מהשנייה הראשונה שהם באירוע סוף הדרך והם יהנו כמו שלא יצא להם מעולם... זה יכול להיות האירוע שלכם!

אם כבר סיימתם לעצב ולעטר, ניתן לטפל בדברים חשובים…

למרביתנו יצא בעבר להיות מוזמנים לחתונה. הארועים האלה נראים לרוב מאוד דומים - נקניקיות על מקל, מיץ תפוזים וגימיקים חרושים. בכדי לעשות מסיבה מזן אחר, קיים צורך בקצת מחשבה וחדשנות. ככה יזכרו את הארוע שערכתם אפילו בעוד שנים רבות מעכשיו... לא מצליחים למצוא הכול לאירוע?

מה לגבי מזון?

עבור המוזמנים שלכם החלק החשוב ביותר הוא האוכל שיוגש בחתונה. ההחלטה על שירות הקייטרינג ללא ספק תשפיע על השמחה מאותו אירוע, בגלל זה אסור לזלזל בבחירה הזאת. מומלץ להשתדל ללכת רק על אוכל באמת טוב ומבחר מנות בגודל סביר. איש אינו מעוניין לצרוך אוכל עשוי בטעם רע או דווקא כזה שמגיע בצלחות קטנות. רצוי מאוד לבזבז כמה שקלים נוספים בכדי שהאוכל שיוגש יהיה עשוי טוב ואיכותי!

לא מוצאים תעודת רווקות? דיגיי עדיין לא מצאתם?

רק לאחר שהאכלתם את המוזמנים שלכם, אפשר להעסיקם, וקיימות המון דרכים לעשות את זה. קודם כל, אי אפשר לשקול מסיבה מוצלחת בלי בכלל להזכיר תקליטן. לא בא לכם להזמין דיג'י מקצועי? עם אחד כזה תוכלו להקפיץ ולשמח את האורחים שלכם במשך כל הלילה... לכם נותר רק לבחור מראש ז'אנר מוסיקה מועדף, ואת השאר יעשו במיוחד בשבילכם.

אחרי שקראתם את המאמר, ארגון ותכנון ארועאף פעם לא היה קל יותר… לטיפים טובים ועוד מידע - חזרו אלינו לכל מה שחשוב, לארוע שלכם.שתהיה חתונה מוצלחת!

דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 ירון ברודרמן


 


מאמרים נוספים מאת ירון ברודרמן
 
חתונה דרוזית אסלית
15/09/11 | נישואין
חתונה בטבע הפכה לגימיק נפוץ ויש לא מעט נותני שירות שמתמחים בארגון אירועים בחיק הטבע

כשלא מצליחים למצוא אינסטלטור באשקלון
כששמים לב שיש פגם בזרימת המים זמנו מומחה אינסטלציה! בעיות קטנות במערכת הצינורות הביתית מתגלגלות והופכות לתקלות גדולות

איך לארגן מסיבה חתונה?
ארגון אירוע גדול זה עסק מורכב, אולם יש אפשרות שתמיד תהיה מיוחדת - ארוע בשמורת טבע.

מועדי קורס הכרת שוק ההון
אם פתאום גיליתם את עצמכם בגיל שלושים, מתלבטים, אין ממה להיות מתוסכלים ולהיכנס לדכאון

חתונה בחורף היא דווקא רעיון לא רע
כאשר מזכירים לכם ארועים או שמחות עולה לכם מחשבה לגבי אולם אירועים? אז עצרו את סוסיכם

יופי של גינה אקולוגית
14/09/11 | גינון
גינה יפה זה חלום של לא מעט אנשים, וזה אפשרי גם להבין מאיזו סיבה

שירותי מוסיקה מומלצים
מסיבת בר מצווה בסגנון חדש יש בה חוויה שכולם יזכרו...

מה שתרצי לדעת על עיצוב שמלות כלה
14/09/11 | נישואין
איך רוכשים שמלת כלולות? מהו המחיר ההממוצע? מה נחשב לאופנתי ומה לא?

איפה כדאי לחפש כיור מטבח בלנקו?
14/09/11 | שיפוצים
אם עכשיו בדיוק עברתם אל בית או שהינכם עומדים לעשות שיפוץ גדול, אתם ודאי מבינים כמה אפשרויות שונות ישנן כעת בשוק

מה אתם יודעים על הינומה?
אופציה טובה ומהירה יחסית לחגוג מסיבה מעניינת, זה בעזרת מסיבת קונספט
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI