דף הבית הודעות לעיתונות אינטרנט ומחשבים המחשוב האישי משנה את פניו: Ultrabook™ מוביל את חווית המחשוב השלמה ביותר
המחשוב האישי משנה את פניו: Ultrabook™ מוביל את חווית המחשוב השלמה ביותר
אמיר גלעד 26/09/11 |  צפיות: 2884

· אינטל מובילה שוב את התעשייה כדי להמציא מחדש את המחשוב האישי עם ההכרזה על קטגוריה חדשה של ניידים ה-Ultrabook™ שתעניקאת חווית המחשוב השלמה והמספקת ביותר.

· מעבד "Haswel" של אינטל, המציע חסכון הספק של פי 20 במצב המתנה (standby ) נמצא בשלב הרצה פנימית והוא מתקדם על פי התוכניות במטרה להניע אתהתקני המחשוב השונים ב- 2013.

· הדור השני של מעבד הליבה Intel® Core™ יצא לשוק מהר יותר מכל מעבד אחר בהיסטוריה של אינטל, עד כה סופקו יותר מ-75 מיליון יחידות.

· מעבדי הליבה מהדור השלישי של אינטל, בטכנולוגית 22 ננומטר, יספקו ב-2012 ביצועים משמעותיים, חסכון בהספק, ושיפורים בגרפיקה ובמדיה למכשירי האולטרה-בוק (Ultrabook) וה-PC .

· תכונות אבטחה מובנות יסייעו להקנות שקט נפשי למשתמשים; אינטל ו- McAfee*משתפות פעולה בפיתוח פיתרון נגד גניבות למכשירי אולטרה-בוק בשנת 2012.

תל אביב, 26 בספטמבר, 2011 מולי אדן, סגן נשיא ומנכ"ל קבוצת לקוחות ה-PC באינטל, אמר היום במפגש עם עיתונאים בתל אביב, שחווית המחשוב האישי נמצאת בתהליך נוסף של שינוי מהיסוד, שכן אינטל מובילה את יצירת ה-Ultrabook™ , קטגוריה חדשה של ניידים.

נקודת המוצא של אינטל לצורך הגדרת קטגוריית האולטרה-בוק הייתה השאלה מהם הדברים שבהם חושקים אנשים יותר מכל בכל הנוגע למכשירי המחשוב הנייד שלהם, מבחינת הרגש וההיגיון יחדיו. מחשבי האולטרה-בוק נועדו לתת לאנשים את היכולת ליצור ולצרוך באמצעות מכשיר מבריק, קל ,מוגן ואלגנטי המציע חוויה רב-ממדית המגיבה אליהם, מבלי להתפשר על הביצועים, וכל זאת במחיר של מחשב מן השורה.

"מאז ההכרזה על טכנולוגיית Centrino® של Intel® לפני יותר משמונה שנים לא היינו עדים לתהליך כזה של שינוי יסודי במחשוב האישי," אמר אדן. "המכשירים הנוכחיים מונעים במעבדי הליבה, Intel® Core™, מהדור השני ומעניקים לאנשים חווית מחשוב שמעולם לא חוו, אבל אנחנו לא עוצרים כאן. אנו יודעים שאנשים רוצים ודורשים יותר מהמחשבים שלהם – ליצור, לצרוך ולשתף – ולכן אתגרנו את עצמנו ואת התעשייה בכדי לבנות את האולטרה-בוק כמכשיר הגמיש, השלם, והמספק ביותר."

המהפך של ה-PC יצא לדרך

מכשירי האולטרה-בוק הראשונים מתוכננים להגיע לשוק בתקופת קניות החגים של סוף שנת 2011, ומבוססים על משפחת הדור השני של מעבדי הליבה של אינטל. הם יוצעו בשלל עיצובים נקיים ובשלל גדלים והודות לשימוש בטכנולוגית "התחלה זריזה" ((Rapid Start של אינטל יתעוררו כמעט מייד גם מהתרדמה העמוקה ביותר.

משפחת מעבדי הליבה מהדור השני, שהוצגה בראשית השנה, מספקת חווית מחשוב חזותית חדשה לגמרי כתוצאה משיפור הביצועים והגרפיקה של המעבד. אדן אמר שעד היום סיפקה אינטל 75 מיליון מעבדי ליבה מהדור השני, דבר שהופך אותם למעבדים שהושקו במהירות הרבה ביותר בתולדות החברה. הדבר גם מדגיש את הדרישה החזקה למחשוב אישי ברחבי העולם, כמיליון מחשבים נמכרים מדי יום, כאשר השווקים המתעוררים מובילים את הגידול.

בהכרזה שהתקיימה בארצות הברית, מולי אדן הציג יחד עם Microsoft את האופן בו מערכת ההפעלה Windows 8 פועלת ומריצה כמה יישומים על גבי מכשיר אולטרה-בוק בעל מעבד של אינטל. אדן הדגיש את שיתוף הפעולה הנרחב בין אינטל ומייקרוסופט והצביע על הזדמנויות בעתיד כאשר Windows 8* יתפרש ויפעל על מגוון מכשירים ממוחשבים, כגון מחשבי לוח (tablet), מחשבים היברידים(hybrid) ותצורות חדשות כמו האולטרה-בוק.

מניעים את הגל הבא של מכשירי אולטרה-בוק בשנת 2012

אדן ערך סקירה מוקדמת של המעבד אשר יניע את מכשירי האולטרה-בוק בשנת 2012 – הדור השלישי של מעבדי הליבה של אינטל (שם הקוד הפנימי "Ivy Bridge"). המעבדים צפויים להיות זמינים בתוך מערכות במחצית הראשונה של 2012 והם יספקו ביצועים טובים יותר ויעילות אנרגטית משופרת. בנוסף, אינטל תכננה מחדש את הגרפיקה של המעבד בכדי לספק חווית וידאו ומשחקים טובה יותר.

אדן סקר ששה תכנונים ראשוניים של האולטרה-בוק המבוססים על מעבדי הליבה דור שלישי של אינטל ואמר שהוא מצפה בשנת 2012 למגוון רחב של מכשירים עבור אנשים ברחבי העולם.

אדן מאתגר את תעשיית המחשוב בקריאה לעבודה משותפת בכדי לספק את מכשירי המחשוב הדקים, הקלים והשלמים ביותר, והזכיר גם את טכנולוגיות הרכיבים ובכללן מעטפות, מקלדות, סוללות ותושבות שנדרשת בהן חדשנות נוספת בכדי לעמוד בחזון האולטרה-בוק. אינטל הפגינה את הובלת החדשנות שהיא לוקחת על עצמה כאשר הציגה מחשב נייד חדש בעל טכנולוגית חיסכון המגבילה את קצב רענון המסך בעת שאין שינוי בתצוגה ובכך חוסכת אנרגיה. LG Display, ספקית יצרנית פאנלים מובילה, תהיה אחת הראשונות שתביא לשוק את הפאנל החסכוני באנרגיה העושה שימוש ברענון מסך עבור אולטרה-בוק, תוך שימוש בטכנולוגית Shuriken שלה המציעה תכנון מקצה לקצה, טביעת רגל קטנה יותר וצריכת הספק נמוכה.

חזון האולטרה-בוק התממש

חזון האולטרה-בוק הוא מאמץ רב שנים של התעשייה כולה אשר יתממש בשלושה שלבים. אדן אמר שהשלב הראשון בתהליך יתגשם בעונת חגי סוף השנה האזרחית הקרובים עם הכנסת מכשירי האולטרה-בוק לשוק, בעוד השלב השני יתחיל עם השקת מעבדי הליבה מהדור השלישי של אינטל במחצית הראשונה של 2012. בשנת 2013 תציג אינטל את הדור הבא, בעלי מעבדי 'Haswell' בטכנולוגית 22 ננומטר, המציין את המעבר לשלב השלישי בדרך למכשירי אולטרה-בוק. אדן הדגים כיצד מריץ ה-'Haswell' יישומים רבים במקביל. המכשירים המונעים במעבדים העתידיים יישנו בסופו של דבר את חווית המחשוב האישי בזכות רמותחדשות של חסכון באנרגיה של המעבדים ובזכות חיי סוללה של יותר מ-10 ימים במצבהמתנה מחוברת, בנוסף לחוויית המחשוב השלמה והמספקת ביותר.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אמיר גלעד


 


מאמרים נוספים מאת אמיר גלעד
 
ליבי טכנולוגיות תוכנה ו- BWise חותמות על הסכם למכירה ושירות של פלטפורמת ניהול הסיכונים המובילה בעולם, בישראל
ליבי טכנולוגיות תוכנה ו- BWise חותמות על הסכם למכירה ושירות של פלטפורמת ניהול הסיכונים המובילה בעולם, בישראל.

יישום פתרונות ושירותים לבדיקת איכות הקול והווידאו ברשתות IP
יישום פתרונות ושירותים לבדיקת איכות הקול והווידאו ברשתות IP מאת אלי דקל, סמנכ"ל הנדסה ותפעול, TNN Telecom

SGI קונה את OpenCFD – המובילה בתוכנות CFD (דינמיקת זרימה חישובית) בקוד פתוח
SGI קונה את OpenCFD – המובילה בתוכנות CFD (דינמיקת זרימה חישובית) בקוד פתוח SGI המובילה במחשוב הנדסי, נחושה לעצב מחדש תכנון מוצרים ע"י הצעת פתרון CFD פתוח ומלא

המוסד לבטיחות ולגיהות, המוביל את נושא הבטיחות והבריאות בעבודה בישראל, מפרסם עצות לעבודה בטוחה בתנאי קור וגשם
06/11/11 | בריאות
המוסד לבטיחות ולגיהות, המוביל את נושא הבטיחות והבריאות בעבודה בישראל, מפרסם עצות לעבודה בטוחה בתנאי קור וגשם

דדי פרלמוטר בכנס התוכנה השנתי של אינטל: אינטל כבר לא רק חברת חומרה, פיתוח התוכנה תופס מקום מרכזי
דדי פרלמוטר בכנס התוכנה השנתי של אינטל: אינטל כבר לא רק חברת חומרה, פיתוח התוכנה תופס מקום מרכזי בכנס התוכנה השנתי של אינטל דנו בפיתוחי העתיד של מחשבים אישיים, פלטפורמות לטלפונים חכמים ומחשבי לוח, שיפורי ביצועים ועוד

העולם הוירטואלי לילדים מוגובי יוצא לראשונה מגבולות האינטרנט לנקודות המכירה
העולם הוירטואלי לילדים מוגובי יוצא לראשונה מגבולות האינטרנט לנקודות המכירה אתר ומותג הילדים המצליח מוגובי משיק לראשונה סדרת מדבקות איסוף בעלות קוד וירטואלי שמבוססות על הדמויות והפריטים של העולם הוירטואלי העשיר שלו

אליעזר שקדי מנכ"ל אל על נפגש עם נציגי חברת 'ניקן סוהונשה' היפנית, החברה הגדולה בעולם לתכשירי קוסמטיקה ובריאות המבוססים על אצות
אליעזר שקדי מנכ"ל אל על נפגש עם נציגי חברת 'ניקן סוהונשה' היפנית, החברה הגדולה בעולם לתכשירי קוסמטיקה ובריאות המבוססים על אצות. סיכמו כי בביקור הבא יחלקו את תחביבם המשותף - משחק גולף.

אתר הילדים המצליח בישראל 'מוגובי' זכה בתואר האתר הבטוח ביותר לילדים, זו השנה השנייה ברציפות, בתחרות השנתית לאתרי אינטרנט ומובייל Webi 2011
אתר הילדים המצליח בישראל 'מוגובי' זכה בתואר האתר הבטוח ביותר לילדים, זו השנה השנייה ברציפות, בתחרות השנתית לאתרי אינטרנט ומובייל Webi 2011 מוגובי הישראלי הוא עולם וירטואלי לילדים המשלב משחקים עם פעילויות בתחומי הטבע, חגים, היסטוריה, ערכים ורשת חברתית בסביבה מוגנת ובטוחה באינטרנט

נשיא המדינה מר שמעון פרס נפגש עם נציגי חברת 'ניקן סוהונשה' היפנית, החברה הגדולה בעולם לתכשירי קוסמטיקה ובריאות המבוססים על אצות
נשיא המדינה מר שמעון פרס נפגש עם נציגי חברת 'ניקן סוהונשה' היפנית, החברה הגדולה בעולם לתכשירי קוסמטיקה ובריאות המבוססים על אצות.

פיצוי בגין הפרת זכויות יוצרים
09/10/11 | כללי
בית משפט השלום בירושלים פסק: חברת החדשות של ערוץ 2 תשלם לצלם שמואל רחמני 125,000 ש"ח ו- 25,000 ₪ הוצאות משפט בגין הפרת זכויות יוצרים
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI