דף הבית מתכונים ואוכל מתכוני בשר שם המאמר: מה אתם יודעים על מסעדות כשרות ועל אירועים במרכז
שם המאמר: מה אתם יודעים על מסעדות כשרות ועל אירועים במרכז
noam 17/11/11 |  צפיות: 3911

מסעדות כשרות

רק לפני 15 שנה מסעדות כשרות, בייחוס במרכז היו תופעה נדירה. עיקר המסעדות בארץ היו לא כשרות, וכך נמנע מציבור שלם שאוכל רק אוכל כשר ליהנות מאוכל טוב במסעדה. בשנים האחרונות, חל שינוי בתחום, בגלל סיבות רבות. יותר ויותר מסעדות הופכות להיות מסעדות כשרות, ויותר מסעדות כשרות נפתחות. גם במקומות בהם לא צפוי היה למצוא אותם כמו תל אביב.

עוד דבר משמח במיוחד הוא הפיכת מסעדות כשרות, ממסעדות בינוניות למסעדות גורמה המגישות אוכל ברמה גבוהה במיוחד. השינוי הזה מתאפשר בזכות שינוי תרבות המזון בארץ ובעולם, זניחת חומרי גלם משמינים כמו חמאה ושמנת לטובת שמנים איכותיים מהצומח (כמו שמן זית) ואימוץ תפריט ים תיכוני הכולל דגים, עופות, בשרים איכותיים, דגנים, פירות וירקות. בעבר, שלט המטבח הצרפתי בתרבות האוכל.

מסעדות כשרות ראו לנכון לחקות אותו בעזרת מרכיבים מחליפים כמו מרגרינה וקצפות מן הצומח. והשם של מסעדות כשרות היה של מסעדות עם אוכל רע.

לא עוד. אימוץ תפריט ים תיכוני, שהוא גם בריא, גם טעים, קליל ומיוחד, הביא מסעודת כשרות לראש המסעדות בארץ, ואנשים רבים פוקדים אותן, דתיים ושאינם דתיים.

אירועים במרכז

מסעדות כשרות מאפשרות גם תרבות אירועים חדשה, אירועים קטנים, במסעדה. אירועים במרכז היו מאז ומעולם באולמות אירועים, בין אם באולמות גדולים או באולמות של בתי כנסת ומתנ'סים. אבל, קיומן של מסעדות כשרות רבות, פתחו דרך חדשה לחגוג אירועים במרכז, במסעדת גורמה שהיא גם כשרה, וגם טעימה.

אירועים במרכז הנחגגים במסעדה הם רבים ומגוונים, החל ממסיבות יום הולדת, מסיבות פרידה מעבודה, וגם בריתות, בר מצווה וחתונות קטנות נחגגות ברוב עם במסעדות. אירועים במרכז הנחגגים במסעדות הם אירועים קטנים יחסית, אינטימיים, שלא צריך לרקוד בהם, או להרגיש רשמיים מדי, ואפשר להגיע ופשוט ליהנות מאוכל טוב, ומחברה טובה.

כדי לחגוג אירועים במרכז במסעדה, יש להזמין מקום מראש. אם ברצונכם לסגור את המסעדה עבור האירוע שלכם, צריך לוודא אם המסעדה כמה שבועות לפני האירוע ולוודא שהיא באמת מוכנה לסגור ערב בעבור אירועים במרכז. יש לסגור גם על תפריטים ומנות שיוגשו, כדי שכולם יצליחו ליהנות מהערב.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 noam


 


מאמרים נוספים מאת noam
 
צלם חתונה יקר או זול?
13/02/13 | צרכנות
במאמר זה נדבר על צלמי אירועים במרכז, צלם אירועים במרכז וכמו כן, על צלם חתונה, למידע נוסף אודות צלמי אירועים במרכז היכנסו לכאן

חברות ניקיון | שירותי ניקיון משרדים במרכז
מחפשים חברת ניקיון במרכז ? שירותי ניקיון משרדים הינם לא עסק פשוט - אישורים , עבודה נקייה, עמידה בלו"ז . כדאי להכיר כמה פרטים לפני .

צלמים במרכז מקצועיות זה לא הכל
12/02/13 | צרכנות
במאמר זה נדבר איתכם על צלמים במרכז וכמו כן, על צילום ארועים, למידע נוסף אודות צלמים במרכז ובכלל היכנסו לכאן.

שירותי ניקיון למשרדים
המשרד מלוכלך ? זה הזמן לקרוא לאנשי מקצוע! כל מה שצריך לדעת לפני הזמנה של ספק שירותי ניקיון - הכנסו והכירו את הפרטים

צלם חתונה מקצועי ואמין איך מוצאים?
12/02/13 | צרכנות
במאמר זה נדבר על צלם חתונה וכמו כן, על צילום אירועים במרכז, למידע נוסף אודות צלם חתונה היכנסו לאתר ותקבלו מידע רלוונטי

עטים עם לוגו + הדפסה על מוצרים
12/02/13 | מיתוג
בעולם הפרסום והשיווק של היום יש המון מסרים שיווקים . הדפסה על מוצרים, ועטים עם לוגו כדוגמא זו הדרך להגיע ללקוח שלכם.

על צלמי חתונות והדרך הקלה אליהם
11/02/13 | צרכנות
במאמר זה נדבר על צלמי חתונות, וכמו כן, על צילום בר מצווה והדרך הקלה למציאת צלמי חתונות מקצועיים. למידע נוסף אודות צלמי חתונות היכנסו לאתר.

הדרך הקלה למציאת צלמים לאירועים וחתונות
11/02/13 | צרכנות
במאמר זה נדבר על צלמים לאירועים ובעיקר על צילום חתונות, למידע נוסף אודות צלמים לאירועים היכנסו לאתר.

צילום בת מצווה על ידי צלם אירועים איכותי
10/02/13 | צרכנות
במאמר זה נדבר על צלם אירועים והדרך למציאת שירות צילום בת מצווה איכותי ומקצועי. למידע נוסף אודות צלם אירועים היכנסו לאתר.

הכל אודות צילום אירועים איכותי ומקצועי
05/02/13 | צרכנות
במאמר זה נדבר על צילום אירועים וכמו כן, על צילום וידאו ברמה גבוהה, על מנת לדעת יותר על צילום אירועים היכנסו לאתר
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI