דף הבית קניות וצרכנות צרכנות גורם הנוחות בבחירה נכונה של עגלות
גורם הנוחות בבחירה נכונה של עגלות
יוסי בוזגלו 28/11/11 |  צפיות: 1932

מעבר לגורם הבטיחות שהוא הגורם הראשון החשוב בבחירת עגלות, לא פחות חשוב הוא גם גורם הנוחות, עגלות מלוות הורים כמעט בכול רגע שהם מטיילים עם תינוקם. ולכן כמו כל מכשיר שמשתמשים בו המון, אם העגלה אינה נוחה חייכם הופכים לסיוט.

גובה מתאים של עגלות

 הורים רבים עושים טיולים ארוכים עם התינוקות בתוך עגלות. דמיינו לכם שאתם הולכים עם עגלה שלא מתאימה לגובה שלכם. זה נכון במיוחד אם אתם אבות גבוהים או אמהות גבוהות. הרבה סוגים של עגלות הן נמוכות מידי להורים גבוהים וצריך להתכופף ולעקם את הגב כדי להסתובב עימן, זה גורם לחוסר נוחות ועייפות בטווח הקצר, וכאבי גב חזקים בטווח הארוך. כדאי שתשימו לב לעניין זה אם אתם גבוהים. וגם אם אתם בגובה ממוצע.

חשיבות נסיעת מבחן

אל תגחכו בביטול על הרעיון של "נסיעת מבחן" עם עגלות בחנות עגלות. עשו סיבוב עם העגלה שמצאה חן בעינכם בחנות. ותתרשמו האם ההליכה נוחה בעגלות הרלוונטיות ממש כאילו הלכתם ללא עגלה, אם לא ממש נוח לכם בחנות, יהיה לכם מאוד לא נוח בהמשך, ולכן אל תוותרו על נסיעת מבחן עם עגלות חדשות לפני הקניה. נסו כל מיני סוגי הליכה עם עגלות- הליכה מהירה, הליכה איטית, והליכה במקומות צרים וצפופים, רק אז תדעו אם העגלה מתאימה לכם.

נקודות לבדיקה בנסיעת מבחן לעגלה

 כשאתם הולכים בחנות עגלות עם עגלות למבחן, שימו לב שהגלגלים נוחים, שהעגלה משייטת ופונה בקלות ושלגלגלים אין נטייה להיתקל בחפצים וברגליכם. עוד טיפ קטן אבל חשוב ביותר, אם יש לכם אוטו קטן, אולי עוד מימי הרווקות, בדקו שהעגלה שבחרתם אכן נכנסת לתא המטען. עגלה גדולה מידי לתא המטען – היא עגלה שלא תוכלו להשתמש בה. כמו כן אם אתם גרים בבניין דירות בלי מעלית חפשו עגלות קלות במיוחד שתוכלו לקחת בקלות במעלה הקומות.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 יוסי בוזגלו


 


מאמרים נוספים מאת יוסי בוזגלו
 
אסטרולוגיה והתאמה זוגית
12 המזלות נשלטים בידי כוכבים ומייצגים טיפוסים שונים של בני אדם. נהוג לחלק את 12 המזלות לארבע קטגוריות

יסודות של אסטרולוגיה למתחילים
מתעניינים בעולם המסתורין של האסטרולוגיה? מסוקרנים לדעת מאין האסטרולוגים שואבים את המידע המרתק שלהם על בני אדם? לא מפתיע.

המלצה על "חברת פינוי דירות"
אני נשואה כבר 10 שנים ובזמן האחרון התחלתי להבחין כי בעלי מפתח בעיה של אגירת חפצים שונים וזבל שאין לנו שום צורך בו. בתחילה חשבתי כי מדובר במשהו שיעבור אך עם הזמן זה הפך להיות הרבה יותר חמור ובלי ששמתי לב המחסן של הבית שלנו, הגג והמרפסות הפכו להיות עמוסים בזבל וחפצים שונים אותם הוא מצא ברחוב.

בגידה בבסיס סגור
23/06/13 | בגידות
אל מרקוס סיפוקובס הגעתי לאחר ההחלטות קשה. מצד אחד, לא הייתי הטיפוס שמזמין חקירות אצל חוקר פרטי, מצד שני, הייתי חייבת לגלות את האמת והאמת הייתה קשה. המזל שלי היה שמרקוס הוא אחד האנשים האנושיים ביותר והחוקרים המקצועיים ביותר.

הורוסקופ כעיקרון ישים
מקורה של האסטרולוגיה מגיע אלפי שנים אחורה עד בבל העתיקה. עיקרה של תורה זו הוא חיזוי עתידו של האדם באמצעות הכוכבים. אחד הכלים המרכזיים של האסטרולוגיה הוא ההורוסקופ.

לרתק את הילדים באמצעות אטרקציות במרכז
אטרקציות זה הכוונה לבילויים מיוחדים שהם עולם שלם למוגרים ולצעירים. קשה מאוד לרצות ילדים והם דורשים גירויים מתמידים במיוחד בתקופת החופש הגדול וצריך למצוא להם את אטרקציות במרכז היכולים להתאים להם.

המערות בעיר העתיקה – עוד מגוון של אטרקציות בירושלים
אחת המערות הידועות ביותר בירושלים היא מערת צדקיהו, הבנויה תחת העיר העתיקה. הרבה אגדות סופרו על המערה הזאת עוד מתקופת בניית בית המקדש על ידי המלך שלמה על בריחתו של צדקיהו.

הורוסקופ וגלגל המזלות
הורוסקופ הוא מושג באסטרולוגיה. הוא לקוח מהשפה היוונית ופירושו "מבט לשעה". מדובר בסוג של פרשנות ותחזית אסטרולוגית שמתבססת על מיקומי השמש ביחס לגלגל המזלות.

פתרון לכאבי גב באמצעות מדרסים
כאבי גב. עשרות מאמרים, ואלפי מחקרים נעשו ועדיין נעשים, בבעיה הכואבת והנפוצה ביותר אצל בני האדם.

מדרסים- על רגל אחת
חשבתם פעם כמה לחץ מופעל על כפות הרגליים שלנו, בכל יום? הליכה, ריצה, עמידה הן רק חלק מהפעולות היומיומיות שאנו מבצעים שהאיבר העיקרי הפעיל בהן הוא כף הרגל.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI