דף הבית בית משפחה וזוגיות אירועים וחתונות ליל כלולות מהחלומות
ליל כלולות מהחלומות
ירון ברודרמן 04/09/11 |  צפיות: 2406

מתחתנים ונהנים! לא מתמצאים בעולם האירועים? עכשיו צריך להבין קצת יותר על הדברים החשובים אודות חתונות טובות... אתם מוזמנים להכיר את התחום של הארועים: גני אירועים, שירות ארגון חתונות ושמלות כלה!

נו, כבר יש מקום לחגוג בו?

החלק החשוב ביותר שצריך להדאיג אתכם, הוא כמובן המיקום שבו תתחתנו. אפשרי שזה יהיה אולם אירועים, ויכול דווקא להיות שזה יהיה בחורשה. רק בתום קבלת ההחלטה על המקום בו תחגגו את הארוע, ניתן יהיה לחשוב ברצינות על מועד האירוע, סגנון האירוע ולבצע בחירה של כל אותם הדברים הפעוטים שיהפכו את הארוע לבלתי נשכח באמת. למה לא להתחיל לתכנן?

אז איך בוחרים גן ארועים? לא מוצאים מקוואות?

לא מעט זוגות עשויים להתחבט חודשים ארוכים טרם מבצעים החלטה, ואפשר להבין אותם. גני אירועים רבים נבדלים האחד מן השני בהיבטים רבים; מספר המוזמנים שניתן להביא, התפאורה, סגנון הגשת האוכל והכי חשוב - המיקום בארץ. אתם חייבים לדעת מבעוד מועד מה ברצונכם לערוך, זה יסייע רבות לכם במסע אחר האולם המושלם…

כאשר אתם באים לגני ארועים על מנת להסתכל על המקום, יש לשים לב לדברים מסויימים: האם האולם נראה לכם נקי וסטרילי? השטח יתאים למספר המוזמנים שלכם? כמה מלצרים נמצאים במקום? איש לא מעריך מקום מפוקפק או מקום בלי תודעת שירות... ע"מ להימנע מפאשלות במהלך ערב הארוע, בדקו שאתם מקבלים מענה לשאלות הכי חשובות!

בחרו נכונה!

את היום שלכם תערכו ככל הנראה רק פעם בחיים (אנו מקווים...), מהסיבה הזו אין כאן מקום לטעות. אז איך צולחים את האירוע? הכי חשוב זה לא להסכים להתפשר על פרטים קטנים! לדוגמא, בהנחה ואתם חולמים על ארוע אינטימי, אז מגיע לכם לקבל בדיוק מה שרציתם…

יש לכם מקום? בואו לקרוא מה עושים הלאה!

בהנחה וכבר יש ברשותכם גן אירועים - עליכם לחשוב ברצינות על הפרטים האחרים. זה יכול להיות, למשל, עיצוב ארועים מקצועי... אם יצא שעוד לא ידעתם שדבר כזה קיים, מדובר על אומנות אמיתית. עם עזרה של אנשים מומחים המבינים בעבודות עיצוב ודקורציה, אפשר בלי בעיה להביא לידי כך שהארוע הזה יהיה בולט ואוריגינאלי. בעזרת שימוש בכיסאות מעוצבים, למשל, אפשר בלי בעיה להיטיב עם את המקום. המוזמנים שלכם שיגיעו לארוע ירגישו מן ההתחלה שזה בעצם ארוע מעולם אחר והם יהנו בצורה שלא יצא להם עד אז... זו יכולה להיות החתונה שלכם!

אחרי שסימתם לדאוג לעיצוב, אתם יכולים לטפל בדברים אחרים…

לרוב האנשים נקרתה ההזדמנות באיזשהו שלב בחייהם להיות באיזשהו אירוע. אירועים אלה נראים לרוב זהים - אוכל בצקי, בירה זולה ותאורה זולה. בכדי לערוך אירוע באמת שונה, קיים צורך במעט השקעה של זמן ואפילו חדשנות. רק ככה יזכירו את החתונה שלכם גם עשורים אחרי... צריכים להבין יותר בנושא שירותים לאירועים?

מה לגבי מזון?

עבור אנשים מסוימים החלק החשוב היחיד זה האוכל שתגישו. בחירת שירות הקיטרינג בהחלט תשפיע על הזכרונות מהחתונה שלכם, בדיוק בגלל זה רצוי שלא לזלזל פה. רצוי להשתדל לבחור רק באוכל מצויין ומנות גדולות מספיק. אין אדם שבאמת מעוניין לצרוך איזשהו אוכל זול ומקולקל או כזה שמונח על צלוחיות קטנטנות. שווה מאוד להוציא עוד קצת כסף בשביל לדעת שהאוכל יהיה ממש טעים וכמובן ממלא!

איפה מוצאים ליל כלולות? שירים עוד לא הצלחתם למצוא?

לאחר שהאבסתם את המוזמנים, מומלץ גם לשעשע אותם, ויש שפע של שיטות למטרה זו. איך מתחילים? לא ניתן לשקול חגיגה משובחת מבלי לדבר על מוזיקה. לא מתחשק לכם להזמין איש סאונד מקצועי? עם אחד כזה תוכלו להקפיץ ולהרקיד את האורחים שלכם לאורך החתונה... כל מה שאתם צריכים הוא לבחור ז'אנר מוסיקה אהוב, ואת כל הדברים האחרים התקליטן יעשה בשבילכם.

עם כל המידע שכאן, תכנון וארגון ארוע מוצלחיהיה פשוט מאוד… לעצות טובות ומידע שכדאי לדעת - בקרו אותנו בשנית לכל מה שחשוב, למסיבה שלכם.זה הזמן להתחיל להתחתן!

דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 ירון ברודרמן


 


מאמרים נוספים מאת ירון ברודרמן
 
חתונה דרוזית אסלית
15/09/11 | נישואין
חתונה בטבע הפכה לגימיק נפוץ ויש לא מעט נותני שירות שמתמחים בארגון אירועים בחיק הטבע

כשלא מצליחים למצוא אינסטלטור באשקלון
כששמים לב שיש פגם בזרימת המים זמנו מומחה אינסטלציה! בעיות קטנות במערכת הצינורות הביתית מתגלגלות והופכות לתקלות גדולות

איך לארגן מסיבה חתונה?
ארגון אירוע גדול זה עסק מורכב, אולם יש אפשרות שתמיד תהיה מיוחדת - ארוע בשמורת טבע.

מועדי קורס הכרת שוק ההון
אם פתאום גיליתם את עצמכם בגיל שלושים, מתלבטים, אין ממה להיות מתוסכלים ולהיכנס לדכאון

חתונה בחורף היא דווקא רעיון לא רע
כאשר מזכירים לכם ארועים או שמחות עולה לכם מחשבה לגבי אולם אירועים? אז עצרו את סוסיכם

יופי של גינה אקולוגית
14/09/11 | גינון
גינה יפה זה חלום של לא מעט אנשים, וזה אפשרי גם להבין מאיזו סיבה

שירותי מוסיקה מומלצים
מסיבת בר מצווה בסגנון חדש יש בה חוויה שכולם יזכרו...

מה שתרצי לדעת על עיצוב שמלות כלה
14/09/11 | נישואין
איך רוכשים שמלת כלולות? מהו המחיר ההממוצע? מה נחשב לאופנתי ומה לא?

איפה כדאי לחפש כיור מטבח בלנקו?
14/09/11 | שיפוצים
אם עכשיו בדיוק עברתם אל בית או שהינכם עומדים לעשות שיפוץ גדול, אתם ודאי מבינים כמה אפשרויות שונות ישנן כעת בשוק

מה אתם יודעים על הינומה?
אופציה טובה ומהירה יחסית לחגוג מסיבה מעניינת, זה בעזרת מסיבת קונספט
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI