דף הבית נשים נשים - אחר טיפול בצלוליט-והפעם הפתרון הנכון עבורך
טיפול בצלוליט-והפעם הפתרון הנכון עבורך
גיא יעקב 23/09/11 |  צפיות: 3169

טיפול בצלוליט הוא אחד הטיפולים היותר מבוקשים בתחום האסתטיקה.

אחת הסיבות לעובדה שטיפול זה הוא כה מבוקש היא שבין 75%-90%מהנשים בישראל סובלות ממנו מבלי קשר לגיל או למשקל. למרות זאת, השמנהדרסטית עשויה בהחלט לעודד התפתחות צלוליט.

צלוליט הוא הצטברות תאי שומן ברקמות שמתחת לעור, תופעה המשווהלו מראה גלי או נקבובי (בדרגות חוּמרה שונות). גורמת לעור להראות רפויומדולדל כקליפת תפוז או גבינת קוטג'.

יש כאלה שהנטייה שלהן לפתח צלוליט היא גנטית, לאחרות קשה לפרקאת החומרים בגוף עקב עלייה במשקל ויש גם כאלה ששינויים הורמונאליים (גילההתבגרות או הריון ולידה) הופכים את הישבן שלהן למדגרה של צלוליט. כך אואחרת, הוא איתנו, והנוכחות שלו מחמירה עם השנים. ככל שנזניח, כך הוא יצבוריותר נפח.

במרבית המקרים הצלוליט מתבטא תחילה באזור הישבן, המותנייםוהירכיים, אך במידה והתופעה אינה מטופלת בזמן, הצלוליט עלול גם להתפשטלאזורים אחרים בגוף כגון הבטן והזרועות. המראה הבלתי אטרקטיבי שהצלוליטיסמשווה לעור גורם לעוגמת נפש גדולה לנשים רבות כיום,

הציוד החשוב ביותר לפני היציאה לקרב הזה הוא סבלנות והתמדה.בדיוק כפי שהצלוליט לא צץ בחיים שלנו בבוקר בהיר אחד, הוא גם לא ייעלםבאופן מידי. נדרשים לפחות שלושה ארבעה שבועות כדי להבחין בשינוי, לפעמיםאפילו יותר.

ישנם מספר רב של פתרונות עבור צלוליט. השוק חושף אותנו למגוון רחב של אפשרויות כגון:

מכשיר ואקום, אולטרסאונד / לייזר / גלי רדיו, ליפותרפיה / מיזותרפיה (המסת שומן)

חלק מהטיפולים יכולים להיות אפקטיביים אך מחירם יקר מאוד. לרוב דורשים מאיתנו בין 2000-7000 ₪ עבור טיפולים אשר יהוו תוצאה משמעותית

נעים מאוד. שמי גיא יעקב ואני  בטוח שיש לי את הפתרון היעיל,האפקטיבי והזול עבורך. שגם את תוכלי להיפטר מבעיית הצלוליט הגורמת לך אינוחות עם גופך וחוסר ביטחון עצמי.

כמו כן,  למכשיר אותו אני מציג לך קיימים ראשים מתחלפים אשריודעים לטפל גם בבעיות של קמטים וקמטוטים בעור הפנים, סימני הזדקנות, סימנימתיחה, סימני הרזיה, פיגמנטציה ,נשירת שיער וכמובן טיפול בצלוליט.

כל אלה במכשיר חכם אחד המגיע אלינו מארצות הברית.

לפרטים נוספים:

www.guy-care.com


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 גיא יעקב


 


מאמרים נוספים מאת גיא יעקב
 
טיפול בצלוליט-והפעם הפתרון הנכון עבורך
23/09/11 | נשים - אחר
טיפול בצלוליט הוא אחד הטיפולים היותר מבוקשים בתחום האסתטיקה. אחת הסיבות לעובדה שטיפול זה הוא כה מבוקש היא שבין 75%-90% מהנשים בישראל סובלות ממנו מבלי קשר לגיל או למשקל. למרות זאת, השמנה דרסטית עשויה בהחלט לעודד התפתחות צלוליט.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI