דף הבית עבודה וקריירה עבודה וקריירה - אחר נוסעים לחו"ל – לקחת מסמכים חיוניים
נוסעים לחו"ל – לקחת מסמכים חיוניים
יוסי בוזגלו 22/11/11 |  צפיות: 2496

כל מי שנוסע לחו"ל חייב להקפיד ולקחת מסמכים חיוניים אתו. לא משנה באם מדובר בנסיעה לטיול, לאירוע משפחתי או לצורך עבודה בלונדון או עבודה בניו יורק; ישנם מסמכים שחייבים להיות צמודים לנוסעים.

המסמך הראשון שבלעדיו כמובן אף אחד לא יוכל לצאת מישראל הוא דרכון שבתוקף. יש לוודא שלא פג תקפו אחרת לא ניתן יהיה להציגו בשדה התעופה. מדינות רבות בעולם מחייבות כל נוסע להציג ויזה שבתוקף בעת ירידה מהמטוס.

עבודה בחו"ל – להחזיק סדר יום מודפס כולל פגישות מתוכננות ורשימת בתי מלון

אנשי עסקים שנשלחים לסדרת פגישות בערים שונות ישכילו באם יכינו דף מודפס עם כל הפרטים של הנסיעה ויעבירו העתקים למשפחותיהם ולהנהלת המפעל. הדבר יאפשר לאתר אותם בעת הצורך.

משפחות הנוסעות לטיול מאורגן או במסגרת עבודה בלונדון או עבודה בניו יורק חייבות להחזיק במסמכים החשובים לכל אחד ואחד מהם. חובה להחזיק את תעודות הזהות . באם נגנבו הדרכונים, הפקידים בשגרירויות ישראל יוכלו להשתמש בתעודות הזהות כזיהוי  להנפקת דרכונים חדשים. יש לזכור שלפעמים ביצוע עבודה בחו"ל מסוכנת ולכן מסמכי זיהוי הם חיוניים.

מסמכים בריאותיים מישראל

ראש המשפחה אמור לדאוג לביטוח בריאות לכל בני המשפחה. קופות החולים אמורות  להחזיר הוצאות בגין טיפולים שנעשו בחו"ל; וזאת בתנאי  שהתשלומים אכן שולמו ושהפוליסות כללו ביטוח לחו"ל.

רצוי להחזיק מסמכים המעידים על ההיסטוריה הבריאותית של כל אחד – סוג הדם, ניתוחים, אלרגיות, רגישות לתרופות ומחלות כרוניות. הדבר יעזור בקביעת הטיפול הרצוי בחו"ל.

תיקים רפואיים – כולל שמות רופאי המשפחה

אנשים שיוצאים לחו"ל במסגרת עבודה בחו"ל יעשו בחוכמה באם ידאגו להתחסן נגד מחלות. חיסון נגד שפעת הוא חינם וימנע מחלות בזמן השהייה בחו"ל. אנשיםי שיוצאים לבצע עבודה בניו יורק או עבודה באנגליה ישכילו וירשמו את שמות רופאיהם בישראל כולל רופא השיניים ויכתבו את מספרי הטלפון שלהם. לפעמים יש צורך בהתייעצות דחופה.

ציונים מבתי ספר

הורים שנאלצים לצרף את ילדיהם בזמן שהותם בחו"ל ויצטרכו לרשום אותם בבתי ספר יצטרכו להראות את ציוניהם ואת הישגיהם בלימודים. תעודות ומסמכים ייעזרו בעת הרישום.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 יוסי בוזגלו


 


מאמרים נוספים מאת יוסי בוזגלו
 
אסטרולוגיה והתאמה זוגית
12 המזלות נשלטים בידי כוכבים ומייצגים טיפוסים שונים של בני אדם. נהוג לחלק את 12 המזלות לארבע קטגוריות

יסודות של אסטרולוגיה למתחילים
מתעניינים בעולם המסתורין של האסטרולוגיה? מסוקרנים לדעת מאין האסטרולוגים שואבים את המידע המרתק שלהם על בני אדם? לא מפתיע.

המלצה על "חברת פינוי דירות"
אני נשואה כבר 10 שנים ובזמן האחרון התחלתי להבחין כי בעלי מפתח בעיה של אגירת חפצים שונים וזבל שאין לנו שום צורך בו. בתחילה חשבתי כי מדובר במשהו שיעבור אך עם הזמן זה הפך להיות הרבה יותר חמור ובלי ששמתי לב המחסן של הבית שלנו, הגג והמרפסות הפכו להיות עמוסים בזבל וחפצים שונים אותם הוא מצא ברחוב.

בגידה בבסיס סגור
23/06/13 | בגידות
אל מרקוס סיפוקובס הגעתי לאחר ההחלטות קשה. מצד אחד, לא הייתי הטיפוס שמזמין חקירות אצל חוקר פרטי, מצד שני, הייתי חייבת לגלות את האמת והאמת הייתה קשה. המזל שלי היה שמרקוס הוא אחד האנשים האנושיים ביותר והחוקרים המקצועיים ביותר.

הורוסקופ כעיקרון ישים
מקורה של האסטרולוגיה מגיע אלפי שנים אחורה עד בבל העתיקה. עיקרה של תורה זו הוא חיזוי עתידו של האדם באמצעות הכוכבים. אחד הכלים המרכזיים של האסטרולוגיה הוא ההורוסקופ.

לרתק את הילדים באמצעות אטרקציות במרכז
אטרקציות זה הכוונה לבילויים מיוחדים שהם עולם שלם למוגרים ולצעירים. קשה מאוד לרצות ילדים והם דורשים גירויים מתמידים במיוחד בתקופת החופש הגדול וצריך למצוא להם את אטרקציות במרכז היכולים להתאים להם.

המערות בעיר העתיקה – עוד מגוון של אטרקציות בירושלים
אחת המערות הידועות ביותר בירושלים היא מערת צדקיהו, הבנויה תחת העיר העתיקה. הרבה אגדות סופרו על המערה הזאת עוד מתקופת בניית בית המקדש על ידי המלך שלמה על בריחתו של צדקיהו.

הורוסקופ וגלגל המזלות
הורוסקופ הוא מושג באסטרולוגיה. הוא לקוח מהשפה היוונית ופירושו "מבט לשעה". מדובר בסוג של פרשנות ותחזית אסטרולוגית שמתבססת על מיקומי השמש ביחס לגלגל המזלות.

פתרון לכאבי גב באמצעות מדרסים
כאבי גב. עשרות מאמרים, ואלפי מחקרים נעשו ועדיין נעשים, בבעיה הכואבת והנפוצה ביותר אצל בני האדם.

מדרסים- על רגל אחת
חשבתם פעם כמה לחץ מופעל על כפות הרגליים שלנו, בכל יום? הליכה, ריצה, עמידה הן רק חלק מהפעולות היומיומיות שאנו מבצעים שהאיבר העיקרי הפעיל בהן הוא כף הרגל.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI