דף הבית בית משפחה וזוגיות בית משפחה וזוגיות - אחר את הברית חוגגים בשרון
את הברית חוגגים בשרון
ירון ברודרמן 12/09/11 |  צפיות: 2566

החתונה בפתח? לא מוצאים את הידיים והרגליים? זה הזמן לקרוא עוד על הפרטים החשובים בתחום חתונות בלתי נשכחות... אתם מוזמנים להתרשם מעולם האירועים והחתונות: אולמות ארועים, עיצוב ארועים ובגדי אירועים!

נו, מצאתם כבר אולם לחגוג בו?

העניין הראשון שצריך להטריד אתכם, הוא לא אחר מאשר המקום שבו תינשאו. אפשרי שזה יהיה גן ארועים, ויכול דווקא להיות שזה יהיה ביער קסום. רק לאחר קביעת מיקום החתונה, יהיה אפשרי להחליט על מועד הארוע, סגנון האירוע ובסופו של דבר לבחור את כל אותם הדברים הקטנטנים שיעזרו לעשות את יום האירוע לחוויה חיובית. אתם מוכנים להתחיל לארגן?

על פי איזה קריטריונים מבצעים בחירה של גן ארועים? לא השגתם חתונה דתית?

הרבה מהזוגות שמתחתנים עשויים להתחבט חודשים ארוכים לפני שהם נסגרים על עצמם, וזה לגיטימי. גני אירועים נבדלים במדדים רבים; כמות האורחים המקסימאלית, רמת העיצוב, צורת הגשת המזון והכי חשוב - המיקום בארץ. רצוי לקבוע מראש איזו חתונה תמיד רציתם לערוך, זה יסייע רבות לכם כשתחפשו את המיקום המושלם…

כשאתם באים לאולם ארועים בכדי להתרשם מהמקום, מומלץ לשים לב לפרטים האלה: האזור עושה רושם של סטרילי ונק? הגודל בכלל מספיק לכל האורחים? כמה בערך עובדים יעבדו בארוע? אנשים לא אוהבים אוכל מלא חיידקים או מקום עם מפגעים... אם אתם רוצים להימנע מפאדיחות במהלך הארוע, חובה לשים לב שאתם לא שוכחים את השאלות החשובות!

כשמתכננים אירוע - לא כדאי לעשות טעויות...

חתונה תארגנו פעם אחת בלבד (או כך לפחות אנו מקווים...), בדיוק מהסיבה הזאת פה זה לא מקום לטעויות. צריכים לדעת איך עושים זאת נכונה? קודם כל -לא להתפשר לעולם על דברים קטנים וגדולים! לדוגמא, אם דימיינתם אירוע ראוותני, מגיע לכם לקבל בדיוק מה שרציתם…

מוכנים להמשך?

בהנחה וכבר השגתם אולם ארועים - ניתן לחשוב ברצינות על הדברים הקטנים. זה יכול להיות, לדוגמה, עיצוב החתונה... אם יצא שעוד לא ידעתם על קיום התחום, אז מדובר על אמנות אמיתית. באמצעות מקצוענים שיש להם מעט ניסיון בעולם העיצוב ודקורציה, אפשר להביא לכך שהאירוע הזה יהיה מדהים ואוריגינאלי. באמצעות שימוש בזרי פרחים, רק דוגמא קטנה, אפשר לשדרג במהירות את הרקע. האורחים שיגיעו למסיבה ירגישו עם כניסתם שהדיבור הוא על איזשהו ארוע לא מהעולם הזה והם יהנו בצורה שלא יצא להם בחיים... זה יכול להיות האירוע שלכם!

אחרי שסיימתם לעצב ולקשט, ניתן לסדר את דברים חשובים…

כמעט לכל אחד ודאי יצא באיזשהו שלב בחייהם להיות באיזושהי חתונה. אירועים שכאלה הם כמעט תמיד אותו הדבר בדיוק - נקניקיות בבצק, שמפניה וגימיקים זולים. אם אתם רוצים ליצור מסיבה ברמה אחרת, קיים צורך בקצת השקעת משאבים ואפילו יצירתיות. באופן זה, ימשיכו לספר על אירוע החתונה שלכם במשך חודשים... איפה יש הכול לאירועים?

בחרתם כבר את האוכל?

בשביל אנשים רבים החלק המעניין ביותר הוא האוכל שיוגש בחתונה. ההחלטה על הקיטרינג יש לה השפעה רבה על החוויה מהחתונה שלכם, לפיכך בכלל לא מומלץ להתפשר או להקל ראש בבחירה זו. רצוי להשתדל לבחור אך ורק בקייטרינג איכותי וצלחות בגודל סביר. אף אדם לא רוצה לקבל איזשהו אוכל זול ומגעיל או, למשל, אחד שנמצא על צלחות זעירות. שווה מאוד להוציא סכום מסוים בשביל להיות בטוחים שהאוכל שתקבלו יהיה באמת טעים ובריא!

מה לגבי אולם אירועים בשרון? דיג'י עוד לא הצלחתם למצוא?

רק לאחר שהאבסתם את האורחים, מומלץ גם להעסיק אותם, וקיימות שפע של שיטות להשיג זאת. איך מתחילים? לא ניתן לדבר על הילולה משובחת בלי בכלל לציין תקליטנים. רוצים להזמין דיג'יי מקצועי? עם אחד כזה תוכלו להקפיץ את חבריכם לאורך כל האירוע... כל מה שאתם צריכים הוא להיסגר מראש על סוג מוסיקה שאתם נהנים לשמוע, ואת שאר העבודה יעשו עבורכם.

אם קראתם לעומק, תכנון וארגון ארועאף פעם לא היה פשוט יותר… לטיפים טובים ומידע שכדאי שתדעו - הציצו כאן שוב לכל המאמרים, לשמחות שלכם.שתהיה חתונה מוצלחת!

דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 ירון ברודרמן


 


מאמרים נוספים מאת ירון ברודרמן
 
חתונה דרוזית אסלית
15/09/11 | נישואין
חתונה בטבע הפכה לגימיק נפוץ ויש לא מעט נותני שירות שמתמחים בארגון אירועים בחיק הטבע

כשלא מצליחים למצוא אינסטלטור באשקלון
כששמים לב שיש פגם בזרימת המים זמנו מומחה אינסטלציה! בעיות קטנות במערכת הצינורות הביתית מתגלגלות והופכות לתקלות גדולות

איך לארגן מסיבה חתונה?
ארגון אירוע גדול זה עסק מורכב, אולם יש אפשרות שתמיד תהיה מיוחדת - ארוע בשמורת טבע.

מועדי קורס הכרת שוק ההון
אם פתאום גיליתם את עצמכם בגיל שלושים, מתלבטים, אין ממה להיות מתוסכלים ולהיכנס לדכאון

חתונה בחורף היא דווקא רעיון לא רע
כאשר מזכירים לכם ארועים או שמחות עולה לכם מחשבה לגבי אולם אירועים? אז עצרו את סוסיכם

יופי של גינה אקולוגית
14/09/11 | גינון
גינה יפה זה חלום של לא מעט אנשים, וזה אפשרי גם להבין מאיזו סיבה

שירותי מוסיקה מומלצים
מסיבת בר מצווה בסגנון חדש יש בה חוויה שכולם יזכרו...

מה שתרצי לדעת על עיצוב שמלות כלה
14/09/11 | נישואין
איך רוכשים שמלת כלולות? מהו המחיר ההממוצע? מה נחשב לאופנתי ומה לא?

איפה כדאי לחפש כיור מטבח בלנקו?
14/09/11 | שיפוצים
אם עכשיו בדיוק עברתם אל בית או שהינכם עומדים לעשות שיפוץ גדול, אתם ודאי מבינים כמה אפשרויות שונות ישנן כעת בשוק

מה אתם יודעים על הינומה?
אופציה טובה ומהירה יחסית לחגוג מסיבה מעניינת, זה בעזרת מסיבת קונספט
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI