דף הבית בידור ופנאי קולנוע כל מה שצריך לדעת על הפקת סרט תדמית – המדריך המלא!
כל מה שצריך לדעת על הפקת סרט תדמית – המדריך המלא!
יוסי בוזגלו 26/12/11 |  צפיות: 3264

על מנת לדעת ולהבין מהי הפקת סרט תדמית יש קודם כל להסביר מהו סרט תדמית. ובכן, כאשר אומרים סרט תדמית הכוונה הינם לסרט אשר אמור ליצור תדמית שיווקית, חיובית כמובן, של עסקים מסוגים שונים. לרוב, כל אותם סרטי תדמית מוצגים לראווה לעיני קהל הלקוחות הרחב והפוטנציאלי של עסק מסוים. במילים אחרות, הפקת סרט תדמית הינה הפקה של סרט אשר אמורה ליצור

ולהעביר מסר שיווקי חד, יעיל וממוקד ביותר לקהל לקוחות מסוים. ואילו סרטים אלו, לאחר ההפקה שלהם זוכים לתהליך של הפצה כאשר לרוב הם מופצים באתרי האינטרנט של העסקים, בקרב לקוחות קיימים, באתרי אינטרנט אשר מציגים פרסומות מסוגים שונים, באתרי אינטרנט מסחריים, זירות פעילות שיווקיות און ליין ועוד!

כל מה שצריך לדעת על הפקת סרט תדמית – המדריך המלא! (המשך)

ועכשיו, נעבור לאחר שהסברנו מהו סרט תדמית, נעבור להסביר את כל מה שקשור למושג הפקת סרט תדמית. וקודם לכן רק נאמר שהפקה של סרט תדמית כלל לא שונה מהפקה של סרט רגיל. במילים אחרות, הפקה זו כוללת גם היא את כל השלבים אשר מאפיינים של סרט רגיל כאשר כל הדגש הינו לעבר המטרה אשר הוצגה בתחילת המאמר, יצירת תדמית שיווקית וחיובית

לעסקים מסוגים שונים. ותהליכי הפקה אלו כוללים את התהליכים הבאים: כתיבת תסריט (תסריט אשר מספר איזשהו סיפור, תולדות חייה של חברה, השירותים והמוצרים שהיא מציעה, ההון האנושי אשר פועל מאחוריה ועוד), יצירת פסקול לסרט (באמצעות מלחין מוזיקה לפרסומות וסרטים מסוגים שונים), קריינות (באמצעותו של קריין מומחה ובעל ניסיון של קריינות אשר יוצרת את האווירה אשר תואמת את רוח העסק)-

כל מה שצריך לדעת על הפקת סרט תדמית – המדריך המלא! (סוף)

ועוד. כל אלו, בשילוב של מרכיבים נוספים יוצרים את התהליך הזה של הפקת סרט תדמית ומייצרים את המוצר הזה אשר ידוע בשם סרט תדמית. ואילו מדיום שיווקי זה נחשב לפופולארי ונפוץ ביותר בקרב חברות עסקיות מסוגים שונים אשר מעוניינות לייצר חזית ויזואלית אחידה אודות העסק שלהם ובקרב מעגל הלקוחות שלהם, הן הקיים והן הפוטנציאלי!

המאמר בחסות Dreamview  המציעה פתרונות בתחום בניית אתרים ו קידום אתרים


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 יוסי בוזגלו


 


מאמרים נוספים מאת יוסי בוזגלו
 
אסטרולוגיה והתאמה זוגית
12 המזלות נשלטים בידי כוכבים ומייצגים טיפוסים שונים של בני אדם. נהוג לחלק את 12 המזלות לארבע קטגוריות

יסודות של אסטרולוגיה למתחילים
מתעניינים בעולם המסתורין של האסטרולוגיה? מסוקרנים לדעת מאין האסטרולוגים שואבים את המידע המרתק שלהם על בני אדם? לא מפתיע.

המלצה על "חברת פינוי דירות"
אני נשואה כבר 10 שנים ובזמן האחרון התחלתי להבחין כי בעלי מפתח בעיה של אגירת חפצים שונים וזבל שאין לנו שום צורך בו. בתחילה חשבתי כי מדובר במשהו שיעבור אך עם הזמן זה הפך להיות הרבה יותר חמור ובלי ששמתי לב המחסן של הבית שלנו, הגג והמרפסות הפכו להיות עמוסים בזבל וחפצים שונים אותם הוא מצא ברחוב.

בגידה בבסיס סגור
23/06/13 | בגידות
אל מרקוס סיפוקובס הגעתי לאחר ההחלטות קשה. מצד אחד, לא הייתי הטיפוס שמזמין חקירות אצל חוקר פרטי, מצד שני, הייתי חייבת לגלות את האמת והאמת הייתה קשה. המזל שלי היה שמרקוס הוא אחד האנשים האנושיים ביותר והחוקרים המקצועיים ביותר.

הורוסקופ כעיקרון ישים
מקורה של האסטרולוגיה מגיע אלפי שנים אחורה עד בבל העתיקה. עיקרה של תורה זו הוא חיזוי עתידו של האדם באמצעות הכוכבים. אחד הכלים המרכזיים של האסטרולוגיה הוא ההורוסקופ.

לרתק את הילדים באמצעות אטרקציות במרכז
אטרקציות זה הכוונה לבילויים מיוחדים שהם עולם שלם למוגרים ולצעירים. קשה מאוד לרצות ילדים והם דורשים גירויים מתמידים במיוחד בתקופת החופש הגדול וצריך למצוא להם את אטרקציות במרכז היכולים להתאים להם.

המערות בעיר העתיקה – עוד מגוון של אטרקציות בירושלים
אחת המערות הידועות ביותר בירושלים היא מערת צדקיהו, הבנויה תחת העיר העתיקה. הרבה אגדות סופרו על המערה הזאת עוד מתקופת בניית בית המקדש על ידי המלך שלמה על בריחתו של צדקיהו.

הורוסקופ וגלגל המזלות
הורוסקופ הוא מושג באסטרולוגיה. הוא לקוח מהשפה היוונית ופירושו "מבט לשעה". מדובר בסוג של פרשנות ותחזית אסטרולוגית שמתבססת על מיקומי השמש ביחס לגלגל המזלות.

פתרון לכאבי גב באמצעות מדרסים
כאבי גב. עשרות מאמרים, ואלפי מחקרים נעשו ועדיין נעשים, בבעיה הכואבת והנפוצה ביותר אצל בני האדם.

מדרסים- על רגל אחת
חשבתם פעם כמה לחץ מופעל על כפות הרגליים שלנו, בכל יום? הליכה, ריצה, עמידה הן רק חלק מהפעולות היומיומיות שאנו מבצעים שהאיבר העיקרי הפעיל בהן הוא כף הרגל.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI