דף הבית עבודה וקריירה משאבי אנוש גיוס אנשי מכירות - חשיבות ודרכים לגיוס עובדים למערך מכירות
גיוס אנשי מכירות - חשיבות ודרכים לגיוס עובדים למערך מכירות
topseach 19/12/11 |  צפיות: 3778
גיוס אנשי מכירות - כיצד מתחילים?

על מנת למצוא את העובדים הנכונים עבור העסק יש לוודא כי כמה גורמים אישיותיים קיימים באדם אותו מראיינים, מעבר לאלמנטים אלו רצוי מאוד לערוך מבחנים גנריים אשר ישקפו את יכולות המכירה שלו. אך בטרם מתחילים בתהליך חשוב זה של גיוס אנשי מכירות ואף לפני בחינת העובד הפוטנציאלי עצמו, מומלץ מאוד לבחון את עצמנו קודם...

הגדרת מטרות ויעדים לשם הגדלת מכירות ע'י גיוס מוכרנים מתאימים

כיצד נבחן את עצמנו אם כן? הכוונה היא כמובן להבנת הצרכים שלנו, רק מהם נוכל לגזור מטרות ממשיות עבור תפקידם של אנשי המכירות. משימה זו של הגדרת צרכים חשובה ביותר במיוחד בטרם פתחנו בתהליך של גיוס אנשי מכירות , לאחר שיש בידנו את התשובה הזו, ננסה לכמת אותה ליעדים מספריים אשר ימחישו לנו למעשה את קצב הגידול המבוקש לשם השגת המטרות שמשרתות את צרכינו. הגדלת מכירות תגיע רק כאשר גיוס אנשי מכירות בוצע בקפידה תוך הקפדה על הדרכת מכירות מקצועית עוד בשלבים הראשונים של קליטת העובד!

הרי אם אנו מעוניינים שעובד חדש יביא לכדי הגדלת מכירות אמיתית לארגון שלנו הוא חייב לדעת היטב מה נדרש ממנו (לכן הגדרת יעדים כאמור...), מעבר לכך, על מנת להשיג גידול במכירות על העסק להעניק לעובד תחושת שייכות ולוודא שהוא מאותגר בעבודתו מעת לעת, וזאת מבלי להזניח תכנית תמריצים אשר אף היא תתרום רבות להשגת הגדלת מכירות משמעותית בדרך כלל.

טיפ: גיוס אנשי מכירות בעלי רקע מהענף חוסך הדרכת מכירות

הרבה זמן מושקע על הדרכות מכירה לעובדים חדשים, חשבו כמה זמן היה נחסך בהדרכת מכירות לו העובד מראש היה מגיע עם ידע רלוונטי לתחום בו עוסק הארגון! הערכה סבירה תהיה סביב 15% - 20%.

לסיכום,

גיוס אנשי מכירות לצרכי הגדלת מערך מכירות דורשת לא מעט הבנה, של עצמנו בהיבט צרכים והגדרת מטרות לעסק, וכמובן של דמות איש המכירות אותה אנו שואפים לגייס. ישנן שיטות רבות להשבחת מערכי מכירות ועל אלו נדון בפירוט רב יותר במאמר הבא.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 topseach


 


מאמרים נוספים מאת topseach
 
תפאורות לירידים ואירועים
ירידים המציגים תפאורה מרשימה מעוררים עניין באמצעי התקשורת וזוכים לפרסום רב. ישנם מקרים בהם היריד כה מעורר התפעלות עד כי מבקרים מכל רחבי הארץ ממהרים למקום בכדי לחזות בעצמם בפלא

שירותי הנהלת חשבונות וחשבות בשפה האנגלית
שירותי חשבות חיוניים בעבור כל חברה או עסק, השירותים מתאימים לעסקים קטנים עם 2-3 עובדים וכמובן שעבור חברות גדולות שמעסיקות עשרות עובדים. חברות שנמצאות בבעלות זרה או פועלות לגיוס משקיעים בחו"ל זקוקות לשירותי הנהלת חשבונות באנגלית.

אימון אישי לחיים עשירים
ההבדל בין אימון אישי לחיים ואימון עסקי בא לידי ביטוי בתכנים המקצועיים. בשני סוגי האימונים פועל המאמן לחיזוק התכונות החיוביות של האדם, אך את האימון העסקי נהוג לכוון לחיזוק כישורים ספציפיים.

הכנת משכורות וראיית חשבון
רואי חשבון חשבי שכר משתמשים בתוכנות מחשב ומערכות מיוחדות לחישוב וניהול משכורות. התוכנות ממזערות את הסיכוי לטעויות ומייעלות את תהליכי העבודה

מנופאות בארץ
19/09/12 | שיפוצים
חפשו באתרי האינטרנט השונים בקטגוריות דרושים מנופאים ותתפלאו למצוא חברות המוכנות להעביר את המועמדים לעבודה שלהם קורס מנופאים מלא על חשבונם.

לטיפול בנשירת שיער- מינוקסי 5
מינוקסי 5 למשל דורש ידע כללי על תוצאות, סימפטומים ותופעות שונות, בררו באופן מקיף עם הרוקח את כל השאלות.

קורסים למקצועות האינטרנט
כמו קורס פיתוח אפליקציות גם קורס פרסום באינטרנט הוא פלטפורמה נהדרת עבור מפתח או מעצב פרילנס שמבקש לעשות פריצת דרך ולשדרג את עצמו או את משרדו בתחום האינטרנט

תפאורות לירידים – כי ההמונים כבר בדרך
כשאנו ניגשים לבחירת חברה התעבוד לצידנו בהפקת האירוע, חשוב לבחור בכזו בעלת ידע רב בכל האמור בהלכות תפאורות חוץ ופנים, ומתמחה בהקמת מתחמי ירידים לכל פרטיהם - החל ממבנים ארעיים, אוהלים והצללות, דרך הקמת במות ויציעים ועד הפרטים הקטנים .

עדשות מגע יומיות
עדשות המגע יומיות ועדשות מגע חודשיות משדרגות פלאים את ההנאה מהרכבת העדשות ומקילה באופן משמעותי על אוכלוסיות מסויימות כמו קשישים וילדים את השימוש.

מולטי ויטמין - לא רק לאטלטים וספורטאים
מולטי ויטמין - למי מתאים וחשוב לצרוך תוספי תזונה או מולטי ויטמין? מולטי ויטמין מכיל מגוון רב של ויטמינים ומינרלים החיוניים לגופנו.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI