דף הבית בית משפחה וזוגיות נישואין למה חתונות כל כך מיוחדות?
למה חתונות כל כך מיוחדות?
ירון ברודרמן 12/09/11 |  צפיות: 3052

יש לכם כבר תאריך? מה כדאי לדעת מראש? עכשיו צריך לקרוא ולהבין את כל הדברים החשובים באמת בנושא שמחות וחתונות... אתה מוזמן להכיר טוב יותר את התחום הגדול של החתונות: מקום, ארגון חתונותובר!

נו, כבר יש מקום לחגוג בו?

הדבר הראשון שיש לקחת בחשבון, הוא גן האירועים שבו תתחתנו. ייתכן וזה יהיה גן אירועים, וייתכן וזה יהיה חוף הים. רק לאחר קבלת ההחלטה על מקום האירוע, יהיה אפשרי לתכנן ברצינות את תאריך החתונה, סוג החתונה ולבחור את כל אותם הדברים הקטנטנים שיעזרו להפוך את הארוע הגדול לבלתי נשכח באמת. רוצים כבר להרים חתונה?

על פי איזה קריטריונים לבחור אולם אירועים? עוד אין לכם חתונות מיוחדות?

רוב הזוגות עשויים להתלבט זמן רב עד שהם עושים בחירה, ויש לכך סיבה טובה. רבים הינם שונים בכל מיני היבטים; תכולת המוזמנים המקסימלית, רמת העיצוב, אופן הגשת האוכל וכמובן המיקום הגיאוגרפי בארץ. אתם חייבים להחליט מראש איזה ארוע תמיד רציתם לארגן, זה יסייע רבות לכם בזמן שתחפשו את האולם שלכם…

כשאתם באים לגן ארועים בכדי להתרשם מהמקום, שימו לב לפרטים מסוימים: השטח עושה רושם של מצוחצח ונקי? האם המרחב מתאים לכל האורחים שלכם? כמה בדיוק ברמנים יעבדו בליל החתונה? איש אינו מעריך מקום מפוקפק או, למשל, שירות לקוי... במטרה להישמר מפני פאדיחות של הרגע האחרון, צריך לשים לב שאתם מביעים בקול את הספקות והשאלות שמעניינות אתכם!

אל תטעו בבחירה הזאת!

את החתונה שלכם תחגגו פעם בחיים (בתקווה...), בגלל זה אין כאן מקום לפאשלות. חייבים לדעת איך מתכננים את זה בקלות? מומלץ לא להסכים להתפשר על שום פרט! זאת אומרת, אם אתם רוצים אירוע רומנטי, אז אתם זכאים לקבל זאת…

מה עושים לאחר מכן?

אם סוף סוף יש ברשותכם גן אירועים - עליכם להתחיל לחשוב על הדברים הקטנים. לדוגמא, עיצוב חתונות מקצועי... אם במקרה עוד לא שמעתם על כך, אז שתדעו לכם שזו אמנות במלוא מובן המילה. בעזרת מומחים שמבינים בעיצובים ואסתטיקה, ניתן בקלות להביא לידי כך שהארוע שתחגגו יהיה הכי מקסים ומקורי. באמצעות שימוש בזרי פרחים, למשל, ניתן בלי בעיה לשדרג בקלות את הרקע של האירוע. המוזמנים שלכם שיגיעו לארוע ירגישו מההתחלה שהדיבור הוא על איזשהו אירוע מהמם והם יהנו כמו שעוד לא יצא להם אף פעם... לא כדאי?

רק אם כבר גמרתם לדאוג לעיצוב, אפשר באמת לדאוג לדברים נוספים…

לכולנו יצא בטח מתישהו בחייהם להיות חלק מאירוע. האירועים האלה הם פעמים רבות בנליים - בורקסים מטוגנים, "בירה" וגימיקים מיושנים. על מנת לחגוג חגיגה מסוג שונה, צריך בקצת השקעה של כסף ואפילו מקוריות. רק כך ימשיכו לזכור את טקס החתונה שלכם גם בעוד כמה שנים... איפה מוצאים שירות לארוע?

איזה מזון כדאי להגיש?

בעבור אנשים מסוימים הדבר החשוב היחיד זה האוכל שיוגש בחתונה. בחירת חברת הקיטרינג יש לה השפעה על השמחה מהחתונה, בדיוק מהסיבה הזאת אין להקל ראש או להתפשר פה. אז באמת מומלץ לבחור רק באוכל יוקרתי ומבחר מנות בגודל אנושי. איש אינו רוצה לאכול אוכל זול או, למשל, כזה שמונח על צלחות זעירות. ראוי מאוד לבזבז כמה גרושים נוספים בכדי שהמזון שהאורחים יקבלו יהיה עשוי בטוב טעם ומספק!

מה עושים עם חתונה בקפריסין? דיגיי עוד לא הצלחתם למצוא?

רק אחרי שהאבסתם את כל האורחים, רצוי גם לשעשע אותם, ויש שפע של דרכים להשגת מטרה זו. לפני הכל, אתם לא יכולים לתכנן מסיבה רצינית מבלי לדבר על מוסיקה. יש סיבה לא להזמין תקליטן מקצועי? איתו אפשר לשמח ולהקפיץ את האורחים לאורך כל החגיגה... לכם נשאר רק לבחור ז'אנר מוסיקה שאתם מעדיפים, ואת כל השאר התקליטן יבצע עבורכם.

אחרי שקראתם את המאמר, תכנון חתונה מקוריתמעולם לא היה קל יותר… לטיפים טובים ועוד מידע חשוב - הציצו כאן שוב לכל הפרטים, לאירוע המשפחתי שלכם.קריאה נעימה!

דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 ירון ברודרמן


 


מאמרים נוספים מאת ירון ברודרמן
 
חתונה דרוזית אסלית
15/09/11 | נישואין
חתונה בטבע הפכה לגימיק נפוץ ויש לא מעט נותני שירות שמתמחים בארגון אירועים בחיק הטבע

כשלא מצליחים למצוא אינסטלטור באשקלון
כששמים לב שיש פגם בזרימת המים זמנו מומחה אינסטלציה! בעיות קטנות במערכת הצינורות הביתית מתגלגלות והופכות לתקלות גדולות

איך לארגן מסיבה חתונה?
ארגון אירוע גדול זה עסק מורכב, אולם יש אפשרות שתמיד תהיה מיוחדת - ארוע בשמורת טבע.

מועדי קורס הכרת שוק ההון
אם פתאום גיליתם את עצמכם בגיל שלושים, מתלבטים, אין ממה להיות מתוסכלים ולהיכנס לדכאון

חתונה בחורף היא דווקא רעיון לא רע
כאשר מזכירים לכם ארועים או שמחות עולה לכם מחשבה לגבי אולם אירועים? אז עצרו את סוסיכם

יופי של גינה אקולוגית
14/09/11 | גינון
גינה יפה זה חלום של לא מעט אנשים, וזה אפשרי גם להבין מאיזו סיבה

שירותי מוסיקה מומלצים
מסיבת בר מצווה בסגנון חדש יש בה חוויה שכולם יזכרו...

מה שתרצי לדעת על עיצוב שמלות כלה
14/09/11 | נישואין
איך רוכשים שמלת כלולות? מהו המחיר ההממוצע? מה נחשב לאופנתי ומה לא?

איפה כדאי לחפש כיור מטבח בלנקו?
14/09/11 | שיפוצים
אם עכשיו בדיוק עברתם אל בית או שהינכם עומדים לעשות שיפוץ גדול, אתם ודאי מבינים כמה אפשרויות שונות ישנן כעת בשוק

מה אתם יודעים על הינומה?
אופציה טובה ומהירה יחסית לחגוג מסיבה מעניינת, זה בעזרת מסיבת קונספט
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI