דף הבית מחשבים וטכנולוגיה תוכנה שירותים אשר ניתן לקבל באמצעות מיקור חוץ
שירותים אשר ניתן לקבל באמצעות מיקור חוץ
פרילנסרים 18/12/11 |  צפיות: 4938



מאמרים נוספים מאת פרילנסרים
 
משכיר לפרילנסר: מה צריך לדעת לפני המעבר לעצמאות
השעות ארוכות, העבודה שוחקת ואתם מרגישים שלא מעריכים אתכם מספיק במקום עבודתכם. אתם חולמים על עתיד בו לא תהיו כפופים לאף אדם, תעבדו בשעות שנוחות לכם, לא תצטרכו לצבור ימי חופש ועדיין תרוויחו יפה – אולי הרבה יותר ממה שאתם מרוויחים כיום. אז למה לחלום? זו יכולה להיות המציאות שלכם אם אתם באמת רוצים בכך.

מיקור חוץ הדרך הנכונה לנהל ארגון
15/02/12 | תוכנה
העולם עובר שינויים רבים בשוק התעסוקה, ואחד מהם הוא הוצאת עבודות מסוימות בחברות ובארגונים לטובת מיקור חוץ. אם בעבר הארגונים היו מקצים משאבים ואנרגיות רבים לטובת תפעול שוטף של החברות, כיום מיקור חוץ זוהי תפיסה ארגונית חדשה בה מלכתחילה מועברות משימות לחברות כוח- אדם, חברות ניקיון וחברות הובלה, והתחום אף מתפשט וגדל לכיוונים שונים כמו: ניהול מחסנים, ניהול רכש ולוגיסטיקה ועוד.

בקרה לפני רכישה
רכישת בית, דירה, משרד או כל מבנה אחר מחייבת ביצוע בדיקת ביקורת מבנים טרם סגירת העיסקה. לשם ביצוע הבדיקה מומלץ לשכור חברה חיצונית אשר תספק חוות דעת נייטראלית לצד המוכר ולצד הקונה. במהלך הביקורת ייבדקו טיב המבנה מבחינת חוזק הבנייה, רטיבות, עובש, מערכת החשמל, מערכת המיזוג,ליקויים בטיחותיים ועוד. לאחר סיום הביקורת יוגש דו"ח אשר מפרט את טיב הנכס. חשוב לקחת בחשבון כי שווי הנכס עשוי להשתנות בהתאם לליקויים אשר מתגלים בביקורת.

דירה חדשה שדורשת בדיקה
בעת רכישת מבנה אנו מקבלים מפתחות מהקבלן ופעמים רבות כלל לא טורחים לבדוק את טיב המבנה. פעמים רבות מתגלים ליקויי בניה מסוכנים במבנים חדשים לחלוטין. טרם רכישת מבנה או כניסה למבנה חדש מומלץ לערוך בדיקת מבנה מקיפה על ידי מהנדס. הליקויים אינם נראים בעין חובבנית כך שגם אם המבנה כולו נראה חדש ויציב אין זה אומר שהוא תקין ובטיחותי.

מהו בדק בית? בדיקה מקיפה של המבנה על ידי מהנדס במטרה לאתר ליקויי בנייה ובטיחות. בדיקת רטיבות בקירות או איתור כתמי עובש אינם מספיקים ואינם מהווים בדיקת בדק בית מקיפה. בדיקה מקצועית היא כזו אשר מתבצעת ב
מהו בדק בית? בדיקה מקיפה של המבנה על ידי מהנדס במטרה לאתר ליקויי בנייה ובטיחות. בדיקת רטיבות בקירות או איתור כתמי עובש אינם מספיקים ואינם מהווים בדיקת בדק בית מקיפה. בדיקה מקצועית היא כזו אשר מתבצעת באמצעותציוד הנדסי מקצועי.בסופו של התהליך יוצג דו"ח מפורט. חשוב לציין כי הבדיקה אינה פוגעת בפרטיות הדיירים. הבודקים אינם באים במגע עם חפצים אישיים. הבדיקה מתמקדת במצב המבנה. יש לציין כי בעת ביצוע הבדיקה לא ניתן לחזות בעיות עתידיות במערכת הביוב והחשמל.

שירותים אשר ניתן לקבל באמצעות מיקור חוץ
18/12/11 | תוכנה
כל חברה וארגון יודעים כי ישנם תחומים אשר גוזלים מהם עלויות וזמן תפעול רב מאוד, ומנגד תחומים אלו אינם נחשבים כליבת העסק ואף אינם תחומים המכניסים כסף או יוקרה לעסק. אם עד היום חברות וארגונים רבים חששו להכניס לעבודה חברות חיצוניות לניהול תחומים אלו, הרי שבשנים האחרונות המגמה רק הולכת וגוברת. האסטרטגיה של הוצאת עבודות או אף תחומים שלמים, אשר בוצעו על ידי עובדי החברה מן המניין לידי חברות מקצועיות, מייעל את החברה ואף חוסך לה כסף וזמן רב. וכידוע, זמן הוא כסף, וזהו משאב שכדאי לתעל אותו למקומות הנכונים

10 תובנות שלי כיזם
שלום לכל היזמים / פרילנסרים שביננו  אני מניח שאין לכם 3 דקות כדי לקרוא את הפוסט שלי (ואם בכל זאת תתפנו כדאי קודם להרים טלפון לאיזה לקוח/לקוח פוטנציאלי או חס וחלילה להתקשר לשאול מה נשמע בבית...)

מיקור חוץ או מיקור פנים
חברות רבות נוהגות לגייס אנשים, שיעבדו כעובדים מן המניין, לכל פרוייקט שנדרש לחברה. האמת היא שבמקרים רבים גיוס שכזה אינו הצעד הכי נכון וכלכלי לעשות. בשנים האחרונות יותר ויותר חברות משתמשות בשירותי אנשים וחברות חיצוניים לפרוייקטים אד-הוק ופרוייקטים מתמשכים. השיטה מכונה "מיקור חוץ" ובאנגלית "אווטסורסינג" (Outsourcing).

האם אתה יכול להיות פרילנסר
להיות פרילנסר זה מאוד מפתה. להיות הבוס של עצמך, לקבל שכר הולם לכישוריך, לעבוד בזמן שלך, בתנאים שלך, מהבית, בית קפה או משרד. החיים כפרילנסר עובדים בקצב שונה ומי שמתרגל אליהם לא מבין איך אפשר להיות שכיר. אבל, האמת היא, שלא כל אחד מתאים להיות פרילנסר. לפני שאתה מתפטר ומצטרף לקהילת הפרילנסרים שאל את עצמך 3 שאלות.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI