דף הבית אינטרנט והחיים ברשת קידום אתרים כובעים בקידום אתרים
כובעים בקידום אתרים
אריאל 15/09/11 |  צפיות: 5830

כיום, זה פשוט לא מספיק, אם אדם משקיע את הזמן ואת האנרגיה בבניית אתר אינטרנט אטרקטיבי עבור העסק שלו. האתר צריך בנוסף לכך להיות מסוגל לשאוב כמות גדולה של תנועה ועסקים מקוונים לתוך האתר.אולם, כפי שנאמר, קל יותר להגיד מאשר לעשות. רוב האנשים אשר טיפלו ועסקו בעסקים מקוונים מכירים היטב את חשיבותו של השיווק המקוון והחשיבות של קידום אתרים.

פרסום בגוגל הוא המפתח להפקת רווחים גבוהים יותר עבור העסק או הפרוייקט שלך. ישנן שיטות שונות של שיווק במנועי חיפוש ושיווק אורגני במנועי חיפוש הוא אחד מהמוצלחים. שיווק אורגני במנועי חיפוש היא אחת מהשיטות הטובות אשר יכולות להיות מיושמות בכל העסק, אולם חשוב שהדבר יעשה ע"י מומחים בתחום. היבט חשוב ביותר של קידום אתרים בגוגל (קידום אורגני) הוא אופטימיזציה של דף האינטרנט שלך.על מנת להבטיח כי הדף ידורג במקום גבוה במנועי החיפוש. רוב האנשים נוטים לבלבל שיווק אורגני במנועי חיפוש רגיל עם שיטות רגילות של קידום אתרים בגוגל, אולם כאן זה לא המקרה.

ישנם כמה מאפיינים ייחודיים לנושא קידום אתרים בגוגל (אורגני) שלא נתקלים בהם בשיטות קידום קונבנציונליות. אנשים רבים נכנסים לתחום קידום אתרים בגוגל אורגני במחשבה שהנושא דומה קידום קונבנציונאלי רגיל. יוצא מכך, שבסופו של דבר הם מזיקים לעסק שלהם, במקום להרוויח מהקידום האורגני.אם בעל אתר מבקש להשתמש בשירות של קידום אתרים בגוגל (קידום אורגני) עבור העסק שלו, כדאי שיבין שיצטרך לבקש את עזרתו של גורם מומחה ומקצועי בתחום. כמו כן הכרחי להבטיח כי המומחה בנושא קידום אתרים בגוגל אותו שכרו לבצע את העבודה, בקי בנושא קידום אתרים בגוגל שהוא במקרה זה קידום אורגני, ולא להתבלבל עם גורם אשר מומחה בשיטות קידום אחרות.הרבה אנשי מקצוע נוטים להשתמש באסטרטגיות דומות שאותן הם מיישמים על עסקים שונים. הם צריכים להבין, כי לעסקים שונים יש דרישות שונות. שיטת העבודה של התאמה אחת לכל סוגי העסקים היא לעולם לא נכונה בתחום קידום אתרים. קידום אתרים בגוגל (הקידום האורגני) מורכב משיטות כובע שחור וכובע לבן, שיטות המשמשות להשגת תוצאה אופטימליות באתר.

בשיטת הכובע הלבן, אנו משתמשים ופועלים לפי הנחיותיו של מהנדס מנוע החיפוש. בשיטות הכובע השחור, מקדמי האתרים ינסו לשפר את מיקומו של האתר בדרכים אשר לא מקובלות על מנועי החיפוש.דוגמא לכך היא שימוש בטקסט מוסתר (נצבע באותו צבע של הרקע, או ממוקם מחוץ לדף). דוגמא אחרת תהיה למשל שימוש בדף אחד עבור הגולש האנושי ודף אחר עבור מנוע החיפוש. אין כמעט ספק לגבי העובדה כי מקסימום תוצאות מתקבלות באמצעות שיטת כובע שחור. יחד עם זאת, חשוב להבין כי שיטת כובע שחור עלולה לגרום נזק בלתי הפיך לעסק שלך, אם נעשה בה שימוש במשך תקופת זמן ארוכה. מנוע החיפוש עשוי להחרים את האתר ולהוציא אותו מתוצאות החיפוש (לעיתים אף לצמיתות).

מצד שני, שיטות הכובע הלבן מועילות בשיווק אורגני במנועי החיפוש. רוב האנשים נוטים לבחור בשיטות הכובע השחור במקום הכובע הלבן מכיוון שבדרך זו מתקבלות תוצאות מהירות יותר. עם זאת, צריך להבין כי שיטת הכובע הלבן בתחום קידום אתרים בגוגל מבטיחה תוצאות טובות בסופו של דבר, למרות שניתן לראות את התוצאות לאחר זמן רב יותר. ההחלטה של חברה או עסק קטן לעבור משיטת קידום קונבנציונאלית לשיטת קידום אחרת ברמת הקידום האורגני היא החלטה חשובה, אשר יש לקבלה לאחר מחשבה ולאחר שנותחו היתרונות והחסרונות שבכך.כפי שנאמר, קידום אתרים בגוגל בשיטה זו היא לא פשוטה, ומאד לא מומלצת לביצוע ע"י גורם אשר לא בקי בתחום.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אריאל


 


מאמרים נוספים מאת אריאל
 
תמונות מצחיקות - כל הצחוקים כל הזמן
מרגישים מעט מדוכדכים או משועממים? בא לכם להרים קצת את מצב הרוח, לחייך או אפילו ליפול מצחוק? לא סתם הפך המשפט "תמונה אחת שווה אלף מילים" כה שגור. לא תאמינו מה תמונה אחת מקורית ומצחיקה יכולה לעשות.

משלוחי פרחים - מתנה נהדרת ליולדת
משלוחי פרחים הם מתנה נהדרת ליולדות, לנשים ביום האישה ולחוגגים ימי הולדת. השירות הנפוץ ביותר הוא שמתקשרים לחנויות שעושות משלוחי פרחים, מבררים לגבי עלויות וגדלים של הזרים, ומזמינים טלפונית.

לימודים אקדמאיים- לא לכל אחד
התואר ראשון מוענק לאלו שסיימו את תקופת הלימודים שלהם בהצלחה (בציון הנדרש), התואר מוענק בדרך כלל במסגרת לימודים שנמשכת לאורך שלוש שנים. יחד עם זאת- ישנם לימודים לתואר ראשון שנמשכים גם ארבע שנים ואף חמש שנים כמו במקרה של לימודי עיצוב ואדריכלות.

תואר שני- כל המידע המעודכן על לימודים מתקדמים
לימודים לתואר שני הם לימודי התמחות והעמקה בכל מיני נושאי לימוד, עליכם להכיר כי לימודי התואר הראשון לא חייבים להיות מקבילים לתואר השני ולמעשה מותר ללמוד תחום התמחות שונה לחלוטין מהלימודים בתואר הראשון.

תואר שני- כל המידע המעודכן על לימודים מתקדמים
לימודים לתואר שני הם לימודי התמחות והעמקה בכל מיני נושאי לימוד, עליכם להכיר כי לימודי התואר הראשון לא חייבים להיות מקבילים לתואר השני ולמעשה מותר ללמוד תחום התמחות שונה לחלוטין מהלימודים בתואר הראשון.

כל מה שרצית לדעת על לימודי שוק ההון
במהלך לימודי שוק ההון התלמידים בקורס זה רוכשים ידע עצום במקצוע הכלכלה, מנה"ע, החוק והמשפט והשיווק. ההתמחות בלימודים מגוונים בתחום הזה מתפקדת כנקודת מפתח לאנשים ששואפים להתקדם בעולם הזה והיות שכך הם מומלצים אף לאלו שכבר עובדים בתחום.

ההרשמה לפסיכומטרי דורשת בדיקה מעמיקה ויעילה
המודעות לציוני פסיכומטרי גבוהה מאוד כיום, משום כך, בכל עיר כמעט יהיה באפשרותכם למצוא כמה בתי ספר ללימוד פסיכומטרי, אך כיצד יש לבחור בניהם? ראשית לבחון את סגל המורים והאם יש להם ניסיון בלימודים מסוג זה.

הסמכה בלימודי משפטים לאקדמאיים
בעלי תואר אקדמי במקצועות שונים שמעניין אותם להגדיל את ידיעותיהם באופן שיהיה בו דברים גם מהעולם החוקי מסוגלים להתעניין במסלול אקדמי זה, שנועד לאנשים שכבר מחזיקים תואר אקדמי.

לעשות שיחות מארה"ב לישראל ולא לשלם בהגזמה
השתדרגות מעניינת וזריזה של התשתית ותחרות בין חברות טובה לצרכן בין הרבה ספקיות אמצעי תקשורת, אין יותר סינדיקט של ספקית סלולר יחידה. בימינו אפשר לעשות שיחות לארץ בכל מקום בעולם כולו, בכל שעה בלי פחד ממחירי ביצוע שיחה רמים באופן קיצוני ואינם הגיוניים.

שירות ענן מחשוב - רלוונטי עבור כל עסק
כדי שהלקוח לא יציב בבית העסק שלו שרת מחשב ממשי, בעל העסק קונה מוצרי שרתים ומשאבים של שרתים, כמו שמזמינים שירות מספקית אחרת, היא למעשה הספקית של מחשוב הענן.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI