דף הבית תיירות ונופש אטרקציות מבלים עם הילדים בצפון
מבלים עם הילדים בצפון
ליה אונייר 21/12/11 |  צפיות: 4513

מחפש מה לעשות עם המשפחה ביום שבת? ובכן, אטרקציות בצפון הינן הבילוי הטוב ביותר למשפחות! חיי משפחה הם ללא שום ספק חיים מהנים ונעימים אבל יחד עם זאת גם מדובר בחיים לוחצים ועמוסים. בטח כאשר מדברים על משפחות עם ילדים. ולאחר שבוע שלם של חיי משפחה - מה שאומר לקום מוקדם, להתארגן, להכין אוכל לילדים, ללכת לעבודה וכו' וכו', מה מחפשת כל משפחה לעשות ביום שבת - ובכן, לשכוח מהכול.

בעצם הרבה יותר מזה מה שהיא מחפשת זה בילוי אשר ישחרר את הגוף והנפש מכל לחצי ועומסי השבוע. לפיכך, אינספור משפחות מחפשות כל שבוע אחר אטרקציות מיוחדת עבורן ועבור בני המשפחה שלהם. וזאת על מנת לנוח, לבלות, לשמוח, ליהנות ביחד ועוד. ואילו אטרקציות בצפון הינן בדיוק סוג הבילוי אשר משפחות צריכות לעצמן על מנת "לסגור" שבוע בצורה הטובה, המהנה והמשחררת ביותר! אטרקציות מבית צופית באזור הצפון טומנות בתוכן אינספור בילויים, הפתעות והנאות עבור משפחות שלמות!

ובכן, כל מה שמשפחה צריכה לעשות על מנת ליהנות באמת במהלך יום שבת על מנת להתחיל את השבוע אשר ממתין מיד לאחריה בצורה הטובה והנמרצת ביותר, זה לסקור אינספור אטרקציות בצפון, כלומר אטרקציות מסוגים שונים אשר ממוקמות ומתרחשות בצפון הארץ, לבדוק את המפרט שלהן, היכן הן נמצאות, מה הן מעניקות, לבדוק עם בני המשפחה- -אם הן מקובלות על כולם ולאחר מכן להחליט מה תהיה האטרקציה שאליה יצאו כל בני המשפחה ביום שבת. ואילו קיים מבחר עצום של אטרקציות בצפון.

בין אטרקציות בצפון אלו ניתן למצוא את עמק החולה, עמק שהוא למעשה ביצה מיוחדת במינה, ביצה אשר משמשת כתחנת מעבר עבור ציפורים נודדות, בעלי חיים מקומיים נדירים ועוד. אטרקציות בצפון אשר כדאי ושווה למשפחות לבדוק ולצאת אליהן במהלך יום שבת! חוץ מעמק החולה ישנן אטרקציות בצפון אחרות. בין אטרקציות אלו ניתן למצוא את שמורת טבע ארבל, את כפר האומנים אניעם, האגם הנעלם בכפר סאלד, פארק המים של חוף עין גב ועוד שלל אטרקציות בצפון מיוחדות וכיפיות לילדים ולכל המשפחה. בקיצור, לא סתם מדובר בעוד אטרקציות אלא באטרקציות אולטימטיביות של הנאה, כיף, רגיעה ומגוון פעילויות לילדים ולכל המשפחה!


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 ליה אונייר


 


מאמרים נוספים מאת ליה אונייר
 
מבלים עם הילדים בצפון
21/12/11 | אטרקציות
חיי משפחה הם ללא שום ספק חיים מהנים ונעימים אבל יחד עם זאת גם מדובר בחיים לוחצים ועמוסים. בטח כאשר מדברים על משפחות עם ילדים. ולאחר שבוע שלם של חיי משפחה – מה שאומר לקום מוקדם, להתארגן, להכין אוכל לילדים, ללכת לעבודה וכו' וכו', מה מחפשת כל משפחה לעשות ביום שבת – ובכן, לשכוח מהכול. בעצם הרבה יותר מזה

עוצרים את הכול ויוצאים להיות ביחד
13/12/11 | צימרים
גבר או אישה יכולים להרגיש לפתע כיצד בן או בת הזוג שלהם מצביעים על העובדה שהם לא נמצאים מספיק ביחד בזמן האחרון. לא תמיד הסיבות לכך מכוונות ואנו יכולים לראות כיצד קריירה ועוד סיבות אחרות יכולות לפגוע במרקם יחסים חשוב בין בני הזוג. לכן מציאת צימרים לזוגות ברחבי הארץ היא צעד חשוב ביותר.

מצפינים לראש פינה
05/12/11 | צימרים
רבים הם אלו שמפנטזים על האפשרות להחזיר את הזמן לאחור. כמעט כולנו חושבים שנראינו טוב יותר בעבר או שאם היינו חוזרים אחורה בזמן היינו מתקנים טעויות שעשינו ומתנהלים בצורה טובה יותר. אם יש מקום בארץ שבו הזמן עושה לו רק טוב זו היא העיר הקטנה המיוחדת במינה ראש פינה הממוקמת בצפון הארץ

אוויר הרים צלול... ויין
29/11/11 | בתי מלון
כשמדברים על אוויר הרים חשוב לדעת שמדובר לא רק במליצה או בסוג של ביטוי. לא מעט מבין מלונות ירושלים השונים ממוקמים במקומות גבוהים שמדגישים לכל אורח עד כמה אוויר יכול להיות צלול וכזה שכיף להכניס אותו לריאות. נראה כי לשלל מלונות ירושלים יש יתרון מובנה בזכות העיר שבה הם נמצאים.

כל ילד חוזר עם שלל חוויות משגעות
23/11/11 | אטרקציות
משפחות המעוניינות לצאת לחופשה עם ילדים יודעות שלעתים ניצבת בפניהם משימה לא פשוטה. לגבי הבוגרים שבינינו הרי שאנו יכולים לשלוט במצבים שונים שבהם אין איזו פעילות מסוימת אך בגילאים שונים מלון או אתר תיירותי שלא יציעו פעילויות לילדים יכולים להקשות על מהלכו של נופש ברמה גבוהה.

איך לבחור צימר לחופשה משפחתית
02/11/11 | צימרים
הוא יכול להיות המתנה המושלמת לבני זוג ולמשפחות עם ילדים. הוא יכול להרגיש כמו מקום רומנטי לחיזוק הקשר בין בני הזוג. אם אתם רוצים לבחור אטרקציה לילדיכם ועבורכם בו זמנית הבחירה הטובה ביותר תהיה לנסוע אליו.

צימרים לזוגות בגליל מערבי - איך לשמור על הזוגיות ולהישאר שפויים?
30/10/11 | צימרים
החיים במדינת ישראל לחוצים, עמוסים ומלאי מחויבויות. שעות העבודה ארוכות, הטיפול בבית, בילדים, התרועעות עם חברים ועם המשפחה המורחבת – עושים את השמירה על הזוגיות כבלתי אפשרית וחבל... לא פשוט למצוא בן זוג או בת זוג מתאימים ושכבר כן מוצאים – לא פשוט לשמר אותה... אז איך לשמור על הזוגיות ולהישאר שפויים?
יש כל מיני דרכים לעשות זאת, אך אחת הדרכים העיקריות, אשר ייתנו לכם "דרייב" ורצון להיות עוד שנים ארוכות יחדיו – היא יציאה לחופשת צימרים בגליל מערבי.


חופשה בראש שקט
10/10/11 | צימרים
יודע לכל כי רמת הגולן היא אחד המקומות היפים והמיוחדים ביותר בארץ ישראל. הכינרת, הנוף הטבעי המקסים הכולל מפלים, נחלים, פרחים ועצים בנוסף לאווירה השלווה והמיוחדת מעניקים למקום את הייחודיות והיופי המדהימים שלו. מושב רמות שנמצא ברמת הגולן מציעה אירוח בצימרים שמאפשר ליהנות מכל אלו. צימרים ברמות הם מהמושקעים והמטופחים ביותר שניתן למצוא וחופשה במקום היא חוויה בלתי נשכחת.

חופשה בראש שקט
10/10/11 | צימרים
יודע לכל כי רמת הגולן היא אחד המקומות היפים והמיוחדים ביותר בארץ ישראל. הכינרת, הנוף הטבעי המקסים הכולל מפלים, נחלים, פרחים ועצים בנוסף לאווירה השלווה והמיוחדת מעניקים למקום את הייחודיות והיופי המדהימים שלו. מושב רמות שנמצא ברמת הגולן מציעה אירוח בצימרים שמאפשר ליהנות מכל אלו. צימרים ברמות הם מהמושקעים והמטופחים ביותר שניתן למצוא וחופשה במקום היא חוויה בלתי נשכחת.

מרוץ עכברים
05/10/11 | אטרקציות
הורים עובדים מסביב לשעון, מבוקר עד ערב. נפגשים בערב בבית, בקושי מספיקים לומר שלום זה לזו ומייד ממשיכים בעבודת יומם. ארוחת ערב, מקלחות, לשבת עם הילדים על שעורי הבית שלהם, לסדר את הבית, להכין את הילדים לשינה, סידורים אחרונים מהעבודה ועד שמגיעים לרגע שאפשר לשבת רגע, לנוח, לקרוא ספר ולשוחח מעט כבר נעצמות העיניים.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI