דף הבית עבודה וקריירה עבודה וקריירה - אחר מופעי רחוב להנאת העוברים ושבים
מופעי רחוב להנאת העוברים ושבים
יוסי בוזגלו 13/11/11 |  צפיות: 2626

בכל עיר גדולה בעולם ישנו מדרחוב ובו בתי קפה ופינות חמד. כניסת מכוניות ומשאיות אסורה בכל שעות היום ולכן אנשים אוהבים לטייל וליהנות מהאווירה השקטה ולהסתכל בחלונות הראווה. בעלי העסקים יודעים שרחוב שקט ורגוע מאפשר לאנשים לבצע קניות באווירה נעימה.

אנשים המגיעים לישראל במסגרת עבודה בעולם מטעם מקום עבודתם אוהבים לבקר בירושלים ולעבור במדרחוב ברחוב הלל ובמדרחוב נחלת בנימין בתל-אביב.

מופעי רחוב להנאת תיירים ומבצעי עבודה בחו"ל ובמיוחד לעושי עבודה באירופה

פסטיבלים ברחוב ושבוע אירועי מוסיקה ושירה ינעימו את זמנם של אנשי היי טק ובני משפחותיהם בסופי שבוע ובחופשות. בעיר אדינבורו שבסקוטלנד ישנו שבוע של פסטיבלים בחוצות העיר. אנשי עסקים לוקחים פסק זמן מלוח זמנים עמוס ועוצרים עבודה בחו"ל ובמיוחד עבודה באירופה ומגיעים לעיר קסומה זו.

מופעי פנטומימה, להקות ריקוד ושירה, זמרים צעירים ושחקנים מציגים בפני הקהל הגדול. אנשים מתלהבים מריקודים מלהיבים ומצטרפים למעגלים. ישראלי שהזדמן לעיר במסגרת מסע עבודה בעולם השווה את האווירה לזו בישראל ביום העצמאות כשגלים גלים של אנשים רוקדים הורה בחוצות הערים.

בגרמניה שולטת הבירה והשירה

פסטיבל הבירה בגרמניה "ביר פסטיבל" זוכה לקהל רחב מדי שנה. אנשים מוזמנים להתיישב ליד שולחנות ארוכים מאד, לבחור כוס בירה ממבחר עצום ולהקשיב לתושבים לבושים בלבוש אתני שרים בקול אחד. אוהבי בירה בקרב אנשי עסקים שהגיעו במסגרת עבודה בחו"ל או כחלק מסדר עבודה באירופה יתלהבו מיכולת התושבים לשתות כמויות גדולות של בירה בלי להשתכר.

דבלין אירלנד – ריקודי פולקלור בכל שעות היום והלילה

באירלנד קיימים בכל עיר גדולה מופעים מיוחדים להנאתם של תיירים. גברים ונשים לבושים בבגדים מסורתיים מציגים את הפולקלור האירי דרך המוסיקה והריקוד. האירים הם עם עליז שיודע לשמוח ולא רק בחגים. הם מלמדים את התיירים חלק מהתנועות ומצרפים אותם לריקודים. לפעמים ניתן לראות אנשי עסקים לבושים בחליפות מחויטות ועניבות ממשי רוקדים בחוצות העיר. לרגע קט הם שוכחים שהם באמצע מסע של עבודה בעולם וחוגגים עם שאר הצופים.

אירועים כאלה אינם עולים כסף. הם מאפשרים לאנשים לבלות עם משפחותיהם ולהצטרף לחגיגות.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 יוסי בוזגלו


 


מאמרים נוספים מאת יוסי בוזגלו
 
אסטרולוגיה והתאמה זוגית
12 המזלות נשלטים בידי כוכבים ומייצגים טיפוסים שונים של בני אדם. נהוג לחלק את 12 המזלות לארבע קטגוריות

יסודות של אסטרולוגיה למתחילים
מתעניינים בעולם המסתורין של האסטרולוגיה? מסוקרנים לדעת מאין האסטרולוגים שואבים את המידע המרתק שלהם על בני אדם? לא מפתיע.

המלצה על "חברת פינוי דירות"
אני נשואה כבר 10 שנים ובזמן האחרון התחלתי להבחין כי בעלי מפתח בעיה של אגירת חפצים שונים וזבל שאין לנו שום צורך בו. בתחילה חשבתי כי מדובר במשהו שיעבור אך עם הזמן זה הפך להיות הרבה יותר חמור ובלי ששמתי לב המחסן של הבית שלנו, הגג והמרפסות הפכו להיות עמוסים בזבל וחפצים שונים אותם הוא מצא ברחוב.

בגידה בבסיס סגור
23/06/13 | בגידות
אל מרקוס סיפוקובס הגעתי לאחר ההחלטות קשה. מצד אחד, לא הייתי הטיפוס שמזמין חקירות אצל חוקר פרטי, מצד שני, הייתי חייבת לגלות את האמת והאמת הייתה קשה. המזל שלי היה שמרקוס הוא אחד האנשים האנושיים ביותר והחוקרים המקצועיים ביותר.

הורוסקופ כעיקרון ישים
מקורה של האסטרולוגיה מגיע אלפי שנים אחורה עד בבל העתיקה. עיקרה של תורה זו הוא חיזוי עתידו של האדם באמצעות הכוכבים. אחד הכלים המרכזיים של האסטרולוגיה הוא ההורוסקופ.

לרתק את הילדים באמצעות אטרקציות במרכז
אטרקציות זה הכוונה לבילויים מיוחדים שהם עולם שלם למוגרים ולצעירים. קשה מאוד לרצות ילדים והם דורשים גירויים מתמידים במיוחד בתקופת החופש הגדול וצריך למצוא להם את אטרקציות במרכז היכולים להתאים להם.

המערות בעיר העתיקה – עוד מגוון של אטרקציות בירושלים
אחת המערות הידועות ביותר בירושלים היא מערת צדקיהו, הבנויה תחת העיר העתיקה. הרבה אגדות סופרו על המערה הזאת עוד מתקופת בניית בית המקדש על ידי המלך שלמה על בריחתו של צדקיהו.

הורוסקופ וגלגל המזלות
הורוסקופ הוא מושג באסטרולוגיה. הוא לקוח מהשפה היוונית ופירושו "מבט לשעה". מדובר בסוג של פרשנות ותחזית אסטרולוגית שמתבססת על מיקומי השמש ביחס לגלגל המזלות.

פתרון לכאבי גב באמצעות מדרסים
כאבי גב. עשרות מאמרים, ואלפי מחקרים נעשו ועדיין נעשים, בבעיה הכואבת והנפוצה ביותר אצל בני האדם.

מדרסים- על רגל אחת
חשבתם פעם כמה לחץ מופעל על כפות הרגליים שלנו, בכל יום? הליכה, ריצה, עמידה הן רק חלק מהפעולות היומיומיות שאנו מבצעים שהאיבר העיקרי הפעיל בהן הוא כף הרגל.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI