דף הבית תחבורה ורכב שילוח בין-לאומי עובדי חברת שליחויות הם הפנים שלה
עובדי חברת שליחויות הם הפנים שלה
noam 23/11/11 |  צפיות: 14200

אומנם עברו הימים שבהם היה נהוג להרוג את השליח רק כי הוא הביא איתו בשורה רעה שכלל לא היה אחראי לה, אבל עדיין אפשר לומר שהוא זה ש'יזכה' בגידופים כמו בחיוכים כי הוא-הוא האיש שבחזית. לשם כך כל חברת שליחויות צריכה להשקיע מאמצים רבים בבחירת אנשי שליחויות מתאימים, שעומדים בכל הדרישות. חברת שליחויות לא יכולה להרשות לעצמה שאיש מטעמה יפגע בלקוחות ובוודאי שלא בה עצמה. נכון שאחריות היא שם המשחק, אבל היא לא מספיקה.

אנשי שליחויות - ייצוגיים, זהירים ואדיבים

אסור לשכוח ששליחים הדוהרים על אופנועים או נוהגים בכלי רכב נושאים על בגדיהם ועל כלי רכבם שלטים ולוגואים המקדמים חברת שליחויות כזו או אחרת המעסיקה אותם. מספיק שיבצעו פניית פרסה שלא במקומה או יחנו בחניית נכים, וכבר יהיו מספיק אנשים, לקוחות פוטנציאליים, שיזכרו את אותה חברת שליחויות לרעה. לפיכך, מנהל חברת שליחויות צריך לבחון את אנשיו גם לפי התנהגותם בכבישים ולבחור את אנשי השליחויות שלא נדחפים בין מכוניות בפקק ולא מסכנים אחרים על הכביש.

גם הופעה של איש שליחויות – מה הוא לובש, האם הוא מגולח, מטופח וריחני, בפירוש יקבעו את רמת שביעות הרצון של מקבל החבילה ובוודאי של המזמין/משלם. במקרים רבים, חברת שליחויות מציידת את עובדיה בסרבלי עבודה אחידים ומעוצבים, אבל אין זה מספיק. מנהל עבודה חייב לוודא שהסרבלים נקיים ומגוהצים ושהלובשים עצמם נראים ייצוגיים. הדבר יסייע גם במקרים של שליחויות לבתים פרטיים, כי אז לעיתים הדיירים חוששים לפתוח את הדלת לאיש זר. איש שליחויות רפרזנטטיבי יקל על הפתיחות.

ואולי זה יישמע מוגזם, אבל אדיבותו של נער שליחויות כשהוא מוסר מעטפה חשובה, גם היא יכולה להכריע אם חברת שליחויות ששלחה אותו למשימה תיחרט בזכרונו של המקבל לטוב או לרע. חברת שליחויות שמכבדת את עצמה תכשיר את אנשיה גם בתחום הזה. סדנת נימוסין, הדרכה בתחום הנהיגה הזהירה וטיפים לשמירה על הופעה נאה – יהפכו כל חברת שליחויות לחברה ברמה אחרת. שליחים שיזלזלו בהליך הכשרתי כזה, אינם ראויים ואין לגייס אותם.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 noam


 


מאמרים נוספים מאת noam
 
צלם חתונה יקר או זול?
13/02/13 | צרכנות
במאמר זה נדבר על צלמי אירועים במרכז, צלם אירועים במרכז וכמו כן, על צלם חתונה, למידע נוסף אודות צלמי אירועים במרכז היכנסו לכאן

חברות ניקיון | שירותי ניקיון משרדים במרכז
מחפשים חברת ניקיון במרכז ? שירותי ניקיון משרדים הינם לא עסק פשוט - אישורים , עבודה נקייה, עמידה בלו"ז . כדאי להכיר כמה פרטים לפני .

צלמים במרכז מקצועיות זה לא הכל
12/02/13 | צרכנות
במאמר זה נדבר איתכם על צלמים במרכז וכמו כן, על צילום ארועים, למידע נוסף אודות צלמים במרכז ובכלל היכנסו לכאן.

שירותי ניקיון למשרדים
המשרד מלוכלך ? זה הזמן לקרוא לאנשי מקצוע! כל מה שצריך לדעת לפני הזמנה של ספק שירותי ניקיון - הכנסו והכירו את הפרטים

צלם חתונה מקצועי ואמין איך מוצאים?
12/02/13 | צרכנות
במאמר זה נדבר על צלם חתונה וכמו כן, על צילום אירועים במרכז, למידע נוסף אודות צלם חתונה היכנסו לאתר ותקבלו מידע רלוונטי

עטים עם לוגו + הדפסה על מוצרים
12/02/13 | מיתוג
בעולם הפרסום והשיווק של היום יש המון מסרים שיווקים . הדפסה על מוצרים, ועטים עם לוגו כדוגמא זו הדרך להגיע ללקוח שלכם.

על צלמי חתונות והדרך הקלה אליהם
11/02/13 | צרכנות
במאמר זה נדבר על צלמי חתונות, וכמו כן, על צילום בר מצווה והדרך הקלה למציאת צלמי חתונות מקצועיים. למידע נוסף אודות צלמי חתונות היכנסו לאתר.

הדרך הקלה למציאת צלמים לאירועים וחתונות
11/02/13 | צרכנות
במאמר זה נדבר על צלמים לאירועים ובעיקר על צילום חתונות, למידע נוסף אודות צלמים לאירועים היכנסו לאתר.

צילום בת מצווה על ידי צלם אירועים איכותי
10/02/13 | צרכנות
במאמר זה נדבר על צלם אירועים והדרך למציאת שירות צילום בת מצווה איכותי ומקצועי. למידע נוסף אודות צלם אירועים היכנסו לאתר.

הכל אודות צילום אירועים איכותי ומקצועי
05/02/13 | צרכנות
במאמר זה נדבר על צילום אירועים וכמו כן, על צילום וידאו ברמה גבוהה, על מנת לדעת יותר על צילום אירועים היכנסו לאתר
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI