דף הבית עיצוב ואדריכלות עיצוב מוצר אורו - מעצבים תאורה
אורו - מעצבים תאורה
מאיר נטר 07/10/11 |  צפיות: 4354

אורו

 

בסוף מסע התענוגות שלי התוודעתי לשני חברים, שבמקרה, או שלא במקרה, הם אב ובנו: אורי ומאיר נטר, אנשים מיוחדים ונהדרים, ביחד ולחוד, שעוסקים במלאכה מיוחדת ונהדרת יחדיו. אורי ומאיר נטר מפסלים באור, והקימו בצוותא בית מלאכה לייצור גופי תאורה בעבודת יד, ששמו בישראל "אורו". גופי התאורה של "אורו" מכונים, למעשה, תכשיטי תאורה, על שום השפעתם על החלל אותו הם מאירים, באור מיוחד וביופי מעשיר. לכנות את מגוון הפריטים היפיפה שחזו בו עיני "מנורות" זה ממש כמעט מעליב, מפני שהם אכן עשויים כתכשיטים עדינים, אך מאופיינים בחוזק ועמידות יוצאי דופן, כמעט כמו החברות האמיצה, יוצאת הדופן והחזקה בין אורי למאיר.

בבית המלאכה "אורו" תמצאו תכשיטי תאורה רבים, בהשראות שונות ומתחדשות, לייעודים שונים: לקיר, לתלייה מהתקרה, לשולחן, וכן מראות מוארות ותכשיטי תאורה עומדים, שיפארו, יעשירו ויאירו ללא חת כל מקום בו ישוכנו. צורות הגופים נעות בין ספירלות מורכבות, צורות אמורפיות, השראות ניכרות של תכשיטים, השראות של בעלי חיים ועוד. אין פריט זהה לרעהו לעולם, הכל נעשה בעבודת יד מא' עד ת', וכל אחד הוא יחיד ומיוחד. החומרים מהם עשויים תכשיטי התאורה מגוונים גם הם: כסף, זהב, נחושת, עץ, ברזל, פרספקס וזכוכית. בנוסף, תוכלו להזמין גם כל צורה שעולה על דמיונכם, ומיד הדבר יעלה על שולחן העבודה של אורי, ויתורגם תחת ידיו ליצירה נוספת של פיסול באור.  

"אורו" הוא עסק משפחתי, המורכב מכמויות בלתי ספירות  של אור, חום, אהבה וידע בתחום התאורה, ואם אורי ומאיר בסביבה, באמת כל חלל יכול להיות, בעזרתם, מואר ומתוכשט למשעי. על אורי כבר נאמר, שנולד עם מנורה ביד, ואני אוסיף ואומר, לא סתם מנורה, אלא גוף תאורה, תכשיט מפוסל עם קיתונות של ערך מוסף.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 מאיר נטר


 


מאמרים נוספים מאת מאיר נטר
 
אורו - מעצבים תאורה
אורו תאורה מעוצבת. *לקוח מתוך ספר "מסע תענוגות" של גולן אבוחצירא מסע בין 72 החנויות הכי מיוחדות בארץ
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI