דף הבית אינטרנט והחיים ברשת קידום אתרים קידום אתרים בגוגל.
קידום אתרים בגוגל.
יוסי בוזגלו 22/12/11 |  צפיות: 2357

לפעמים אנו הגולשים, רושמים ביטוי כלשהו במנוע החיפוש הפופלרי ביותר בעולם ומיד עולים לנו תוצאות רבות, יש ביטויים עם 10 עמודים של תוצאות ויש כאלו אפילו עם 200 עמודי תוצאות, מאות אתרים העונים לחיפוש שלנו.

אך קידום אתרים הוא לא דבר פשוט ועד שאנו לא זקוקים לאתר פרטי ומתחילים לחפש חברת בניית אתרים אנו לא יודעים זאת...

אנו כאן כדי לספר לכם בקצרה מהו קידום אתרים, מה חשוב לבדוק כשבוחרים חברת בניית אתרים והאם כדאי לשקול פרסום בגוגל או שיש אפשרויות פרסום אחרות באינטרנט!?

יש לכם עסק? מוצר שאתם רוצים למכור או אולי הפקה שאתם רוצים להפיץ?! לא תמיד צריך לבנות אתר אינטרנט ולהשקיע המון כסף, ישנה אפשרות למצוא חברת בניית אתרים שתבנה עבורכם דף נחיתה קליל ומעוצב שימשוך אליו המון גולשים, כדי להפיץ את הדף תצטרכו פרסום בגוגל שהוא מנוע החיפוש הטוב ביותר.

ישנו פרסום אורגני בגוגל שהוא טוב עבור פורטלים ואתרי אינטרנט הפעילים באופן יום יומי ועושים את הצלחתם מגולשי האינטרנט הרבים שיגיעו אליהם כל יום, לבעלי אתרים כאלו כדאי לחפש חברת קידום אתרים ולהשקיע פרסום בגוגל באופן אורגני המוכר גם בשמו המקצועי SEO (Search engine optimization).

פרסום בגוגל שאינו אורגני הוא בעצם PPC , קידום ממומן, עבור כל קליק (כניסה לאתר) אתם משלמים.

ישנה אפשרות לבנות קמפיין פרסום באופן עצמאי או להיעזר בחברת קידום אתרים שתעשה זאת עבורכם.

ישנם ביטויים בהם עלות כל כניסה לאתר עולה יותר, ביטויים שבדרך כלל תוצאות החיפוש הן רבות ויש המון השקעה של חברות קידום אתרים על קידום אורגני.

לא כל חברת בניית אתרים היא גם חברת קידום, אלו שני דברים נפרדים,אך חשוב מאוד כשבוחרים חברת בניית אתרים לעשות אפיון ותכנון אתר ולשים דגש על נושא הקידום כך שבמידה ויהיה צורך לעשות SEO יהיה זה אופציה, חשוב גם לבנות את קוד האתר בהתאמה לדרישות GOOGLE, אין מה לעשות זהו מנוע החיפוש הנפוץ ביותר וכדי להימצא באינטרנט יש להופיע בו ולהשתדל להימצא בעמודים הראשונים של תוצאות החיפוש.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 יוסי בוזגלו


 


מאמרים נוספים מאת יוסי בוזגלו
 
אסטרולוגיה והתאמה זוגית
12 המזלות נשלטים בידי כוכבים ומייצגים טיפוסים שונים של בני אדם. נהוג לחלק את 12 המזלות לארבע קטגוריות

יסודות של אסטרולוגיה למתחילים
מתעניינים בעולם המסתורין של האסטרולוגיה? מסוקרנים לדעת מאין האסטרולוגים שואבים את המידע המרתק שלהם על בני אדם? לא מפתיע.

המלצה על "חברת פינוי דירות"
אני נשואה כבר 10 שנים ובזמן האחרון התחלתי להבחין כי בעלי מפתח בעיה של אגירת חפצים שונים וזבל שאין לנו שום צורך בו. בתחילה חשבתי כי מדובר במשהו שיעבור אך עם הזמן זה הפך להיות הרבה יותר חמור ובלי ששמתי לב המחסן של הבית שלנו, הגג והמרפסות הפכו להיות עמוסים בזבל וחפצים שונים אותם הוא מצא ברחוב.

בגידה בבסיס סגור
23/06/13 | בגידות
אל מרקוס סיפוקובס הגעתי לאחר ההחלטות קשה. מצד אחד, לא הייתי הטיפוס שמזמין חקירות אצל חוקר פרטי, מצד שני, הייתי חייבת לגלות את האמת והאמת הייתה קשה. המזל שלי היה שמרקוס הוא אחד האנשים האנושיים ביותר והחוקרים המקצועיים ביותר.

הורוסקופ כעיקרון ישים
מקורה של האסטרולוגיה מגיע אלפי שנים אחורה עד בבל העתיקה. עיקרה של תורה זו הוא חיזוי עתידו של האדם באמצעות הכוכבים. אחד הכלים המרכזיים של האסטרולוגיה הוא ההורוסקופ.

לרתק את הילדים באמצעות אטרקציות במרכז
אטרקציות זה הכוונה לבילויים מיוחדים שהם עולם שלם למוגרים ולצעירים. קשה מאוד לרצות ילדים והם דורשים גירויים מתמידים במיוחד בתקופת החופש הגדול וצריך למצוא להם את אטרקציות במרכז היכולים להתאים להם.

המערות בעיר העתיקה – עוד מגוון של אטרקציות בירושלים
אחת המערות הידועות ביותר בירושלים היא מערת צדקיהו, הבנויה תחת העיר העתיקה. הרבה אגדות סופרו על המערה הזאת עוד מתקופת בניית בית המקדש על ידי המלך שלמה על בריחתו של צדקיהו.

הורוסקופ וגלגל המזלות
הורוסקופ הוא מושג באסטרולוגיה. הוא לקוח מהשפה היוונית ופירושו "מבט לשעה". מדובר בסוג של פרשנות ותחזית אסטרולוגית שמתבססת על מיקומי השמש ביחס לגלגל המזלות.

פתרון לכאבי גב באמצעות מדרסים
כאבי גב. עשרות מאמרים, ואלפי מחקרים נעשו ועדיין נעשים, בבעיה הכואבת והנפוצה ביותר אצל בני האדם.

מדרסים- על רגל אחת
חשבתם פעם כמה לחץ מופעל על כפות הרגליים שלנו, בכל יום? הליכה, ריצה, עמידה הן רק חלק מהפעולות היומיומיות שאנו מבצעים שהאיבר העיקרי הפעיל בהן הוא כף הרגל.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI