דף הבית חינוך ולימודים לימודי תעודה ומקצוע קורס השקעות למתחילים
קורס השקעות למתחילים
אתי פרקש 07/09/11 |  צפיות: 2512
לא רוצה לבזבז שנים על תואר משעמם? לא חובה תואר בשביל להצליח.

גם אם השתחררתם לאחרונה מהצבא, או קרה ואתם בשנות ה30 לחייכם, מתחבטים, חבל להתאכזב ולהרים ידיים. תוכלו למצוא בתקופתנו לא מעט קורסי תעודה שתתעניינו בהם ואפילו יתנו לכם כיוון חדש לחיים.

צריכים לדעת הכל בתחום של קורס מסחר במט"ח? קראו עד הסוף.


חלק טוענים שחיים מוצלחים בעידן המידע, היא משימה קשה יותר לעומת תקופות קודמות, מכיוון שכלום לא מיוחד; תוכלו למצוא מאות סוגים של לימודי תעודה בהמון תחומים: מקורס איפור עד ריפוי בעיסוי. לכל הקורסים האלה נרשמים אלפי סמינריסטים בכל הארץ, וכולם מתמזגים בתוך כל התחומים.

אך מנגד, יש האומרים שבעקבות הריבוי בקורסים המקצועיים ומקצועות הלימוד בימינו, גדל מספר הדרכים להגיע להצלחה במהלך חיינו, מפני ששוק העבודה בשנים האחרונות רחב יותר ורבגוני, ולכן, כל מי שרוצה - יכול להתקדם במקצועות מסויימים, שלא נחשבו כלגיטימיים בעשורים קודמים.

לומדים בשביל לעבוד!


גם במכללות העלו את מספר תחומי הלימוד, ויותר קל להתקבל ללימודים אקדמיים בנושאים מגוונים. אבל כניסה למסגרת אוניברסיטאית לפעמים קשה מאוד; תנאי קבלה גבוהים, אורך הלימודים, המון בחינות ועוד.

מפני שרק לחלקנו יש את המותרות להתקבל למסגרת אקדמית, בעקבות לו"ז צפוף, קשיים פסיכולוגיים וכו', קיימת האפשרות ללמוד מבחר קורסים מקצועיים, שמצמצמים את הידע החיוני ע"מ לעבוד בתחום, על ידי שעות נוחות יותר, קורס יותר קצר, שבסופו אפילו תוציאו תעודה אשר נחשבת ע"י מוסדות גבוהים ומשרדים רבים. לצערנו, שום דבר בחיים הוא נטול מגרעות, וקורסים פרטיים עולים יותר מאשר לימודים אקדמאיים.

מתחילים להתעניין בנושא קורס השקעות? בואו לקרוא עוד.

הפלוס שלכם הוא שכרגע - אין סוף לברירות מבחינתכם וכמעט כל תחום נחשב כמקובל. נצלו את זה וכנסו לאחד מהקורסים בהקדם האפשרי. עופו על זה!

דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אתי פרקש


 


מאמרים נוספים מאת אתי פרקש
 
מכוני פסיכומטרי באר שבע
אפילו אם במצב הנוכחי, בגרות היא לא תנאי הכרחי כדי להתקבל לעבודה, ולמרות כי היא לא בהכרח מצביעה על אינטליגנציה, אבל עדיין רצוי שתוציאו אחת, מפני שהדבר מהווה נקודה לזכותכם עבור קו"ח שלכם,

מנעולן חיפה בכל יום ושעה
בנינו, כל אחד מאיתנו מצא עצמו בשלב מסויים בחייו מחוץ לדירתו ללא יכולת להיכנס. במקרה כזה, ניתן להיכנס לפניקה, או לחפש מנעולן חיפה.

למה דווקא לימודי הנדסאי אלקטרוניקה
יש בהם בשביל להעיד על כמה תכונות טובות - כוח רצון להתמיד, ידע טכני קודם והכי טוב - יכולת למידה. בגלל זה, צריך לחשוב קדימה - התחילו ללמוד ברצינות, שכן זה יהיה רק לטובה.

לימודים גרפיקה- עושים סדר
לא חשוב אם אתם משוחררים טריים, או פתאום מצאתם עצמכם בשנות השלושים לחייכם, מייחלים לשינוי, אסור להתבאס ולהרים ידיים.

תנאים לקבלת הלוואות בערבות המדינה
מדובר בהוצאות שגררו אותך, ממש רחוק מהמסגרת הקיימת במקרה היותר גרוע. ב-2 המקרים הכי כדאי לקחת הלוואה שתעזור לכסות את האובר דרפט שאספתם.

מה זה לימודי הנדסת מים
היכולת להתמיד, ידע מקצועי והכי טוב - היכולת להבין דברים חדשים. מסיבה זו, כדאי לחשוב קדימה - לכו ללמוד ברצינות, שכן זה יכול רק להועיל.

תקועים בחוץ? הזמנת פריצת מנעולים
פורץ דלתות עם תעודות צריך להציג בפניכם רישיון אותנטי מהמשטרה. מנגד, תפקידכם יהיה להציג הוכחה שאתם אלו אשר גרים בדירה הנעולה.

הצלחה בבגרות במדעי המחשב
למרות כי בזמנים אלה, בגרות היא אינה מחייבת לקבלה לעבודה טובה, ולמרות כי היא בדרך כלל לא מראה על חוכמה, אבל בכל מקרה כדאי שהציונים שלכם יהיו טובים

חינורך גורי כלבים - כל השיטות
08/01/12 | חיות בית
להביא גזעי או מעורב? כלבים גזעיים אמנם מעניקים לבעלים סמל יוקרה, דווקא מעורבים נוטים כמעט תמיד להיות נבונים בהרבה

איך לשפר סטטיסטיקה פסיכומטרי
גם אם על פי המצב הנוכחי, העלאת ציוני הבגרות היא אינה תנאי בלעדי למציאת עבודה, ולמרות כי אינה ממש מעידה על תבונה
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI