דף הבית חינוך ולימודים מכינות, בגרות ופסיכומטרי טיפים בתחום של למידה לפסיכומטרי
טיפים בתחום של למידה לפסיכומטרי
ריקו עובדיה 21/12/11 |  צפיות: 3024
הגיע הזמן להתחיל ללמוד? מאוכזבים מציון הפסיכומטרי?

אפשרי כי בתקופה זאת, הצלחה בבגרות היא לא תנאי בלעדי כדי למצוא עבודה, ובעיקרון לא עדות על היכולת השכלית, אבל בכל מקרה עדיין רצוי שתהיה לכם אחת, מהסיבה שזה מהווה נקודה לזכותכם ברזומה שלכם, ולעיתים אף חובה בכדי להתקבל בהצלחה ללימודי תואר ספציפי כלשהו. רוצים לקרוא עוד על למידה לפסיכומטרי? אתם מוזמנים להמשיך לקרוא.

איך עושים זאת?

ככל שתחכו יותר זמן לאחר סיום התיכון - ככה יותר קשה להשלים תעודת בגרות. ומסיבה זאת, כדאי שתפתחו בתהליך בשלב מוקדם. ישנם בארץ המון מכונים מקצועיים שתוכלו להירשם אליהם. מידע נוסף על מוסדות אלה תוכלו לקבל בכמויות גדולות בגוגל. במידה ואתם חיילי סדיר, קבע, או השתחררתם כרגע, תוכלו למצוא הטבות והנחות רבות על השלמת בגרות.

רק זיכרו שאתם כבר לא בבית ספר, אנא מכם, קחו את נושא זה בכל הרצינות ותפסיקו להתנהג כמו תלמידי בי"ס; בייחוד כעת, כאשר יותר ברור לכם את כל אשר רצוי לעתיד שלכם, והשגתם עוד פרטים על נושאים מסויימים.

ומה דעתכם על ציון הפסיכומטרי שלכם?

הציון הפסיכומטרי בנוי בדרך שונה מהאופן של ציוני הבגרויות. לפסיכומטרי חשיבות גדולה מאשר ציוני הבגרויות, מה גם שהבחינה עצמה נוטה להיות קשה יותר, למרות שבחינה זאת לא משקפת את רמת חוכמתכם. ציון הבחינה הפסיכומטרית בודק דווקא את הדרך בה אתם מתפקדים בזמני לחץ, את הזכרון שלכם וכמה הראש שלכם מאורגן.

למרות כי הצלחתם להוציא תוצאה לא מזהירה בפעם הראשונה - אין זה בהכרח אומר שאתם לא חכמים מדיי, אלא שהניסיון הזה לא הלך טוב; כמו בטסט על רכב, מעטים מצליחיםלהוציא מעצמם את המקסימום ולהוציא ציון טוב בפעם הראשונה. תמיד אפשרי לגשם למועדים נוספים, כל עוד זה מתאפשר מבחינת מצב כלכלי וכוח מנטאלי לגשת למועדים נוספים. את התוצאה הגבוהה יותר שתוציאו - מתעדים במשך שבע שנים.

עכשיו, כשהשגתם מידע נוסף על נושאים כגון מכוני פסיכומטרי, ואם יש לכם מושג במה אתם מתעניינים ובמה תרצו לעסוק, כדאי שתעשו במידע הזה שימוש עבור עצמכם: הירשמו לקורס, הצליחו במבחנים, ועשו את אמא מאושרת!

דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 ריקו עובדיה

ריקו



 


מאמרים נוספים מאת ריקו עובדיה
 
יתרונות של שימוש במסוף אשראי
אבל מהו הפתרון העדיף? מה הכי טוב עבורך, מנהל העסק ברמה הכלכלית ומבחינת יעילות העבודה?

אולי תואר שני בהנחיית קבוצות?
אם הינך מתקשה לבחור לאיזה מסלול להירשם, אז לפני שתבחר ,חשוב שלא תשכח שבמטלת בחירת המקצוע הדבר המרכזי הוא תמיד להישאר עם 2 רגליים על האדמה

קניית כורסת הנקה ומוצרים נוספים לתינוק
כאשר צעירים נכנסים להריון הם מהר מאוד מגלים לא מעט בעיות שכלל לא התמודדו עימן בעבר.

קייטרינג בשרי בצפון - מומלץ בחום
14/02/12 | חתונות
יש לכם כוח להרים חתונה קצת אחרת? ברור שכן, והיום זה גם לא מסובך! אורחים רבים כבר הורגלו בארועים כאלה וסביר להניח שהם ישתעממו כמעט מיד מהאירוע.

מתי כדאי לעשות בגרויות אקסטרני?
ככל שמחכים יותר זמן אחרי סיום בי"ס - כך יהיה לכם קשה יותר להשלים את תעודת הבגרות. לפיכך, קל יותר לפתוח בתהליך כמה שיותר מהר.

מתי צריך הובלות במנוף?
14/02/12 | מעבר דירה
זיכרו שיש סיבה טובה למעבר. חלק גדול מהאנשים עוברים מסיבות טובות של התקדמות למרחב מגורים מרווח וחדש או כשרוצים לשפץ בית קיים.

מה עדיף תמונות לבית קנבס או ניר צילום?
תחשוב פשוט, אבל מקורי. אפשר לרגש בפשטות. אני מתכוון לכתוב על מתנה ספציפית שרכשתי לזוגתי דאז לפני מספר שנים,

לקיחת הלוואות לעסק בהקמה
14/02/12 | הלוואות
אין אחד שלא מסוגל במקרה להתקל בנקודה בחיים של הרבה רכישות, ללא כיסוי מתאים, שהעלימו את המסגרת שלכם במקרה עם הסיום הטוב או רכישות שגררו אותך

להתמודד עם בגידות בחיי הנישואין
26/12/11 | חקירות
זה לא משנה אם אנו בבית, סוגרים את מקום העבודה, או פורשים לבילוי לילי, זכותנו להיות בעלי היכולת לעשות זאת בביטחון מלא שאין לפרוץ למקום בהיעדרנו,

לומדים לפסיכומטרי ונהנים
ככל שעובר יותר זמן אחרי סיום בי"ס - ככה יהיה לכם יותר קשה להשלים את תעודת הבגרות. ומסיבה זאת,
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI