דף הבית חינוך ולימודים קורסים וסדנאות עבודות ומטלות מקצועיות במהלך קורס עיצוב גרפי
עבודות ומטלות מקצועיות במהלך קורס עיצוב גרפי
יוסי בוזגלו 26/12/11 |  צפיות: 2464

בכל מסלול לימודי עיצוב גרפי תדרשו להכין ולעצב מספר עבודות רב במהלך הלימודים. קורס עיצוב גרפי מדמה את סביבת עבודתו המודרנית של המעצב הגרפי, גם בתכני הלימוד השונים וגם במסגרת העבודות והמטלות הנדרשות מהסטודנטים במהלך הקורס.

ברמת ההכשרה המקצועית, סטודנטים במסלול קורס גרפיקה ממוחשבת לומדים להכיר ולפעול בעזרת התוכנות הגרפיות הנפוצות הכוללות בין היתר: לימודי פוטושופ, לימודי אילוסטרייטור ולימודי אינדיזיין. כמו כן, סטודנטים במסגרת לימודי עיצוב גרפי רוכשים ידע מקצועי נרחב בנושאי הלימוד הקשורים ליסודות העיצוב, הכוללים בין היתר: לימודי טיפוגרפיה, קומפוזיציה, איזון גרפי ועוד.

פרויקטים במהלך הלימודים

לא אחת, קורס עיצוב גרפי מקצועי נמדד על פי רמת הדרישה המקצועית הבאה לידי ביטוי במטלות והעבודות השונות, איתן נאלצים הסטודנטים להתמודד במהלך הקורס. בין המטלות השונות בכל קורס עיצוב גרפי תמצאו: בניית לוגו, בניית ניירת משרדית בעיצוב אחיד, עיצוב כרזה ופוסטר לרעיון מסוים, עיצוב מודעת פרסום למוצר מדף קיים, עיצוב אריזת דיסק, עיצוב אריזות מוצרי צריכה ועוד.

מטרת ביצוע העבודות ברמה הגבוהה ביותר במהלך קורס גרפיקה ממוחשבת היא להעניק לסטודנטים מיומנויות עבודה התואמות לדרישת שוק התעסוקה בתחום העיצוב הגרפי. ברוב המקרים, מוטלת עבודה אחידה לכלל הסטודנטים, כאשר כל סטודנט אמור לחדד את החשיבה היצירתית של עצמו ולמצות את התרגול ברמה המקצועית הגבוהה ביותר מבחינתו.

פרויקט גמר

אחד מהשיאים של כל קורס גרפיקה ממוחשבת או של כל מסלול לימודי עיצוב גרפי אחר, הינו פרויקט הגמר. ברוב המכללות, תכניות הלימודים בנויה כך שלאחר שלב הלימוד הטכני, ניגשים התלמידים לביצוע מטלה שונה השורה לתחום הלימוד הספציפי, לאחר מספר חודשי לימוד במהלך הקורס ניגשים הסטודנטים לגבש עבודה עיצובית הכוללת את כלל תחומי הלימוד השונים.

כמו כן, כלל העבודות והמטלות במהלך הקורס מאוגדים לתיק עבודות מרכזי. תיק עבודות זה מהווה עבור הסטודנטים  את כרטיס הכניסה לשוק התעסוקה מייד לאחר סיום הקורס. במכללות שונות למקצועות הלימוד בתחומי העיצוב הגרפי שמים דגש נרחב על בניית תיק עבודות יצירתי ומקורי לכל סטודנט וסטודנט.

באדיבות מכללת סולו עיצוב גרפי לימודים אונליין מהבית אחד על אחד


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 יוסי בוזגלו


 


מאמרים נוספים מאת יוסי בוזגלו
 
אסטרולוגיה והתאמה זוגית
12 המזלות נשלטים בידי כוכבים ומייצגים טיפוסים שונים של בני אדם. נהוג לחלק את 12 המזלות לארבע קטגוריות

יסודות של אסטרולוגיה למתחילים
מתעניינים בעולם המסתורין של האסטרולוגיה? מסוקרנים לדעת מאין האסטרולוגים שואבים את המידע המרתק שלהם על בני אדם? לא מפתיע.

המלצה על "חברת פינוי דירות"
אני נשואה כבר 10 שנים ובזמן האחרון התחלתי להבחין כי בעלי מפתח בעיה של אגירת חפצים שונים וזבל שאין לנו שום צורך בו. בתחילה חשבתי כי מדובר במשהו שיעבור אך עם הזמן זה הפך להיות הרבה יותר חמור ובלי ששמתי לב המחסן של הבית שלנו, הגג והמרפסות הפכו להיות עמוסים בזבל וחפצים שונים אותם הוא מצא ברחוב.

בגידה בבסיס סגור
23/06/13 | בגידות
אל מרקוס סיפוקובס הגעתי לאחר ההחלטות קשה. מצד אחד, לא הייתי הטיפוס שמזמין חקירות אצל חוקר פרטי, מצד שני, הייתי חייבת לגלות את האמת והאמת הייתה קשה. המזל שלי היה שמרקוס הוא אחד האנשים האנושיים ביותר והחוקרים המקצועיים ביותר.

הורוסקופ כעיקרון ישים
מקורה של האסטרולוגיה מגיע אלפי שנים אחורה עד בבל העתיקה. עיקרה של תורה זו הוא חיזוי עתידו של האדם באמצעות הכוכבים. אחד הכלים המרכזיים של האסטרולוגיה הוא ההורוסקופ.

לרתק את הילדים באמצעות אטרקציות במרכז
אטרקציות זה הכוונה לבילויים מיוחדים שהם עולם שלם למוגרים ולצעירים. קשה מאוד לרצות ילדים והם דורשים גירויים מתמידים במיוחד בתקופת החופש הגדול וצריך למצוא להם את אטרקציות במרכז היכולים להתאים להם.

המערות בעיר העתיקה – עוד מגוון של אטרקציות בירושלים
אחת המערות הידועות ביותר בירושלים היא מערת צדקיהו, הבנויה תחת העיר העתיקה. הרבה אגדות סופרו על המערה הזאת עוד מתקופת בניית בית המקדש על ידי המלך שלמה על בריחתו של צדקיהו.

הורוסקופ וגלגל המזלות
הורוסקופ הוא מושג באסטרולוגיה. הוא לקוח מהשפה היוונית ופירושו "מבט לשעה". מדובר בסוג של פרשנות ותחזית אסטרולוגית שמתבססת על מיקומי השמש ביחס לגלגל המזלות.

פתרון לכאבי גב באמצעות מדרסים
כאבי גב. עשרות מאמרים, ואלפי מחקרים נעשו ועדיין נעשים, בבעיה הכואבת והנפוצה ביותר אצל בני האדם.

מדרסים- על רגל אחת
חשבתם פעם כמה לחץ מופעל על כפות הרגליים שלנו, בכל יום? הליכה, ריצה, עמידה הן רק חלק מהפעולות היומיומיות שאנו מבצעים שהאיבר העיקרי הפעיל בהן הוא כף הרגל.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI