דף הבית תיירות ונופש תיירות ונופש - אחר היתרונות הגדולים בבחירה בטיסה פרטית
היתרונות הגדולים בבחירה בטיסה פרטית
LYNXJET 15/09/11 |  צפיות: 3604


· חסכו זמן יקר – האפשרות לחסוך בזמן הופכת במידה רבה ליתרון המשמעותי ביותר של הטיסה הפרטית. בבואכם לעלות על טיסה רגילה יהיה עליכם להיות כפופים ללוח הזמנים של חברת  התעופה ולהסתכן בדחייה של טיסתכם,  לעמוד בתורים אינסופיים ואף לעבור בדיקות בטחוניות שעלולות להפוך לטורדניות למדי. האלטרנטיבה הטובה ביותר לתרחיש הזה הוא הטיסה הפרטית שמאפשרת לכם לדלג על התורים ולהתמקד בדבר החשוב ביותר מבחינתכם: בעבודה אם מדובר בטיסה עסקית או בבילוי – אם מדובר בטיסת פנאי.

· לטוס מתי שרוצים לאן שרוצים – באופן טבעי, טיסה פרטית יכולה לצאת בכל רגע נתון מכל מקום נתון. אם אתם נמצאים על סף סגירתה של העסקה החשובה בחייכם לא תצטרכו להמתין ולו רגע אחד למקום שיתפנה בטיסה הבאה ללונדון. לחילופין, אם אתם מתכננים חופשת רומנטית בפריז לשבוע הבא – לא תזדקקו לרשימת המתנה. בדיוק לשם כך נועדו הטיסות הפרטיות המעניקות לכם חופש בחירה ודינמיות מלאים – שני מרכיבים חשובים מאין כמוהם בעולם הגלובלי בו אנו חיים. במילים אחרות, הבוחר בטיסה הפרטית הוא אדון לעצמו – במלוא מובן המילה.

· מגוון רחב של שדות תעופה – תארו לעצמכם שאתם חייבים להגיע לארץ עוד היום אך נמל התעופה בן גוריון נסגר בגלל עוד אחת מאותן השביתות החוזרות ונשנות של העובדים. בחירה בטיסה הפרטית תחסוך מכם את עוגמת הנפש הכרוכה בתרחיש מסוג זה ותאפשר לכם לנחות בכל שדה תעופה נוסף הפתוח לטיסות פרטיות. כך למשל בישראל תוכלו לנחות בשדה דב, שדה התעופה בחיפה, אילת ועוד.

· נוחות ממדרגה ראשונה – במהלך הטיסה הפרטית תוכלו להתרווח בכסא כאוות נפשכם ולבלות את זמנכם בדיוק כפי שתיכננתם –בעבודה, בקריאה או סתם במנוחה של מספר שעות. התלות באנשים אחרים תהפוך, אפוא, לנחלת העבר.  

· פרטיות שלא תסולא בפז – גם אם אתם טסים במחלקה הראשונה של אחת מהטיסות המסחריות, לא תוכלו להבטיח לעצמכם פרטיות מוחלטת מהסוג לה תידרשו בבואכם לסגור עסקה או לסיים את הכנת המצגת עליה עמלתם במשך שבועות. טיסה פרטית תאפשר לכם להסיר כל דאגה מלבכם ולא לחשוש משימוש לרעה במידע עמו אתם עובדים.  

אז בפעם הבאה שאתם מחפשים טיסה – אל תתפשרו – בחרו בטיסה הפרטית.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 LYNXJET

ייחודה של חברת LynxJet הוא בשאיפה המתמדת ובמחויבות לשירות מצויין,למקצועיות ולבטיחות. אנו מציעים ללקוחותינו ערך מוסף על ידי חשיבה מחוץלקופסה ומציאת הפתרונות המשתלמים ביותר לכל לקוח, ביניהם גם מגוון פתרונות ייחודיים אשר בדרך כלל אינם מוצעים למשתמשי התעופה הפרטית והעסקית.



 


מאמרים נוספים מאת LYNXJET
 
מדוע לטוס בטיסה פרטית?
03/06/12 | תעופה
החלטתי לפתוח את הבלוג עם השאלה הנפוצה ביותר בתחום, שאלה שאני נשאל עשרות פעמים בפניות שמתקבלות לחברה אותה אני מנהל

שף בשמים-שירות חדש
27/03/12 | תעופה
חברת קייטרינג לונדונית, המתמחה בשירות למטוסים פרטיים, הכריזה לאחרונה על פרוייקט חדש בשם "שף בשמיים" ('Chef in the sky'). השירות החדש כולל שף אישי שיתלווה לטיסה הפרטית שיכין ויבשל ארוחות לנוסעים- תוך כדי הטיסה.

טרמניל ייעודי לטיסות מנהלים הוקם בשדה התעופה שרמטייבו במוסקבה
11/03/12 | תעופה
טרמינל ייעודי לטיסות מנהלים- טרמינל A, נפתח בחודש שעבר בשדה"ת שרמנטייבו במוסקבה (SVO)

היתרונות הגדולים בבחירה בטיסה פרטית
חסכו זמן יקר – האפשרות לחסוך בזמן הופכת במידה רבה ליתרון המשמעותי ביותר של הטיסה הפרטית. בבואכם לעלות על טיסה רגילה יהיה עליכם להיות כפופים ללוח הזמנים של חברת התעופה ולהסתכן בדחייה של טיסתכם, לעמוד בתורים אינסופיים ואף לעבור בדיקות בטחוניות שעלולות להפוך לטורדניות למדי.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI