דף הבית אינטרנט והחיים ברשת קידום אתרים קידום אתרים ברשתות החברתיות
קידום אתרים ברשתות החברתיות
יוסי בוזגלו 01/11/11 |  צפיות: 2258

שימו לב לנתונים המדהימים הבאים:

ברשת החברתית פייסבוק רשומים כ-3 מליון מנויים רק בישראל, כאשר מליון וחצי איש מתוכם, מבצעים פעולות יומיומיות קבועות בתוך הרשת, עם נותנים שכאלו אף גורם מסחרי ועסקי אינו יכול להישאר אדיש. תחום קידום אתרים ברשתות החברתיות החל עוד בימים הרשת החברתית הייתה מוגדרת כקהילה או קבוצת פורום המגיבה זה לדברי זה באתר מסוים.

עם כניסת פייסבוק אל תוך חיינו באמצע העשור הראשון של המאה ה-21, החלה תופעת הרשתות החברתיות לציבור תאוצה ותהודה, ורשת פייסבוק מיקמה את עצמה כמובילה והגדולה ביותר בתחום. קידום אתרים באמצעות הרשתות החברתיות הינו כלי עבודה מקצועי עבור כל חברת קידום ועבור כל עסק הרוצה ליהנות מכלל היתרונות הקיימים במסגרת הרשתות החברתיות.

כלים שיווקיים לצרכי קידום ב"פייסבוק"

רשת פייסבוק ידעה לזהות את עניין המפרסמים ברשתה, ותרגמה זאת למספר כלים שיווקים שיכולים לעזור לכל עסק ועסק בתחום קידום אתרים בכלל וקידום עסקים בפרט. השיטה הראשונה היא באמצעות קישורים ממומנים, בדומה לשיטת פרסום בגוגל, גם כאן תוכלו להציג מודעות מילים (בתוספת תמונות בפייסבוק), לצרכי קישור ישיר בין הגולש לבין האתר שלכם.

אופציה נוספת לצרכי קידום אתרים וקידום עסקים בפיסבוק הוא "דף האוהדים", עמוד פייסבוק המשרת את כל צרכי העסק שלכם ומאפשר לכם לצרף כמות בלתי מוגבלת של חברים לעמוד. כיום, לא מעט חברות אינטרנט וחברות קידום אתרים יודעות לנצל את "דף האוהדים" לצרכים כוללים של המותג או החברה המקודמת בו, באמצעות בניית אתרים לעמודי הפייסבוק ובעזרת רעיונות יצירתיים לשיווק חברתי ברשת, זוכים דפים אלו לכמות אדירה של "לייקים" וכתוצאה מכך חושפים את הפעילות השיווקית כאמצעי חברתי.

קידום אתרים נכון ברשתות החברתיות

כמו כל תופעה אחרת, גם רשת פייסבוק החלה את דרכה כאתר תוכן המקשר ומשתף גולשים שונים בחייהם הפרטיים של זה וזה, עם השנים התפתחה הרשת והפכה לאחד מהאתרים רוחשי הפעילות הכי דינמיים והכי מבוקשים ברשת האינטרנט.

קידום אתרים ושיווק אתרים באמצעות הרשתות החברתיות בכלל ורשת פייסבוק בפרט, חייבת להיצמד לכללים של רשתות אלו, והם דיבור אישי "בגובה העיניים" עם קהל הלקוחות שלכם. הרשתות החברתיות יותר מהכול אולי, מסמלות את סוף עידן התקשורת החד כיווני (מהמפרסם אל הלקוח) ומציגות את תחום התקשורות ההדדית (מפרסם-לקוח-מפרסם). גם תחום בניית אתרים וגם תחום קידום אתרים חייבים להיות קשובים לעניין זה ועסקים הרוצים להצליח בעידן התקשורת המודרנית חייבים להיערך להשלכות הרשתות החברתיות בהתאם.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 יוסי בוזגלו


 


מאמרים נוספים מאת יוסי בוזגלו
 
אסטרולוגיה והתאמה זוגית
12 המזלות נשלטים בידי כוכבים ומייצגים טיפוסים שונים של בני אדם. נהוג לחלק את 12 המזלות לארבע קטגוריות

יסודות של אסטרולוגיה למתחילים
מתעניינים בעולם המסתורין של האסטרולוגיה? מסוקרנים לדעת מאין האסטרולוגים שואבים את המידע המרתק שלהם על בני אדם? לא מפתיע.

המלצה על "חברת פינוי דירות"
אני נשואה כבר 10 שנים ובזמן האחרון התחלתי להבחין כי בעלי מפתח בעיה של אגירת חפצים שונים וזבל שאין לנו שום צורך בו. בתחילה חשבתי כי מדובר במשהו שיעבור אך עם הזמן זה הפך להיות הרבה יותר חמור ובלי ששמתי לב המחסן של הבית שלנו, הגג והמרפסות הפכו להיות עמוסים בזבל וחפצים שונים אותם הוא מצא ברחוב.

בגידה בבסיס סגור
23/06/13 | בגידות
אל מרקוס סיפוקובס הגעתי לאחר ההחלטות קשה. מצד אחד, לא הייתי הטיפוס שמזמין חקירות אצל חוקר פרטי, מצד שני, הייתי חייבת לגלות את האמת והאמת הייתה קשה. המזל שלי היה שמרקוס הוא אחד האנשים האנושיים ביותר והחוקרים המקצועיים ביותר.

הורוסקופ כעיקרון ישים
מקורה של האסטרולוגיה מגיע אלפי שנים אחורה עד בבל העתיקה. עיקרה של תורה זו הוא חיזוי עתידו של האדם באמצעות הכוכבים. אחד הכלים המרכזיים של האסטרולוגיה הוא ההורוסקופ.

לרתק את הילדים באמצעות אטרקציות במרכז
אטרקציות זה הכוונה לבילויים מיוחדים שהם עולם שלם למוגרים ולצעירים. קשה מאוד לרצות ילדים והם דורשים גירויים מתמידים במיוחד בתקופת החופש הגדול וצריך למצוא להם את אטרקציות במרכז היכולים להתאים להם.

המערות בעיר העתיקה – עוד מגוון של אטרקציות בירושלים
אחת המערות הידועות ביותר בירושלים היא מערת צדקיהו, הבנויה תחת העיר העתיקה. הרבה אגדות סופרו על המערה הזאת עוד מתקופת בניית בית המקדש על ידי המלך שלמה על בריחתו של צדקיהו.

הורוסקופ וגלגל המזלות
הורוסקופ הוא מושג באסטרולוגיה. הוא לקוח מהשפה היוונית ופירושו "מבט לשעה". מדובר בסוג של פרשנות ותחזית אסטרולוגית שמתבססת על מיקומי השמש ביחס לגלגל המזלות.

פתרון לכאבי גב באמצעות מדרסים
כאבי גב. עשרות מאמרים, ואלפי מחקרים נעשו ועדיין נעשים, בבעיה הכואבת והנפוצה ביותר אצל בני האדם.

מדרסים- על רגל אחת
חשבתם פעם כמה לחץ מופעל על כפות הרגליים שלנו, בכל יום? הליכה, ריצה, עמידה הן רק חלק מהפעולות היומיומיות שאנו מבצעים שהאיבר העיקרי הפעיל בהן הוא כף הרגל.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI