דף הבית בית משפחה וזוגיות אירועים וחתונות המלצות: גני אירועים בדרום
המלצות: גני אירועים בדרום
ירון ברודרמן 12/09/11 |  צפיות: 2538

הולכים לקראת חתונה? חוששים מכל ההכנות? כדאי מאוד להבין את כלל הדברים המשמעותיים אודות חתונות בלתי נשכחות... בוא להכיר את תחום החתונות והאירועים: גני ארועים, מפיקי חתונות ושירותי קייטרינג!

נו, מצאתם כבר מקום לחתונה?

הדבר הראשון שצריך להטריד אתכם, הוא לא אחר מאשר האולם בו תתקיים החתונה. יש סיכוי שזה יהיה אולם ארועים, וזה גם יכול להיות באוויר הפתוח. רק בתום קביעת המקום בו תתקיים החתונה, ניתן לחשוב ברצינות על תאריך האירוע, סוג האירוע ובסופו של דבר לבחור את כל הפרטים הרבים שיעזרו לעשות את ליל החתונה חוויה מהסרטים. לא חושבים שהגיע הזמן להפוך חלום למציאות?

לפי מה עושים בחירה של גן אירועים? אתם צריכים גני אירועים בדרום?

המון זוגות שמתחתנים יכולים להתלבט הרבה לפני שהם בוחרים, ויש לכך הצדקה. מקומות שונים האחד מן השני בכל מיני פרמטרים; תכולת המוזמנים שאפשר להכניס, רמת העיצוב במקום, סגנון הגשת האוכל וכמובן המיקום הגיאוגרפי בארץ. כדאי לדעת מראש מה הייתם רוצים לתכנן, זה יעזור לכם במציאת אולם האירועים המושלם…

כשאתם באים לגני ארועים על מנת להתרשם בעצמכם, אתם צריכים לשים לב לפרטים מסויימים: האם האזור מספיק הגייני? המקום בכלל יתאים לכל המוזמנים שלכם? כמה נותני שירות נמצאים במקום? איש לא צריך מזון ממוחזר או, למשל, מקום בלי תודעת שירות... בשביל להישמר מפני פאדיחות במהלך החתונה, צריך לשים לב שאתם שואלים את השאלות שמעניינות אתכם!

כשמדובר על חתונה, לא כדאי לטעות!

את היום שלכם תעברו פעם בחיים (אנו מקווים...), בגלל זה אין פה אפשרות לטעות. צריכים לדעת איך מתכננים את זה? הכי חשוב זה לא להסכים להתפשר על פרטים קטנים וגדולים! לדוגמא, אם אתם רוצים אולם אירועים קסום, אז אין סיבה לא לקבל זאת…

מרגישים מוכנים?

אם כבר השגתם גן אירועים - כדאי לשקול את כל הדברים האחרים. זה יכול להיות, לדוגמה, עיצוב שולחנות מקצועי... אם במקרה עוד לא ידעתם על קיום התחום, מדובר על אמנות במלוא מובן המילה. בעזרת מומחים אמיתיים המבינים עניין בעיצוב וחן, ניתן בלי בעיה לגרום לכך שהארוע שלכם יהיה יפהפה וייחודי. עם שימוש בחופות מעוצבות, למשל, באפשרותכם לשדרג בקלות את הרקע של הארוע. האורחים שלכם שיבואו לארוע ירגישו מההתחלה שהדיבור הוא על ארוע ברמה אחרת לגמרי ויבלו כמו שכנראה עוד לא יצא להם בעבר... זה יכול להיות הארוע שלכם!

רק לאחר שגמרתם לעצב ולקשט, ניתן לטפל בפרטים אחרים…

לכולנו יצא בטח מתישהו בחייהם להיות בחתונה של חברים. ארועים מהסוג הזה תמיד נראים זהים - מזון חשוד, שמפניה זולה ותאורה זולה. כדי לחגוג ארוע מזן אחר, ישנו צורך בטיפת מחשבה ואפילו יצירתיות. ככה ידברו על האירוע שערכתם גם שנים אחרי... איך עוד אין לכם שירות לאירועים?

בחרתם כבר את המזון?

בעבור מרבית האנשים החלק המעניין ביותר הוא האוכל שיוגש בחתונה. ההחלטה על הקיטרינג תשפיע ללא ספק על הזיכרונות מאותה חגיגה, לפיכך אין לזלזל בהחלטה הזאת. אז השתדלו ללכת על אוכל באמת איכותי ומבחר מנות לא קטנות מידי. אף אדם לא רוצה לקבל איזשהו אוכל תפל או כזה שמגיע בצלוחיות זעירות. העצה שלנו היא שכדאי להשקיע עוד כמה שקלים כדי לדעת שהאוכל שתקבלו יהיה עשוי בטוב טעם ובריא!

רוצים לדעת יותר על גן אירועים בדרום? דיג'יי כבר מצאתם?

לאחר שפיטמתם את המוזמנים שלכם, מומלץ להעסיקם, ולא חסרות דרכים למטרה זו. איך מתחילים? אין אפשרות לשקול חתונה רצינית מבלי לדבר על מוזיקה. לא מתחשק לכם לבחור דיג'י מקצועי? בעזרתו אתם יכולים להרקיד ולהקפיץ את כל האורחים לאורך כל החתונה... אתם צריכים לבחור ולהיסגר על סוג מוסיקה מועדף, ואת הדברים האחרים יבצעו עבורכם.

בעזרת שפע האינפורמציה שכאן, ארגון ותכנון ארוע מוצלחיהיה פשוט מאוד… לטיפים, עצות ומידע שכדאי לדעת - שובו לכאן לכל המידע, למסיבה שלכם.למה אתם מחכים?

דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 ירון ברודרמן


 


מאמרים נוספים מאת ירון ברודרמן
 
חתונה דרוזית אסלית
15/09/11 | נישואין
חתונה בטבע הפכה לגימיק נפוץ ויש לא מעט נותני שירות שמתמחים בארגון אירועים בחיק הטבע

כשלא מצליחים למצוא אינסטלטור באשקלון
כששמים לב שיש פגם בזרימת המים זמנו מומחה אינסטלציה! בעיות קטנות במערכת הצינורות הביתית מתגלגלות והופכות לתקלות גדולות

איך לארגן מסיבה חתונה?
ארגון אירוע גדול זה עסק מורכב, אולם יש אפשרות שתמיד תהיה מיוחדת - ארוע בשמורת טבע.

מועדי קורס הכרת שוק ההון
אם פתאום גיליתם את עצמכם בגיל שלושים, מתלבטים, אין ממה להיות מתוסכלים ולהיכנס לדכאון

חתונה בחורף היא דווקא רעיון לא רע
כאשר מזכירים לכם ארועים או שמחות עולה לכם מחשבה לגבי אולם אירועים? אז עצרו את סוסיכם

יופי של גינה אקולוגית
14/09/11 | גינון
גינה יפה זה חלום של לא מעט אנשים, וזה אפשרי גם להבין מאיזו סיבה

שירותי מוסיקה מומלצים
מסיבת בר מצווה בסגנון חדש יש בה חוויה שכולם יזכרו...

מה שתרצי לדעת על עיצוב שמלות כלה
14/09/11 | נישואין
איך רוכשים שמלת כלולות? מהו המחיר ההממוצע? מה נחשב לאופנתי ומה לא?

איפה כדאי לחפש כיור מטבח בלנקו?
14/09/11 | שיפוצים
אם עכשיו בדיוק עברתם אל בית או שהינכם עומדים לעשות שיפוץ גדול, אתם ודאי מבינים כמה אפשרויות שונות ישנן כעת בשוק

מה אתם יודעים על הינומה?
אופציה טובה ומהירה יחסית לחגוג מסיבה מעניינת, זה בעזרת מסיבת קונספט
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI