דף הבית בית משפחה וזוגיות בית משפחה וזוגיות - אחר אולמות נחשקים בשרון
אולמות נחשקים בשרון
ירון ברודרמן 11/09/11 |  צפיות: 2473

מתחתנים ונהנים! מה אתם יודעים על חתונות? פה זה המקום להבין קצת יותר על כל הפרטים בעלי החשיבות על חתונות מדהימות... בוא לעשות היכרות עם העולם הענק של השמחות: אולמות אירועים, הפקת חתונות ושירותי קייטרינג!

נו, מצאתם כבר אולם אירועים?

החלק הראשון שיש לשקול, הוא כמובן גן הארועים בו יתקיים הארוע. אפשרי שזה יהיה אולם אירועים, ויכול להיות חוף הים. רק לאחר קבלת ההחלטה של מקום האירוע, ניתן יהיה לחשוב ברצינות על תאריך החתונה, סוג האירוע ואף לבחור את כל אותם הדברים החשובים שיעזרו לעשות את האירוע חוויה מהסרטים. מוכנים כבר לתכנן לפרטי פרטים את החתונה?

אז איך מחליטים על מקום לחתונה? אתם צריכים אירועים בשרון?

מרבית הזוגות יכולים להתלבט הרבה לפני שמבצעים החלטה, ויש לכך סיבות רבות. אולמות ארועים נבדלים בכל מיני היבטים; מספר האורחים, התפאורה, צורת הגשת האוכל והכי חשוב - המיקום בישראל. כדאי מאוד להחליט מראש מה אתם חפצים לחגוג, זה יעזור בחיפוש הארוך אחר גן האירועים שלכם…

אחרי שמגיעים לאולם חתונה בשביל להתרשם בעצמכם, חובה לשים לב לפרטים אלה: הגן נראה בכלל הגייני? המקום בכלל מתאים לכמות המוזמנים? כמה בערך עובדים יעבדו באירוע? איש לא אוהב אוכל ממוחזר או, למשל, שירות לקוי... במטרה להימנע מפאדיחות בזמן האירוע, בדקו שאתם לא שוכחים את השאלות שמסקרנות אתכם!

בבחירה הזאת אסור לטעות!

את החתונה תחגגו רק פעם בחיים (בתקווה...), בדיוק בגלל זה כאן אין אפשרות לטעות. איך מתכננים זאת? הכי טוב זה לא להתפשר על אף פרט! בעצם, אם דימיינתם גן ארועים עם בלונים מתעופפים, אתם זכאים לקבל בדיוק מה שרציתם…

מה עושים לאחר מכן?

בהנחה וסוף סוף מצאתם אולם חתונות - אפשר להתייחס אל כל הדברים האחרים. למשל, סוג של עיצוב חתונות... אם עדיין לא שמעתם שדבר כזה קיים, מדובר על אמנות אמיתית. בעזרת מומחים המנוסים בענייני עיצוב ואסתטיקה, אפשר ממש בקלות לגרום לכך שהאירוע שתחגגו יהיה בולט ואוריגינלי. באמצעות שימוש בשולחנות מעוצבים אישית, רק כדוגמא, אפשר לשדרג מיידית את סביבת האירוע. המוזמנים שלכם שיגיעו לאירוע ירגישו ממש עם כניסתם שהם חלק מאירוע בלתי נשכח ויהנו כמו שלא יצא להם אף פעם... זו יכולה להיות החתונה שלך!

רק אחרי שגמרתם עם ענייני העיצוב, אתם יכולים לדאוג לפרטים נוספים…

למרביתנו ודאי יצא מתישהו להגיע לחתונה יהודית. אירועים שכאלה הם לרוב נראים אותו הדבר - אוכל חשוד, יין זול וגימיקים חרושים. בכדי לחגוג מסיבה מסוג אחר, קיים צורך בקצת השקעה של כסף ואפילו מקוריות. רק ככה ימשיכו לספר על הארוע שלכם במשך חודשים... עדיין אין לכם שירות לאירועים?

והכי חשוב זה המזון...

בעבור האורחים שלכם הפרט הכי מעניין זה האוכל שתגישו בחתונה. בחירת שירות ההסעדה תשפיע רבות על שביעות הרצון מהאירוע הזה, בגלל זה בכלל לא מומלץ להקל ראש או להתפשר בבחירה זו. מומלץ להשתדל לבחור אך ורק באוכל משובח ומנות לא קטנות מידי. אין אדם שבאמת מעוניין לאכול מזון לא טעים או, למשל, כזה שבא בצלוחיות קטנות. מאוד שווה לבזבז סכום מסוים בכדי שהאוכל שהאורחים יקבלו יהיה עשוי בטוב טעם ומשביע!

ומה עם אולמות בשרון? דיג'י כבר הצלחתם למצוא?

רק לאחר שהאכלתם את כל האורחים, מומלץ גם לשעשע אותם, ויש לא מעט שיטות לעשות את זה. עם מה מתחילים? אין אפשרות להעלות נושא כמו הילולה אמיתית בלי בכלל להזכיר תקליטנים. מעוניינים להשכיר תקליטן? עם אחד כזה אתם יכולים להקפיץ ולהרקיד את האורחים שלכם לאורך הלילה... המשימה היחידה שנותרה לכם היא לבחור מראש סוג מוסיקה אהוב, ואת שאר העבודה יבצעו עבורכם.

באמצעות כל האינפורמציה שכאן, ארגון ותכנון חתונה בלתי נשכחתיהיה ממש פשוט… לטיפים, עצות ואינפורמציה נוספת - חיזרו אלינו לכל מה שצריך לדעת, לשמחה שלכם.זה הזמן להתחיל להתחתן!

דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 ירון ברודרמן


 


מאמרים נוספים מאת ירון ברודרמן
 
חתונה דרוזית אסלית
15/09/11 | נישואין
חתונה בטבע הפכה לגימיק נפוץ ויש לא מעט נותני שירות שמתמחים בארגון אירועים בחיק הטבע

כשלא מצליחים למצוא אינסטלטור באשקלון
כששמים לב שיש פגם בזרימת המים זמנו מומחה אינסטלציה! בעיות קטנות במערכת הצינורות הביתית מתגלגלות והופכות לתקלות גדולות

איך לארגן מסיבה חתונה?
ארגון אירוע גדול זה עסק מורכב, אולם יש אפשרות שתמיד תהיה מיוחדת - ארוע בשמורת טבע.

מועדי קורס הכרת שוק ההון
אם פתאום גיליתם את עצמכם בגיל שלושים, מתלבטים, אין ממה להיות מתוסכלים ולהיכנס לדכאון

חתונה בחורף היא דווקא רעיון לא רע
כאשר מזכירים לכם ארועים או שמחות עולה לכם מחשבה לגבי אולם אירועים? אז עצרו את סוסיכם

יופי של גינה אקולוגית
14/09/11 | גינון
גינה יפה זה חלום של לא מעט אנשים, וזה אפשרי גם להבין מאיזו סיבה

שירותי מוסיקה מומלצים
מסיבת בר מצווה בסגנון חדש יש בה חוויה שכולם יזכרו...

מה שתרצי לדעת על עיצוב שמלות כלה
14/09/11 | נישואין
איך רוכשים שמלת כלולות? מהו המחיר ההממוצע? מה נחשב לאופנתי ומה לא?

איפה כדאי לחפש כיור מטבח בלנקו?
14/09/11 | שיפוצים
אם עכשיו בדיוק עברתם אל בית או שהינכם עומדים לעשות שיפוץ גדול, אתם ודאי מבינים כמה אפשרויות שונות ישנן כעת בשוק

מה אתם יודעים על הינומה?
אופציה טובה ומהירה יחסית לחגוג מסיבה מעניינת, זה בעזרת מסיבת קונספט
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI