דף הבית הודעות לעיתונות אינטרנט ומחשבים אקטיב טרייל בחרה בטכנולוגיה של קמינריו הישראלית להאצת שירותי שיווק אינטרנטיים בדואר אלקטרוני
אקטיב טרייל בחרה בטכנולוגיה של קמינריו הישראלית להאצת שירותי שיווק אינטרנטיים בדואר אלקטרוני
אייל מדינה 06/11/11 |  צפיות: 2949

קמינריו הישראלית, ספקית מובילה של פתרונות אחסון Solid State המאופיינים בביצועים גבוהים במיוחד של יישומים עסקיים קריטיים, הכריזה כי אקטיב טרייל הישראלית, ספקית בינלאומית מובילה של פתרונות ושירותים לדיוור אלקטרוני, בחרה בפתרון האחסון K2 של קמינריו כדי לתמוך ולהאיץ את פעולות בסיס הנתונים SQL Server של מיקרוסופט. פתרון ה- K2של קמינריו הוא מערכת אחסון הראשונה בתעשייה המספקת ביצועי בסיס נתונים גבוהים מבלי להתפשר על זמינות ברמה גבוהה. מערכת K2 מסייעת להשיג ביצועים גבוהים ליישומים בארגונים גדולים, אמינות והגנה, במחיר והשקעה נמוכים בהשוואה לאמצעי אחסון SAN מסורתיים.

אקטיב טרייל בחרה במערכת האחסוןK2 solid-state SAN של קמינריו, אשר הוכרז לאחרונה ומספקת למנהלי IT את החופש לבחור בין זכרון DRAM ו/או Flash כדי לתמוך ביישומים הדורשים ביצועים גבוהים. אקטיב טרייל העבירה את כל 1.5 הטרה ביט של מסד הנתונים שלה אל מערכת K2 וזכתה לתוצאות מדהימות. שאילתות הדואר האלקטרוני פעלו בממוצע פי 13 מהר יותר על גבי הפתרון של קמינריו מאשר על מכשירי ה- NAS. דוחות אשר רצו בממוצע כ- 14 דקות, הושלמו כעבור דקה אחת ב- K2, שיפור של 92%. עם K2 של קמינריו, אקטיב טרייל יכולה להשתמש בשרת SQL יחיד ועדיין ליהנות מביצועים עדיפים במחיר נמוך יותר.

"היכולת לספק ללקוחותינו זמני תגובה מהירים יותר לשאילתות, מידע מקיף יותר וכלי דיווח משופרים, מסייעת לנו להישאר לפני המתחרים", אמר רפאל עשור, סמנכ"ל טכנולוגיות, אקטיב טרייל. "העברת מסד הנתונים SQL Server אל K2 מאפשרת לנו את היכולת לעשות את כל אלה, בעוד התשתית הקיימת שלנו לא יכלה לעשות זאת".

כדי להיות תחרותית בשוק צפוף, נדרשה אקטיב טרייל להגביר ולשפר את השירות וההיצע ללקוחותיה על ידי הרחבת פעילות שליחת הדואר האלקטרוני ומערכת הדוחות. אקטיב טרייל עושה שימוש בבסיס נתונים SQL Server של מיקרוסופט הפועל על גבי מערך אחסון מבוסס רשת (NAS) כדי לתמוך במערכת השיווק בדואר אלקטרוני ומערכת הדוחות. ההשהיה (Latency) במערכת האחסון הייתה גבוהה מידי, והשפיעה בצורה שלילית על זמני התגובה של משתמשי הקצה ועל זמני העיבוד. כדי לתת מענה למצב זה, אקטיב טרייל בחרה לפצל את עיבוד הנתונים לארבעה שרתים שונים של SQL Server על גבי תשתית ה- NAS. בעוד הדבר שיפר במעט את זמני התגובה של היישומים, נוצרה עלות אחזקה גבוהה בהרבה.

עשור הוסיף כי "השינוי שביצענו לא סיפק את הביצועים הנדרשים כדי להריץ שאילתות או ליצור דוחות סטטיסטיים עבור לקוחותינו. האחסון לא הצליח לטפל בביקוש". לדוגמא, במקרה אחד בו לקוחות העלו למערכת הדיוור קובץ XLS עם כתובות דואר אלקטרוני, הדבר לקח יותר מ- 10 דקות. במקרים אחרים, בהם לקוחות נדרשו להריץ דוחות ניתוח לגבי סטטיסטיקות של דיוור אלקטרוני, הדוחות לא הושלמו. אקטיב טרייל נדרשה לפתרון מהיר וקל להאצת זמני תגובה של מסדי הנתונים ללא הפרעה לתשתית ה- IT הקיימת.

K2 Kaminarioמגדירה מחדש את גבולות האחסון עתיר הביצועים על ידי אספקת מערך אחסון יחיד מן המסד ועד הטפחות המנצל את המהירות הפוטנציאלית של טכנולוגית אחסון SSD. מכיוון שהוא פועל על ידי ארכיטקטורת Scale-Out Performance Storage Architecture (SPEAR),ה- K2 הינו בעל זמן ההשהיה הנמוך ביותר בתעשייה ומספק באופן עקבי עשרות ג'יגה בייט של פלט ומיליוני פעולות כתיבה וקריאה – מבלי להתפשר על אמינות המידע.

השיפור הדרמטי בזמן התגובה של בסיס הנתונים SQL Server עם K2מאפשר לאקטיב טרייל להוסיף שירותים חדשים ללקוחות כמו ניתוח חכם של התנהגות לקוחות תוך שימוש בכלי סינון ופילוח. משימות אלו לא היו אפשריות במערכת ה- NAS הקודמת בשל משך הזמן שארכו פעולות ה- I/O (כתיבה וקריאה לדיסק).

"ארגונים כמו אקטיב טרייל אינם יכולים להתפשר על ביצועים וזמינות כאשר הם מספקים ללקוחות יישום קריטי כמו שירותי דואר אלקטרוני", אמר דני גולן, מנכ"ל קמינריו. "אנו מחוייבים לעזור לעסקים למצוא את הפתרון הכדאי והיעיל ביותר על מנת להאיץ את היישומים שלהם ולהעביר את היתרונות הללו ללקוחות שלהם".


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אייל מדינה


 


מאמרים נוספים מאת אייל מדינה
 
אנליסטים: רכישת dynaTrace על ידי Compuware מחזקת את הובלתה בתחום ניהול ביצועי יישומים
אנליסט בכיר בחברת EMA מצביע על כך שהשילוב בין dynaTrace לGomez יוצר הצעה ייחודית ללא מענה מצד המתחרים

פתרון ניהול הנתונים של קומפיוור מסייע להסוות נתונים אישיים וחסויים במערכות מידע בשלבי תחזוקה ופיתוח
מידע רגיש שבמערכות מידע עלול להיחשף לצוותי פיתוח פנימיים וחיצוניים ולצוותי QA האחראים לבחינה של לוגיקה וביצועים של יישומים

מטריקס פיתחה מערכת מסחר אלקטרוני המשרתת לקוחות של 'אופרן - הולידיי אוטוס' במזרח אירופה ואגן הים התיכון
מטריקס פיתחה מערכת מסחר אלקטרוני המשרתת לקוחות של 'אופרן - הולידיי אוטוס' במזרח אירופה ואגן הים התיכון. היקף הפרויקט נאמד בכמיליון שקל

המקור של קהילת ה- IT: אתר מטריקס החדש עלה לאוויר
לרגל שנת ה- 10: ציות לדגשים של אלגוריתם פנדה, שיתופי פעולה עם פורסטר ומכ"מ, תכנים מקוריים ואיכותיים

מטריקס השלימה פרויקט וירטואליזציה וקונסולידציה בחברת AMS, בהיקף הנאמד בכ-300 אלף ₪
בנוסף, הקימה מטריקס אתר גיבוי מרחוק והתאוששות מאסון

חברת החשמל מאמצת טכנולוגיה חדשנית של קמינריו הישראלית
חברת החשמל מאמצת טכנולוגיה חדשנית של קמינריו הישראלית, המאפשרת האצת מהירות התהליכים במערכת ה- ERP של החברה עד פי 10 מערכת ה- ERP מסוג SAP משרתת בחברת החשמל אלפי משתמשים ברחבי הארץ המבצעים עשרות אלפי טרנזקציות ב- SAP מדי חודש. היא צפויה להשיג חסכון בזמן העבודה, הפקת דוחות וטרנזקציות עם זמני תגובה משופרים

גם השנה, חברת מידרוג מאשררת דירוג Aa3 לאג"ח של מטריקס, עם אופק יציב
מטריקס, המחזיקה בדירוג הגבוה ביותר בענף ה- IT, שומרת על דירוגה הגבוה מיום הנפקת האג"ח ב- 2007, עם אופק יציב, גם בימים אלה של אי – וודאות כלכלית

גם השנה, חברת מידרוג מאשררת דירוג Aa3 לאג"ח של מטריקס, עם אופק יציב
מטריקס, המחזיקה בדירוג הגבוה ביותר בענף ה- IT, שומרת על דירוגה הגבוה מיום הנפקת האג"ח ב- 2007, עם אופק יציב, גם בימים אלה של אי – וודאות כלכלית

מטריקס חתמה על הסכם לייצוג פתרונות חברת DBA Services לניהול בסיסי נתונים בסביבת Microsoft
מרכז התמחות Matrix DBA, חתם על הסכם לייצוג פתרון EZManage SQL לניהול בסיסי נתונים בסביבת Microsoft SQL Server של חברת DBA Services.

רד האט מספקת תמיכת מחזור חיים מקיפה בענן ל- Java עם OpenShift PaaS
OpenShift PaaS משלבת טכנולוגיות JBoss Tools, Jenkins ו- Maven, ומאפשרת למפתחי ג'אווה לקודד, לבנות, לפרוס ולהתרחב בענן
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI